Заява про обмін товару/послуги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 20 лютого 2019, 13:46
- #
А правоохранители тут причем? :) ЗУ «О защите прав потребителей» носит гражданский характер, а не уголовный. Если этот закон нарушается, то можно обратиться в Общество по защите прав потребителей или лучше напрямую в суд с гражданским иском. Но для начала лучше в банк обратиться официально, а не устно по телефону или через чаты и форумы.
- +
- +15
- Повелитель Солнцеликий
- 22 лютого 2019, 4:18
- #
Досточтимый Станислав Косовцов, хочу довести до вашего ведома, что «суд» и «Общество по защите прав потребителей» входит в понятие «Правоохоронні органи»:
— Правоохоронні органи України
https://uk.wikipedia.org/wiki/Правоохоронні_органи#Правоохоронні_органи_України
…
Отже, правоохоронними органами в Україні можна вважати наступні державні органи, або їх підрозділи, що здійснюють правоохоронні функції:
суд;
…
органи захисту прав споживачів;
Цей перелік не є вичерпним…
— Также не лишним будет добавить, что когда нарушение носит не только гражданско-правовой характер, но и признаки административного нарушения, то к данному процесу можно подключать нац. полицию, в компетенции которой документально фиксировать и присекать админнистративные правонарушения!
— Правоохоронні органи України
https://uk.wikipedia.org/wiki/Правоохоронні_органи#Правоохоронні_органи_України
…
Отже, правоохоронними органами в Україні можна вважати наступні державні органи, або їх підрозділи, що здійснюють правоохоронні функції:
суд;
…
органи захисту прав споживачів;
Цей перелік не є вичерпним…
— Также не лишним будет добавить, что когда нарушение носит не только гражданско-правовой характер, но и признаки административного нарушения, то к данному процесу можно подключать нац. полицию, в компетенции которой документально фиксировать и присекать админнистративные правонарушения!
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 22 лютого 2019, 13:51
- #
Согласен, убедили! :) Раз законодательство Украины, не содержит четкого перечня таких органов, то можно считать и так.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
В той же день приблизно о 10 годині 10 хвилин ранку я змінив своє рішення, та вирішив відмовитись від замовленої послуги та обміняти її на аналогічну послугу але вже без фото вартістью оформлення 0 грн, про що я повідомив працівників Приватбанку коментарем на сайті https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/123960/, і за адресами єлектронної пошти Приватбанку info@privatbank.ua, hotline@privatbank.ua, web-hotmail@privatbank.ua, та попросив повернути мені стягнуту оператором Заец Ирина суму в розмірі 150 грн.
В задоволенні мого прохання про обмін замовленної картки мені було відмовленно.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
13) належна якість товару, роботи або послуги — властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем;
17) послуга — діяльність виконавця з надання (передачі) споживачеві певного визначеного договором матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за індивідуальним замовленням споживача для задоволення його особистих потреб;
Стаття 1-1. Сфера дії цього Закону
1. Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів (крім харчових продуктів, якщо інше прямо не встановлено цим Законом), робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
З підстав зазначених вище,
прошу:
Здійснити обмін «Карта „Универсальная“ Gold» із фото (Оформление карты с фото себе или доверенному лицу — 150 грн) на картку «Карта „Универсальная“ Gold» без фото з відповідним перерахуванням вартості, різницю в 150 грн повернути н амою картку ***21.
В разі відмови в задоволенні обміну товару/послуги я змушенний буду звернутись з відповідними заявами до правоохоронних органів.
Дякуємо за звернення. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.