Як отримати спадщину
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
04 лютого 2019 року до відділення ПАТ КБ Приватбанк на вул.Староєврейській у м.Львові подано повторно вище вказаний запит. У зв’язку із сімейними обставинами відповідь на вищевказаний запит потрібна терміново, про що працівників відділення було повідомлено. Повторний запит будо зареєстровано за №25-ВБ і передано на опрацювання.
Після неодноразових дзвінків на гарячу лінію Приватбанку за тел.номером 3700, 14 лютого 2019 року операторами контакт-центру повідомлено, що відповідь на запит надано та надіслано поштою, а також повідомлено номер трек-коду рекомендованого відправлення 4931701673520.
Даний номер трек-коду на сайті Укрпошти не відстежується від 14 лютого по 21 лютого. На гарячій лінії Укрпошти повідомляють, що такого відправлення не має і бути не може, бо номер трек-коду неправильний.
На гарячій лінії Приватбанку протягом 14-21 лютого повідомляли, що відповідь на запит надано, вказували той самий номер трек-коду, а також про те, що в Приватбанку помилки бути не може, потрібно звертатися в Укрпошту. Оператори не компетентні в даному питанні, хамили в розмові, поводилися грубо, як і працівники відділу документообігу.
20 лютого, в черговий раз, звернувшись на гарячу лінію Приватбанку, отримали ту ж відповідь – відповідь на запит надано, надіслано, номер трек-коду рекомендованого відправлення 4931701673520.
Оскільки відповідь так і не отримано, а номер трек-коду не відслідковується, звернулися на ту ж таки гарячу лінію Приватбанку з проханням надіслати відповідь на запит повторно, при цьому відправку здійснити терміново Новою поштою за рахунок одержувача.
Відправку працівники Приватбанку так не здійснили.
У підсумку, спочатку запит загубили, потім двічі загубили відповідь на запит, яку на і не надали.
Вважаю такі, дії працівників Приватбанку незаконними та неправомірними, адже більше ніж півроку Приватбанк утримує кошти у немалому розмірі в себе, без достатньої правової підстави на це, та не повідомляє інформацію про наявні вклади законним спадкоємцям померлої, яким чинним законодавством України гарантовано право на отримання спадщини, в тому числі коштів, розміщених на рахунках в Приватбанку.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Описана ситуація вимагає термінової перевірки.
Ваше питання вже розглядають профільні спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.