Порушення умов договору і законодавства
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
1. Відмова в реєстрації заяви клієнта. Порушення ст. 5,7 Закону України «Про звернення громадян».
2. Ненадання інформації про послугу або введення в оману. Порушення Закону України «Про інформацію».
3. Порушення умов договору про повернення вкладу.
— В червні 2015 року з метою стабілізації фінансової системи України прийнято
законодавчий акт, що скасовує обов’язок банків повертати строковий вклад на першу вимогу вкладника – фізичної особи. Працівники ПриватБанку трактують його дуже вільно і застосовують всі можливості, щоб не дати клієнту отримати вільний доступ до власних коштів. Так згідно договору, депозитний договір автоматично пролонгується, якщо протягом 5 календарних днів клієнт не встигає(у вас просто не було зв'язку або можливості) заявити про бажання отримати власні кошти.
Календарний день в ПриватБанку починається в 8-30 і закінчується в 19-30. Інформації про це в договорі нема. Вона є, за словами представника банка, десь на сайті! Чи має така інформація з сайту юридичну силу? На мою думку ні, а на думку представника банка- Так.
Деякій час мене не було у місті. 8.06.2019 — це був останній з 5 календарних днів, коли я мав право вимагати від банку повернення коштів на поточний рахунок. Для цього я вирішив скористатись Приват24, коли я повернувся увечері(близько 20-00) 8.06.2019. Яке було моє здивування, що робот, який виконує відповідну операцію або спить, або пішов до дому після 19-30. То де ваше бахвальське 24/7? А чому цієї інформації нема у договорі? Що залишається клієнту в цьому випадку- зателефонувати на «гарячу лінію» і зареєструвати заяву з вимогою повернення коштів. Я вважав це логічним, оскільки календарний день, на мій погляд, ще не закінчився. У мене було ще 4 години і п.5.2 депозитного договору. Але так не вважав представник банку. Кілька тез від нього: 1. Такої можливості вже нема. 2. Відповідна інформація десь на сайті ПриватБанку, а де — прочитайте і знайдіть самі. 3. Заяву від клієнта не прийму, бо відповідь надсилається тільки на письмове звернення. А де мій персональний менеджер, який готовий цілодобово вирішувати мої проблеми, знов фейк?
А висновок такий:
Я звернувся до представника банку у встановлений п.5.2 договору термін 5 календарних днів, а саме 8.06.2019.
Співробітник банку не тільки відмовився припинити дію договору, але у порушення ст.5, 7 Закону України «Про звернення громадян» відмовився зареєструвати відповідну заяву, необґрунтовано звинувативши мене у порушені правил банку. Надав заздалегідь неправдиву інформації в інтересах банку, порушивши Закон України «Про інформацію» і, можливо, Закон України «Про захист прав споживачів».
Якщо банк проявляє принциповість щодо виконання клієнтом свої зобов’язань, то навчіться виконувати свої.
Бо це ваш імідж! На жаль, довга позитивна співпраця затьмарена безграмотними, негідними вчинками.
— P/S
Розмова від 08.06.2019 задокументовано. Буде надана на вимогу відповідального працівника банку.
Сподіваюсь на адекватну реакцію менеджменту.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Банком надається можливість на розірвання вкладу протягом 5 днів. Хочемо зазначити, що у разі, якщо вклад відкрито за допомогою Приват24, Ви завжди можете його розірвати як за допомогою Приват24, так і у будь-якому відділенні банку по території України.
З повагою, ПриватБанк.