Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повернення депозиту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
LiliaLiaskivska 27 серпня 2019, 14:17
Закінчився строк дії валютного депозиту. В договорі прописано, що на те, щоб забрати свій депозит в мене було 5 днів. Я вибрала суботу або неділю ( 4 або 5 день вілповідно). В суботу помилилась відділенням (звернулась в відділення де працює лише каса). І в суботу після двох дзвінків в кол-центр де мене двічі запевнили, що відділення з консультантами працюють і в неділю, вирішила їхати на наступний день. В неділю зранку ще раз подзвонила на гарячу лінію, де мені сказали, що так відділення працюють і проводять обслуговування фізичних осіб, лише не в Києві а в Борисполі, Ходосівці і в Броварах. Написала ще раз в приваті24 консультанту, який в свою чергу мене запевнив, що там проводиться обслуговування фіз. осіб. Про всяк випадок перевірила на сайті, де теж писало, що обслуговування фіз. осіб проводиться в трьох вищевказаних відділеннях. Приїхала і застала здивовану касирку, яка сказала, що консультанти в них по неділях не працюють. А це між іншим був останній день закриття мого депозиту.
Всі переписки і записані розмови маю. І після консультацій з юристом навіть він мені сказав, що дії неправомірні.
Більше того працівники банку не визнають, що їх співробітники вказують некоректну інформацію.
Абсолютно не раджу мати справи з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 серпня 2019, 16:09
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви зтикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Також нами був проведений аналіз Ваших зверненнь в підтримку на нашому сайті, щоб в подальшому уникнути подібних ситуацій.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку