Самий убогий і наглий банк України.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
>Зробили картку, для активації поповнили на 150 грн…
Не потрібно, смс на номер привата можна відправити і буде «активна»
Не потрібно, смс на номер привата можна відправити і буде «активна»
«Їй треба було завести картку приватбанка для отримання якогось одноразового платежа чорнобильський грошей… точно не знаю що то за гроші…» — чому саме цього банку?,
А чому б, спочатку не звернутися до благодійника, що хоче надіслати гроші.
Та узгодити з ним процедуру, зручнішу для бабці? Я б почав з цього, перш ніж везти її кудись.
Не наполягаю і не закликаю, лише цікавлюся.
А чому б, спочатку не звернутися до благодійника, що хоче надіслати гроші.
Та узгодити з ним процедуру, зручнішу для бабці? Я б почав з цього, перш ніж везти її кудись.
Не наполягаю і не закликаю, лише цікавлюся.
Я її внук, що трубку їй дати не можу бо вона НІЧОГО НЕ ЗРОЗУМІЄ!!! — дуже дивно, що оператор заблокував інтернет-банкінг, Ви ж всього 3-особа, яка не має право на користування чужим рахунком, представляється родичем і який можливо неправомірно отримав доступ до рахунку.
Олександр Зубченко 26 марта 2019, 11:08 monobank # Самий зручний і приємний в користуванні банк
Два отзыва с разницей 12 минут. А какие разные.
Два отзыва с разницей 12 минут. А какие разные.
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 26 березня 2019, 16:31
- #
По-моему, вы с самого начала много чего неправильного делаете сами. Банк, конечно, не «подарок», но и самому не нужно лажать. :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.05 | 43.05 |
USD | 38.9 | 39.5 |
Всі курси банку |
Зробили картку, для активації поповнили на 150 грн… це наглість. раніше цього робити було не потрібно.
Дома Я завів приват 24. Доречі працівниця банку сама радила його завести. Як ви думаєте, моя бабуся змогла б його сама завести?
Вирішив перевести ті гроші на вою картку іншого нормального! банку, який дає можливість зробити це без комісії. Але коли треба було ввести код з смс передумав. вирішив перевести коли прийдуть гроші всю суму. І коли мене не було вдома моїй бабусі подзвонили і сказали заблокувати їй картку, сказали приїхати зробити нову.
Вони хочуть що б я знову наймав машину і віз її в місто… бо автобусом вона туди не доїде. Знову мені пропускати роботу. що б зробити нову картку… бо їм так схотілося.
Думаю ну добре… Завів їй інтернет картку. хотів перевести туди ті гроші і поповнити їй рахунок телефону. Але ні. Приватбанку дуже потрібні ті 150 грн. Треба було подзвонити по номеру 3700 для підтвердження. Оператору сказав що я її внук, що трубку їй дати не можу бо вона НІЧОГО НЕ ЗРОЗУМІЄ!!! вона тільки розхивилюється. Вона після інсульта і в неї високий тиск. але оператору на це плювати. І заблокували приват 24.
Чого мої платежі ніколи не треба підтверджувати по телефону? Чого ви спочатку радите старій людині завести приват24, ви чудово розумієте що вони цього самі ніяк не зроблять, а тоді блокуєте картки і платежі.
Знаєте що. Вдавіться тими 155 грн.
Тепер всіх застерігатиму не зв'язуватись з Приватбанком. Закрию кредит і позбудусь всіх своїх карток… А може напишу в свій банк і попрошу перекредитувати мене. Знаю що вони деколи таке роблять.
Банк якому плювати на своїх клієнтів.
І як бонус до всього цього приват24 лежить.
Нам дуже шкода, що у Вас накопилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Банк не надає інформації по рахункам Клієнтів третім особам в цілях фінансової безпеки. Метою підтвердження операцій по телефону являється запобігання протиправних дій зі сторони недобросовісних осіб.
Для вирішення питання ми радимо звернутися до нас Вашій бабусі, щоб ми змогли перевірити інформацію та надати відповідь.
Окремо приносимо вибачення за те, що у Вас залишився неприємний осад після спілкування з нашими спеціалістами. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні, контактні дані, які Ви залишали в Банку, дату, приблизний час звернення у відділення та його адресу, щоб ми змогли проаналізувати інформацію та надати відповідь після перевірки.