Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найненадійніший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DmytroMish 26 лютого 2019, 21:45
Доброго часу всім! Хочу поділитися гірким досвідом «співпраці з шарагою» під назвою приватбанк… Маю досить тривалий досвід, не можу сказати, що все завжди було гладко, але завжди знаходився компроміс. Та те, що відбувається останнім часом — просто жахіття!!! Все почалося з «страхування» моєї дитини: проплативши рік страхування, трапився НВ (з моєю дитиною). Зібравши необхідний пакет документів звернулися у відділення привата, та згодом отримали ВІДМОВУ!!! Оскільки кошти, які були зняті з рахунку на страхування 1-шого числа, якимось чином були зараховані 2-гого числа, а НВ трапився 1-шого числа — отже проплативши рік моя дитина залишилася не застрахованою в цей день… Що за БРЕД???!!! Хотілося б глянути в очі тому «спеціалісту», що прийняв це рішення, і побажати: щоб він пройшов і відчув те ж саме, що і ми, коли дитина знаходилася у лікарні!!!
Друге, що зовсім обурило, з приводу кредитного ліміту… Отримав ліміт, доречі, який був встановлений самим банком!!! Справно користувався, і от випадок: їду у відрядження, беру з собою кредитку привата (знаючи і розраховуючи, що в мене там є певна сума, достатня для проживання та харчування на певний період). Та ввечері прибувши в місце призначення отримую СМС « ваш кредитний ліміт зменшено». Круто!!! Кошти, які були відсутні. Отже, лишаюся без можливостей… Після розмови з оператором, двічі почув, що « кошти банка» — так, я згідний, що ці кошти банка, АЛЕ: підписуючи договір я розраховував на надійного партнера і помічника в тяжку хвилину, а отримав ПРОЦЕНТНІ КОШТИ В САМОГО НЕНАДІЙНОГО І БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОГО банку ПО ВІДНОШЕННЮ ДО (ПОКИ-ЩО) СВОЇХ КЛІЄНТІВ!!! «Думаючи про своїх клієнтів» — як звучить в рекламі, вважаю за необхідне, хоча б за 1 добу попередньо повідомити про зміни, бо всякий непотреб тулять постійно, а важливу інфу — не мають змоги і не вважають за потрібне… От і все ставлення до клієнтів!!!
Отже, добре подумайте перед тим, як ставати клієнтами даного «праватбанку»… не надійно і безвідповідально!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 9:49
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та Банком були непорозуміння та хочемо повідомити, що ми працюємо тільки з надійними страховими компаніями. Більше 1000 наших Клієнтів, щомісяця, отримують страхові виплати. Умови страхування знаходяться у відкритому доступ та з ними завжди можна ознайомитись в Приват24 чи на нашому сайті: https://privatbank.ua/ru/strahovaniye. Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми змогли перевірити інформацію та Вас проінформувати.
Щодо питання кредитного ліміту звертаємо Вашу увагу, що Банк приймає рішення про розмір даного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На превеликий жаль, за результатами чергового перерахунку цієї моделі банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого кредитного ліміту. Вибачте за незручності.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 3

+
0
gepard76
gepard76
26 лютого 2019, 22:13
#
Оформление страховки и наступление страхового события в один и тот же день у страховщиков всегда вызывает сомнение и иногда трактуется как мошенничество. Полис начинает действие с нуля часов дня следующего за оплатой. Значит справедливо отказано, увы.
+
+25
DmytroMish
DmytroMish
26 лютого 2019, 23:04
#
Повністю був би з Вами згідний якби не АЛЕ: — страховий договір був оформлений за РІК до настання страхового випадку (ще у січні 2018року, а випадок 01.02.2019року), кошти постійно і справно знімалися з рахунку. Не моя вина, коли зараховує кошти банк, оскільки з мене вони були зняті кожного першого числа. Бо виходить, з Ваших слів, що весь рік, який був проплачений до того, кожне перше число кожного місяця моя дитина не застрахована??? Вибачте, але вважаю це не зовсім коректно!
+
+40
gepard76
gepard76
27 лютого 2019, 7:27
#
Ситуация была раскрыта не полностью. В таком случае и банк и страховая сволочи редкие! Ситуация патовая — у банка есть 3 рабочих дня на перечисление средств, страховая без оплаты не несет ответственность. Скорейшего полного и легкого выздоровления ребенку!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку