Приватбанк краде гроші на картці «Універсальна»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Наразі важко визначити, який обсяг грошей клієнтів перебуває на картках «Універсальна» (напевно мільярди гривень), і якби не цей випадок, я б ніколи не замислювався про статус цих коштів. Виявляється, вони не є клієнтськими, в разі банкрутства чи ще якихось негараздів ви не зможете їх отримати. Пояснюю чому.
Минулого року державним виконавцем було накладено арешт на мої рахунки в Приватбанку та направлено платіжну вимогу на примусове списання коштів з картки «Універсальна». Банк відмовився виконати цю платіжну вимогу, зазначивши, що, виявляється, цей рахунок є внутрішньобанківським.
Проте, відповідно до підпункту 5 пункту 3 «Положення про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України» внутрішньобанківськими рахунками є усі інші рахунки аналітичного обліку, що не належать до клієнтських рахунків, отже не є особовими рахунками, за якими обліковуються кошти клієнтів банку (підпункт 6).
До речі, державний виконавець також стверджує, що ні він, ні його колеги з відділу чи з інших відділів не змогли ще жодного разу стягнути кошти клієнта з картки «Універсальна», бо банк не вважає їх клієнтськими.
Отже міркуйте, чи варто тримати свої гроші на картці «Універсальна», якщо вони не є вашими.
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Вкажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми перевірили інформацію та змогли надати Вам відповідь.