Найненадійніший банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Оформление страховки и наступление страхового события в один и тот же день у страховщиков всегда вызывает сомнение и иногда трактуется как мошенничество. Полис начинает действие с нуля часов дня следующего за оплатой. Значит справедливо отказано, увы.
- +
- +25
- DmytroMish
- 26 лютого 2019, 23:04
- #
Повністю був би з Вами згідний якби не АЛЕ: — страховий договір був оформлений за РІК до настання страхового випадку (ще у січні 2018року, а випадок 01.02.2019року), кошти постійно і справно знімалися з рахунку. Не моя вина, коли зараховує кошти банк, оскільки з мене вони були зняті кожного першого числа. Бо виходить, з Ваших слів, що весь рік, який був проплачений до того, кожне перше число кожного місяця моя дитина не застрахована??? Вибачте, але вважаю це не зовсім коректно!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Друге, що зовсім обурило, з приводу кредитного ліміту… Отримав ліміт, доречі, який був встановлений самим банком!!! Справно користувався, і от випадок: їду у відрядження, беру з собою кредитку привата (знаючи і розраховуючи, що в мене там є певна сума, достатня для проживання та харчування на певний період). Та ввечері прибувши в місце призначення отримую СМС « ваш кредитний ліміт зменшено». Круто!!! Кошти, які були відсутні. Отже, лишаюся без можливостей… Після розмови з оператором, двічі почув, що « кошти банка» — так, я згідний, що ці кошти банка, АЛЕ: підписуючи договір я розраховував на надійного партнера і помічника в тяжку хвилину, а отримав ПРОЦЕНТНІ КОШТИ В САМОГО НЕНАДІЙНОГО І БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОГО банку ПО ВІДНОШЕННЮ ДО (ПОКИ-ЩО) СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!! «Думаючи про своїх клієнтів» — як звучить в рекламі, вважаю за необхідне, хоча б за 1 добу попередньо повідомити про зміни, бо всякий непотреб тулять постійно, а важливу інфу — не мають змоги і не вважають за потрібне… От і все ставлення до клієнтів!!!
Отже, добре подумайте перед тим, як ставати клієнтами даного «праватбанку»… не надійно і безвідповідально!!!
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та Банком були непорозуміння та хочемо повідомити, що ми працюємо тільки з надійними страховими компаніями. Більше 1000 наших Клієнтів, щомісяця, отримують страхові виплати. Умови страхування знаходяться у відкритому доступ та з ними завжди можна ознайомитись в Приват24 чи на нашому сайті: https://privatbank.ua/ru/strahovaniye. Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми змогли перевірити інформацію та Вас проінформувати.
Щодо питання кредитного ліміту звертаємо Вашу увагу, що Банк приймає рішення про розмір даного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На превеликий жаль, за результатами чергового перерахунку цієї моделі банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого кредитного ліміту. Вибачте за незручності.
З повагою, ПриватБанк.