Приватбанк підступно підставляє власників карток для виплат.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Зарплатная в минус. Не хило так кто то там мозгом поехал.
Автору сейчас они будут вам втирать, что вы где то купили жвачку и эта сумма какого то черта осталась на кассе ждать пока придет владелец магазина из публичного дома или проснется пьяный кассир. И если они не пропьют ваши деньги и не прогуляют то может быть месяца через 4 ре они вам их вернут если на коленях негодяев попросите.
Автору сейчас они будут вам втирать, что вы где то купили жвачку и эта сумма какого то черта осталась на кассе ждать пока придет владелец магазина из публичного дома или проснется пьяный кассир. И если они не пропьют ваши деньги и не прогуляют то может быть месяца через 4 ре они вам их вернут если на коленях негодяев попросите.
- +
- 0
- Toxa David
- 4 липня 2019, 12:23
- #
Возьмите (если сможете) или просмотрите в приват 24 выписку по вашему карточному счету за последние два месяца, проверьте все ваши расходы (вспомнить все расходы за этот срок не составит вам труда) и пополнения, вручную на калькуляторе сведите баланс по счету. (Тем более банк дает вам подсказку о сумме от 21.06.19г которая была зарезервирована и списана приблизительно через 10дней). По результатам сверки поймете правы вы или банк. Может действительно вы потратили больше чем получили. Может ли банк загнать карту для выплат в минуса а потом сослаться на несанкционированный овердрафт и начать насчитывать проценты за несвоевременное погашение долга? Я думаю может (отмазка клиент должен сам следить за своими приходами и расходами и интересоваться суммой денег на своем счету), по этому как только обнаружили минуса на счете проведите сверку и определитесь с суммой списания, хоть если сумма была зарезервирована но не списана то она должна быть не доступна клиенту какое то время (например 10 дней).
- +
- +15
- Филипп Филиппович
- 4 липня 2019, 12:44
- #
Всё намного проще, из-за глюков системы не обновился баланс карты, потратил больше чем было.
Глюки могут создавать умышленно, чтобы подсадить клиента на долговой кукан.
Банкиры не любят клиентов должников и ненавидят если клиент не берет у них в долг (народная мудрость).
Глюки могут создавать умышленно, чтобы подсадить клиента на долговой кукан.
Банкиры не любят клиентов должников и ненавидят если клиент не берет у них в долг (народная мудрость).
Приват банк любит лгать притом лгут они обычно абсолютно не думая о логике, чести и порядочностип. Просто наглость от безнаказанности зашкаливает.
Вопрос лжецу из привата. Если клиент 21 числа провел платежную операцию. Она была зарезервирована. Ладно. Так какого же черта клиент мог пользоваться деньгами дальше? У него должно было появится сообщение суммы на вашем счету недостаточно. Тем более что карта зарплатная и даже не кредитка да и на кредитке загнать человека в глубокий минус это означает обыкновенное наглое мошенничество со стороны банка. И не надо втирать вашу ложь о каких то там магазинах, гулящих их хозяевах, их любовница их таких же женах, любовниках жен, пьяных или обкуренных кассирах или их бульдогах Бармалеях которые должны забрать или не забрать деньги с кассы. Это же надо придумать такой бред!!
Вопрос лжецу из привата. Если клиент 21 числа провел платежную операцию. Она была зарезервирована. Ладно. Так какого же черта клиент мог пользоваться деньгами дальше? У него должно было появится сообщение суммы на вашем счету недостаточно. Тем более что карта зарплатная и даже не кредитка да и на кредитке загнать человека в глубокий минус это означает обыкновенное наглое мошенничество со стороны банка. И не надо втирать вашу ложь о каких то там магазинах, гулящих их хозяевах, их любовница их таких же женах, любовниках жен, пьяных или обкуренных кассирах или их бульдогах Бармалеях которые должны забрать или не забрать деньги с кассы. Это же надо придумать такой бред!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Ми шкодуємо, що Вам довелося зіткнутися з незручностями. Дозвольте Вам пояснити чому так сталося. Справа в тому, що дана сума була списана по операції, яку Ви здійснювали 21.06.19. Сума була зарезервована на картці і очікувала підтвердження списання від одержувача. Це займає до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надходить запит на списання платежу, то вона повертається на баланс картки.
У Вашому випадку кошти на картці були витрачені до списання суми по проведеному раніше платежу, тому виник негативний баланс. Рекомендуємо Вам внести цю суму на Вашу картку для погашення поточної заборгованості.
Щоб між банком і Вами не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті вказали дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж.
Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це означає, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайті — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
З повагою, ПриватБанк.