Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ПриватБанк давно забив на проблеми клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
sergua 8 травня 2019, 12:25
ПриватБанк хочеться послати далеко і на завжди. Коли їх вже закриють?
Коли у клієнта проблеми, майже не реально щось вирішити.
Обходьте цю «контору» і їх операторів.

Ось приклад:
1. Термінал (ПриватБанк) №1, поповненя карти іншого банку одною купюрою.
Термінал зажував купюру, не видав, після чого написав, що готівку не приймає.
Дзвінок оператору: нічого не дало, він сказав, що можуть поернути гроші лише на це номер телефону.
Для чого мені гроші на телефон, якщо я їх скидав як готівку?
2. Поповнив з сусіднього їхнього ж терміналу на ту саму купюру.

Тобто є факт, що купюра в ньому і термінал знає про це.
Спілкування з операторами не дало нічого, вони «ПРИКИДАЮТЬСЯ ДАЛЕКИМИ або ж тупими».
Тричі було задано питання оператором: «це не ваша карта» і «який номер телефону ви вводили», при тому, що при операції поповненя карти іншого банку, такі дані не запрошують.
В результаті, надали відповідь, що операція пройшло успішно і сума нарахована.

Питання, а що, купюру зажовану в терміналі просто списали?! Тобто я подарив банку гроші?!
Я так зрозумів — завдання ПБ, навчити своїх операторів не допомогти, а здатись тупими і навязати кредит чи щось таке.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 травня 2019, 15:17
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк.
Ми цінуємо своїх клієнтів та їх час і кошти. В подібних випадках створюється заявка на повернення коштів яка розглядається відповідальним співробітником. На даний момент питання повернення коштів на Вашу карту вирішене. Рекомендуємо перевірити баланс та виписку по карті в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 3

+
+25
Qwerty1999
Qwerty1999
8 травня 2019, 15:14
#
sergua
«ПриватБанк хочеться послати далеко і на завжди.»


Ну так и пошлите — вас никто не ограничивает в праве не пользоваться услугами Приватбанка.

Видите терминал пополнения Приватбанка — обходите его стороной, благо есть терминалы пополнения других банков.
Видите банковский платёжный терминал Приватбанка — обходите его стороной или на кассе расплачивайтесь наличкой.
Видите отделение Приватбанка — проходите мимо не оглядываясь.

И вам будет спокойнее и закрывать ничего не надо…
+
0
MykolaA
MykolaA
8 травня 2019, 20:14
#
«ПриватБанк хочеться послати далеко і на завжди. Коли їх вже закриють?» - так що заважає? Ще не забудьте про родичів і знайомих.
+
0
sergua
sergua
9 травня 2019, 22:35
#
Не зрозумів, до чого родичі і знайомі? Що заважає? Бо більшість операцій проводять через цей д*більний банк. А на рахунок терміналів — не завжди вони є поблизості. Але тепер я краще пошукаю аналог ніж в ПБ поповняти.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / ПриватБанк давно забив на проблеми клієнтів