Банк отказывает в идентификации.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
"Ідентифікація — це процедура, яка передбачена нормами чинного законодавства України, в
тому числі Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній
та іноземній валютах, затверджена Постановою Правління Національного Банку України від
12.11.03р. № 492."
А в этой же инструкции раздел V, п.62.1) читаем: «фізична особа пред'являє уповноваженому працівникові банку паспорт або інший документ, що посвідчує особу.»
Также смотрим Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», на который в таких случаях ссылаются, Раздел II, Статья 9, п.9.1): «для фізичної особи — прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, номер (та за наявності — серію) паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів),..»
Можно продолжить, но по-моему суть понятна: похоже, что банк чихать хотел на законодательство.
В колл-центре оператор не смогла аргументировать отказ банка, ссылаясь только на внутреннюю инструкцию, а на просьбу соединить меня с компетентными сотрудниками ответила отказом.
Думаю, пора менять банк…
Нам жаль, что Вам пришлось столкнуться с такой неприятной ситуацией, и отдельно приносим извинения за то, что после общения с нашими сотрудниками у Вам остался неприятный осадок. Рассмотрением Вашего вопроса уже занимаются наши специалисты. Мы приложим максимум усилий, чтобы решить его как можно скорее. По результату Вы будете проинформированы.
С уважением, ПриватБанк.