Низький рівень послуг та Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Нещодавно, при спробі зняти гривні із свого депозиту (тривалість — 1 місяць) були шоковані тим, що ця послуга недоступна у Приват24. Далі гірше, з'ясувалося, що це не можливо: ні за допомогою он-лайн чи оперативної телефонної підтримки, ні в банкоматі, ні в терміналі. О такі «ЧУДОВІ» нові умови надання послуг. Припинити депозит можливо тільки особисто у відділенні, інакше він безкінечно автоматично продовжується. шукаючи відділення, стало зрозуміло, що їх кількість суттєво скорочена та скорочені часи роботи. Єдине відділення в радіусі 35 км в смт.Іршанськ працює 7,5 годин з понеділка по пятницю (з 9:10 до 17:40 з перезвою 1 година). Нажаль, я працюю з 9 до 18 на відстані 10км від відділення. Та це ще не всі НЕПРИЄМНОСТІ. У відділенні Вас змушують фотографуватися!? щоб отримати свої кошти із свого депозиту; надати згоду!?, що гроші ви зможете отримати не раніше 72 годи!!!
(сума депозиту набагато менша 2000долл. у еквіваленті).
Доречі, частенько і термінали Привату не працюють тут і в банкоматі відсутні кошти.
Наступний сюрприз: навіть якщо у банкоматі є кошти, він може дозволити Вам зняти не більше 2000грн. (попередньо проконтролювали відсутність обмежень на своїй картці)
Сьогодні працівники банку побили всі рекорди нехтування клієнтом.
При спробі перерахувати кошти у Приват24 на інший рахунок (сума навіть менше10 тисяч гривень). Прийшла вимога терміново зателефонувати у банк для підтвердження. Мій фінтелефон багато років один і той, гаджет теж. Співробітник банку вимусив відповідати на безліч особистих питань та даних (нікого не цікавить, чи зручно це для клієнта чи є змога відокремитися від сторонніх вух). Обурення визвало й те, що кошти скоріш за все будуть перераховані у термін 3 робочі дні. На запитання, чи я зможу залишити скаргу на такі дії банку, співробітник відповіла «НІ» і ЗАБЛОКУВАЛА картку. З моєї сторони не було сказано ні одного слова про відмову продовжувати відповідати на безкінечні запитання для «підтвердження простої операції». Та співробітник Роспашнюк Інна Петрівна вирішила, що клієнт не має права задавати свої питання та законно обурюватися жахливими умовами обслуговування. Ввічливо було повідомлено даного співробітника, що її дії незаконні, як незаконне утримування банком особистих коштів, та навмисне створення перепонів для користування особистими коштами. Вимагаю, відшкодувати шкоду заподіяну навмисними діями співробітниками банку та надати вільний доступ до користування особистими коштами.
Резюме: ПриватБанк навмисно створює умови для штучного утримання коштів клієнтів в банку та перешкоджає клієнтам користуватися особистими коштами. титаник тоне
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що при відкритті вкладу за допомогою Приват24, Ви можете розірвати договір та отримати кошти як за допомогою Приват24, так і у відділенні банку. У разі відкриття депозиту у відділенні банку, його розірвання можливе лише у відділенні.
Щодо питання роботи нашого співробітника, його вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Що ж стосується необхідності зробити фото, Ваша точка зору нам зрозуміла, але вона радше має принципові мотиви, ніж обґрунтовані. Безпека коштів, які клієнти довіряють банку, є резонною та виправданою позицією. Погодьтеся, якщо шахрай забажає, наприклад, оформити кредит за підробним паспортом, співробітникові набагато легше буде виявити факт шахрайства й запобігти несанкціонованому доступу до коштів клієнта, маючи його фото. Незважаючи на Вашу категоричність, будемо раді, якщо Ви переглянете своє рішення стосовно банку, і наша співпраця буде довгою та взаємовигідною. Зі свого боку готові докласти до цього максимум зусиль.
З повагою, ПриватБанк.