ПРИВАТ БАНК ШАХРАЇ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
Написали заяву на повернення коштів, керівник банку не правильно вказала як формувати заяву- в результаті через 7 днівв — дзвонять прийдіть у відділення перепишіть заяву — НУ ДОБРЕ — в той ж день ще раз переписали заяву, з уточненням, щоб після переказу я хочу закрити рахунок і заблокувати карточку! Бо таке хамське відношення як в приваті не бачила нігде.
Усе ніби вирішилось… кошти були переведені, я відкривала рахунок у іншому банку — і через 2 тижні мені знову дзвонять з банку- що поступили кошти, і людина хоче повернути їх — йдіть у віділення, пишіть заяву, хай банк перекине на інший банк і віддайте людини гроші! Це взагалі законно! Я взагалі вшоці шо карточки і рахунки досі відкриті! Як і чому — пояснення ідеальне- МИ НЕЗНАЄМО ЧОМУ ЩЕ ВІДКРИТИЙ РАХУНОК — о це сервіс! СКАЖІТЬ ЯК І ЧОМУ Я МАЮ ТРАТИТИ СВІЙ ВІЛЬНИЙ ЧАС НА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ З ТАКИМ УЖАСНИМ БАНКОМ! Коли вони ставляться до клієнтів як до Г«»«», а коли їм потрібно щось видзвонюють щохвилини!
Безсовісні люди, без пояснень блокують карточки, а потім ще щось вимагають! Підкажіть що можна зробити, і як покарати банк за таке відношення?
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.