карта універсальна і версіїї про кредитний ліміт
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
22 червня знову прийшло смс від Приватбанку про списання коштів з моєї картки рівно на ту саму саму на яку я розрахувався в відділенні Нової Пошти.Після дзвінка в колл-центр Приватбанку знову була оформлена заявка на повернення коштів на мою карту.Буквально через годину прийшло смс відПриватбанку про скасування переводу з моєї карти.23 червня знову прийшло смс про списання коштів з моєї карти на користь НП.Після дзвінка в колл-центр Приватбанку мені порадили зачекати пару днів в звязку з технічними проблемами.Після чергового дзвінка через декілька днів оператору Приватбанку мені пордили звернутись у відділеня Нової Пошти про складання акта претензії про подвійне списання коштів\хоча тільки сьогодні я дізнався що треба було скласти заяву на повернення коштів на протязі 15 днів\Відповідно у відділенні мені документально підтвердили що вони тільки один раз списали кошти з моєї картки.Після чергового дзвінка в колл-центр мені знову запропонували ще трохи почекати.Через декілька днів при особистому відвідуванні відділення Приватбанку працівниця довго не могла зрозуміти як на моїй карті дебет при відсутності кредитного ліміту міг створитися відємний баланс і в черговий раз запропонувала оформити заявку на повернення коштів на мою картку що ібуло зроблено.20 липня прийшло смс що на мою картку необхідно сплатити 100 гривень.Після дзвінка в колл-центр оператор пояснила що в мене підключений кредитний ліміт і необхідно сплатити кошти за його використання.На мою відповідь як можна було підключити кредитний ліміт без моєї згоди і без подальшого інформування клієнта про підключення даної послуги, оператор відповіла що в деяких випадках Приватбанк залишає за собою право підключити кредитний ліміт без згоди клієнта і що треба уважніше читати правила користування картою Універсальна на ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ Приватбанку.Уважно перечитав даний розділ на офіційному сайті Приватбанку і ні слова не зустрів про підключення кредитного ліміту без згоди клієнта і без подальшого інфомування клієнта.Знову подзвонив в колл-центр і нарешті оператор пояснив мені що відємний баланс на моїй карті створився в результаті того що після першої заявки на повернння коштів гроші на мою картку не поступили і коли я у відділенні Нової Пошти розраховувався за вантаж і за доставку в звязку з тим що коштів на моїй карті було недостатньо Приватбанк проявив жест доброї волі і розрахувався коштами банку, хоча раніше коли коштів на карті не вистачало то термінал давав відмову.В результаті всіх цих дій в мене на картці відємний баланс і вирішення даної проблеми займе від 45 до 120 днів, і щомісяця я маю сплачувати банку 100 гривень.За весь час коли я користувався послугами Приватбнку у мене не було підключеного кредитного ліміту.