ПриватБанк давно забив на проблеми клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Коли у клієнта проблеми, майже не реально щось вирішити.
Обходьте цю «контору» і їх операторів.
Ось приклад:
1. Термінал (ПриватБанк) №1, поповненя карти іншого банку одною купюрою.
Термінал зажував купюру, не видав, після чого написав, що готівку не приймає.
Дзвінок оператору: нічого не дало, він сказав, що можуть поернути гроші лише на це номер телефону.
Для чого мені гроші на телефон, якщо я їх скидав як готівку?
2. Поповнив з сусіднього їхнього ж терміналу на ту саму купюру.
Тобто є факт, що купюра в ньому і термінал знає про це.
Спілкування з операторами не дало нічого, вони «ПРИКИДАЮТЬСЯ ДАЛЕКИМИ або ж тупими».
Тричі було задано питання оператором: «це не ваша карта» і «який номер телефону ви вводили», при тому, що при операції поповненя карти іншого банку, такі дані не запрошують.
В результаті, надали відповідь, що операція пройшло успішно і сума нарахована.
Питання, а що, купюру зажовану в терміналі просто списали?! Тобто я подарив банку гроші?!
Я так зрозумів — завдання ПБ, навчити своїх операторів не допомогти, а здатись тупими і навязати кредит чи щось таке.
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк.
Ми цінуємо своїх клієнтів та їх час і кошти. В подібних випадках створюється заявка на повернення коштів яка розглядається відповідальним співробітником. На даний момент питання повернення коштів на Вашу карту вирішене. Рекомендуємо перевірити баланс та виписку по карті в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.