Погрози призупинити обслуговування рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Пойти закрыть карты и послать на х за такой ответ куда смотрели когда открывали почему не сканировали уроды
- +
- +32
- Oleksii Movchan
- 12 березня 2019, 22:23
- #
Повторю ще раз:
1. В вересні 2018 р. з метою перевипустити карту Універсальну я прийшов з УСІМА можливими документами (в т.ч. ПАСПОРТОМ і ІПН) у відділення Привату за адресою вул. Хрещатик, 46а.
2. Консультантом з усіх цих документів були успішно зняті копії (кожна з них була завірена моїм підписом), після чого мені була видана нова карта.
ЗАПИТАННЯ:
1. Для чого знімались копії з моїх документів і куди вони поділись з бази даних, якщо через кілька місяців банк не може їх знайти?
2. Чому консультант не заповнив ВСІ дані клієнта, які необхідні для його обслуговування?
1. В вересні 2018 р. з метою перевипустити карту Універсальну я прийшов з УСІМА можливими документами (в т.ч. ПАСПОРТОМ і ІПН) у відділення Привату за адресою вул. Хрещатик, 46а.
2. Консультантом з усіх цих документів були успішно зняті копії (кожна з них була завірена моїм підписом), після чого мені була видана нова карта.
ЗАПИТАННЯ:
1. Для чого знімались копії з моїх документів і куди вони поділись з бази даних, якщо через кілька місяців банк не може їх знайти?
2. Чому консультант не заповнив ВСІ дані клієнта, які необхідні для його обслуговування?
Я в такой же ситуации, ни куда не ходил целый год! И ни кто не преостанавливал обслуживания моих счетов! А когда сходил по другой потребности, за одно и актуализировал! Попутно мне втюхали повышение кредитного лимита и рассказали о куче возможностей выиграть поездку в диснейленд, а про то что будет взыматься допкомиссия при оплате коммуналки, не сказали! Что из этого вышло, можете прочитать тремя отзывами ранее! Не ходите в отделение привата, пока Вам самим это очень не понадобится! Это замануха, что бы втюхать Вам очередной банковский продукт!
- +
- +15
- Алексей Клименко
- 13 березня 2019, 14:05
- #
К сожалению приват слепоглухонемой и повторять им что то безполезно. Единственный выход с этим банком — закрыть счета, взять справку о отсутствии задолженности и пускай он тонет без вас.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Я працюю за містом — виїжджаю з дому в 7:00, повертаюсь після 20:00. Поблизу відділень Приватбанку немає. В робочий час потрапити у ніяке відділення не можу. Хіба що брати спеціально день «за свій рахунок» — а це обійдеться мені в досить значну суму просто щоб оператор в черговий раз відсканувала мій паспорт!
У вихідні ж потрапити до чергових відділень практично неможливо через величезні черги.
Крім того, восени минулого року я перевипускав карту «Універсальну» і надав банку весь пакет документів. З тих пір нічого не змінилось.
Оператор на гарячій лінії пояснити нічого не може.
Нам дуже шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей.
Це вимога законодавства України: банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
З цієї причини просимо Вас звернутися в будь-яке зручне відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН.
Ознайомитися з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.