вже 8 день не повертають кошти на карті по транзакації повернення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- tanyakulik
- 22 травня 2019, 14:35
- #
Все одно незрозуміло - навіщо ця сума резервується, якщо від контрагента (в даному випадку це ТОВ Астеліт) є код транзакції про повернення коштів ще 14.05? Приват банк чекає 10 днів, щоб вирішити чи повертати або куди повертати? В даному випадку приклад з товаром та касою, який Ви всюди пишете, недоречний та некоректний,- тому що банк чітко бачить, хто є власник даної транзакції, і що контрагент Астеліт повернув кошти власнику ще 14 травня, але чомусь Приват вже на протязі 8 днів ці кошти не перераховує на мою карту.
- +
- 0
- SkochSkoch
- 23 травня 2019, 10:47
- #
Астеліт не може взяти та повернути кошти. Він може сформувати запит у свій банк на повернення коштів, або на відміну успішної авторизації. Суть у тому, що напряму за усіми оплатами стоять банки. Не знаю хто у ТОВ Астеліт - та Приват.
І поки від банку, що обслуговує торгівельну точку Астеліт не надходить запит на відміну даної операції за ним зберігається 7-30 денний строк (залежно від платіжної системи та типу платежу) на зняття цих коштів з Вашого рахунку.
Чим це погано? Наприклад - Ви звертаєтесь до Привату - кажете платіж неуспішний, й Астеліт все відмінив. У свою чергу у Приваті не маючи жодного технічного підтвердження даних слів - кошти роблять доступними для використання.
Ви спокійно використовуєте дані кошти й наприклад на картці залишається 0.
У цей самий час, банк, що обслуговує торгівельну точку, наприклад, не отримав від неї запит на відміну операції. А маючи успішну авторизацію - просто забирає кошти за транзакцією а на Вашій картці - формується від'ємний баланс.
Одразу ж відповім, що зупинити подібні списання - технічно неможливо. Усі перевірки проходят на стадії авторизації ( в момент оплати). Тому, для уникнення подібних ситуацій й формується резерв з суми запиту. А 10-11 день - умовно безпечна дата для виведення з резерву (без наявності документів що підтверджують відміну), оскільки платежів де на списання дається більш за 8 днів - у порівнянні дуже мало.
Сподіваюся був корисним.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Прошу надати пояснення, коли я зможу завантажити квитанцію по даній операції, та коли мені Приват банк поверне кошти на карту (останні цифри 1827).
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
Що стосується звернення до підтримки, діалог буде перевірений на наявність помилок співробітника. За результатом перевірки з Вами буде проведено зворотній зв'язок, ми обов'язково повідомимо Вас про рішення.
Отримати квитанцію в Приват24 можливо тільки за платежами, які проводилися через банківські сервіси. Так як оплата проведена не в нашій системі, то з боку банку доступний лише чек POS-терміналу.