Приватбанк: необгрунтоване зниження кредитного ліміту і ліміту по оплаті частинами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Являюсь клієнтом банку 7 років. 02.07.2019 отримав смс з банку про зменшення кредитного ліміту з 60 тис. до 2 тис. грн, впринипі звісно це не вперше з невідомих мені причин трапляється.
Як завжди, завантажив всю актуальну інформацію на limit.pb.ua (декларацію, тех паспорти, закордонний паспорт, інші документи), вказав бажаний ліміт, але цього разу щось пішло не так, повідомлення про розгляд заявки я так і не отримав.
І так вхідні дані, для алгоритму привату нажаль виявились не суттєвими:
1. депозит в приваті 30 тис. грн
2. оф. дохід 100+ тис. грн на місяць (ФОП в приваті також)
3. рух коштів по рахунку фіз. особи в приваті 100-150 тис. грн в місяць
4. 2 авто (вартістю близько 800 тис. грн)
5. нерухомість (вартістю ~1.5 млн грн.)
6. жодної прострочки по будь-яким кредитам, також всі договори по оплаті частинами були оплачені достроково, більшість який через 7-30 днів після відкриття.
7. Постійно користуюсь багатьма продуктами привату, а також картами привату
Листа про статус заявки не отримав, вирішив звернутись до кол-центру приват банку, потім декілька разів в онлайн чат.
В результаті одного разу «фахівець» написав, що кредитний ліміт було збільшено до 50500 грн., але він так і не застосувався, тому другого разу мені повідомили, що мені було відмовлено в збільшенні ліміту
Ніяких адекватних коментарів не зміг отримати про причину зниження ліміту, якщо всі дані було завантажено на limit.pb.ua.
Кожного разу одна відмовка чи відписка з тим, що потрібно виконати, щоб мати більші шанси для зміни ліміту (всі пункти які були названі я виконую)
Резюмуючи про розгляд заявки: стандартний бла-бла-бла про мат модель, 1000+ показників.
Але «фахівці» з привату окрім стандартної фрази, якщо не можуть знайти агрументи так нічого більше і не змогли вивчити.
До речі, починаючи з 01.07.2019 бачу дуже багато помилок та збоїв в роботі практично всіх сервісів привату,
також багато знайомих мають проблеми приблизно починаючи з 01.07.2019.
Хотілось би побажати Приватбанку не втрачати клієнтів, а вирішувати проблеми по-дорослому: лояльно ставитись до клієнтів, підвищувати рівень кваліфікації співробітників, а також визнавати помилки в роботі своїх сервісів.
Нам шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми змогли розглянути можливість надати Вам бажану суму кредитних коштів — рекомендуємо надати в банк декларацію про доходи. Це значно вплине на отримання позитивного результату.
Вибачте за доставлений дискомфорт.
З повагою, ПриватБанк.