Наглість зашкалює
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Такого ще не було.
Сьогодні хотіла оплатити за інтернет і « недостатньо коштів на рахуну».
Як ?! Вчора було ще близько 250 грн, а сьогодні не достатньо.
Заходжу в приват 24, а там «сюрприз» -244 грн.
Як?! Звідки взявся — на карті для виплат.
Подзвонила на гарячу лінію банку, 20 хв.чекала, дочекалась.
Оператор мені повідомила, що в мене списали суму 500 грн, бо 29 числа я проводила оплату через інтернет і кошти з рахунку було списано, але вже на сьогоднішній день чомусь знову списали і «очікуйте повернення коштів протягом доби»
Я повинна чекати, щоб мені повернули мої власні кошти?
А потім ще прийшло повідомлення з банку
Оксано Степанівно
Вами була подана заявка №946140 на повернення коштів по операції з картки 516875***08 на суму 500 UAH 2019-06-29 17:27:00 в терміналі E0100941. Регламент обробки заявок 45-120 днів. Перевірити статус заявки Ви можете за посиланням https://privatbank.ua/refund/946140. Дякуємо за звернення!
45-120 днів???!!!
А мені банк платитиме % за користування моїми коштами?
Одним словом дуже неприємна ситуація.
На поточний момент сума зарезервована на картці і очікує підтвердження списання від отримувача. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на баланс Вашої картки.
Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж.
Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і сприймає це як залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, чи взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.