Мінфін - Курси валют України

Встановити

карта універсальна і версіїї про кредитний ліміт

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
woldis 20 липня 2019, 22:31
20 червня на сайті Нової Пошти хотів розрахуватися за вантаж і доставку.Проплата не пройшла вибило помилка, але з Приватбанку прийшло смс про списання коштів на користь Нової Пошти.21 зранку подзвонив на гарячу лінію Нової Пошти де підтвердили що кошти дійсно не поступили їх рахунок.Після цього подзвонив в колл-центр Приватбанк розказав про ситуацію що склалась.Оператор порадив оформити заявку на повернення коштів що і було зроблено в телефонному режимі.В той самий день прийло смс від Приватбанку що раніше списані кошти повернуті на мій рахунок.Зразу після цього я зайшов у відділення Нової Пошти І розрахувався через термінал картою.Цією самою картою розраховувався за комунальні послуги і користування мобільним звязком, за благодійні внески.Ще при першому дзвінку в колл-центр Приватбанку оператор попередила що можливо будуть приходити повторні смс про списання коштів, так воно і відбулося.
22 червня знову прийшло смс від Приватбанку про списання коштів з моєї картки рівно на ту саму саму на яку я розрахувався в відділенні Нової Пошти.Після дзвінка в колл-центр Приватбанку знову була оформлена заявка на повернення коштів на мою карту.Буквально через годину прийшло смс відПриватбанку про скасування переводу з моєї карти.23 червня знову прийшло смс про списання коштів з моєї карти на користь НП.Після дзвінка в колл-центр Приватбанку мені порадили зачекати пару днів в звязку з технічними проблемами.Після чергового дзвінка через декілька днів оператору Приватбанку мені пордили звернутись у відділеня Нової Пошти про складання акта претензії про подвійне списання коштів\хоча тільки сьогодні я дізнався що треба було скласти заяву на повернення коштів на протязі 15 днів\Відповідно у відділенні мені документально підтвердили що вони тільки один раз списали кошти з моєї картки.Після чергового дзвінка в колл-центр мені знову запропонували ще трохи почекати.Через декілька днів при особистому відвідуванні відділення Приватбанку працівниця довго не могла зрозуміти як на моїй карті дебет при відсутності кредитного ліміту міг створитися відємний баланс і в черговий раз запропонувала оформити заявку на повернення коштів на мою картку що ібуло зроблено.20 липня прийшло смс що на мою картку необхідно сплатити 100 гривень.Після дзвінка в колл-центр оператор пояснила що в мене підключений кредитний ліміт і необхідно сплатити кошти за його використання.На мою відповідь як можна було підключити кредитний ліміт без моєї згоди і без подальшого інформування клієнта про підключення даної послуги, оператор відповіла що в деяких випадках Приватбанк залишає за собою право підключити кредитний ліміт без згоди клієнта і що треба уважніше читати правила користування картою Універсальна на ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ Приватбанку.Уважно перечитав даний розділ на офіційному сайті Приватбанку і ні слова не зустрів про підключення кредитного ліміту без згоди клієнта і без подальшого інфомування клієнта.Знову подзвонив в колл-центр і нарешті оператор пояснив мені що відємний баланс на моїй карті створився в результаті того що після першої заявки на повернння коштів гроші на мою картку не поступили і коли я у відділенні Нової Пошти розраховувався за вантаж і за доставку в звязку з тим що коштів на моїй карті було недостатньо Приватбанк проявив жест доброї волі і розрахувався коштами банку, хоча раніше коли коштів на карті не вистачало то термінал давав відмову.В результаті всіх цих дій в мене на картці відємний баланс і вирішення даної проблеми займе від 45 до 120 днів, і щомісяця я маю сплачувати банку 100 гривень.За весь час коли я користувався послугами Приватбнку у мене не було підключеного кредитного ліміту.
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2019, 10:22
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / карта універсальна і версіїї про кредитний ліміт