Онлайн-помічники самі тугі помічники в світі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- +4
- Mykola Yershov
- 2 березня 2019, 12:00
- #
Приватбанк, я задав вам три питання. Дайте відповідь по кожному.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Приватбанк позначив, що питання вирішено і навіть не дав коментар стосовно.
Звернувся в чат із питанням, чи є історія зміни особистих даних.
Я задав Воскобойнікову Микиті 8 (ВІСІМ) прямих питань.
Він дав відповідь на пряме питання під номером 9. Чи його дійсно звати Микита. — Сказав так.
1. Приватбанк, це у вас посадові інструкції, що клієнт завжди баран і що йому не можна давати чіткі прямі відповіді на прямі питання?
Мені чудовий банківський працівник вирішила питання. (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/123440/)
Я був записаний в графі російською мовою — англійськими буквами. Я мав 100% доступу до функцій приватбанку.
Тепер знову мене русифікували.
2. У вас є доступ до історії змін персональних даних російською мовою?
3. Буде вирішуватись питання кривої транслітерації? (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/123438/). Чи питання закрили — проблема автоматично зникла?
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією і, окремо, приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашим спеціалістом у Вас залишився неприємний осад. Ми, обов'язково, проведемо перевірку Вашого діалога з нашим співробітником. Дозвольте Вам повідомити, що Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, ПриватБанк.