ПриватБанк списав кошти і не перерахував...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коротко про ситуацію з ПриватБанком.Оплачував товар на Новій Пошті карткою ПБ.Кошти з картки були зняті, але до Нової Пошти вони не дійшли.(Термінал Нової Пошти видав чек — «операція неуспішна».) З допомогою оператора ПБ зробив заявку на повернення коштів. На даний час моя заявка находиться на розгляді, термін якого 45-120 днів.Питання — а не забагато аж 120 днів?! При спілкуванні з працівниками банку можна зробити висновок — шансів повернути кошти мало.При цьому вони вважають, що це навіть не їхня помилка.Як надалі розраховуватись карткою — незнаю.
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
Відповідь банку
14 лютого 2019, 18:13
Доброго дня! Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Хочемо Вам повідомити, що наразі дана сума зарезервована по вашій карткі. Якщо не надійде запит з торогової точки протягом 11 днів з дати операції, то кошти повернуться на Вашу картку. У випадку, якщо кошти спишуться, то ми відправимо запит в міжнародну платіжну систему, щоб оскаржити дану ситуацію. Але хочемо звернути Вашу увагу, що дане питання може розглядатися чітко по регламентованим правилам платіжних систем, саме тому це може тривати від 45 до 120 днів. Ми зробимо все можливе, щоб ситуація вирішилась у Вашу користь. З повагою, ПриватБанк.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 5
Таковы правила международной платежной системы 3 банк возврат 10 запросы к екваерам и прочим и т.д. и так до 120 дней.
Таковы правила международной платежной системы (МПС)- для ТС это слишком сложно.
МПС это то, что написано на пластике.
«Як надалі розраховуватись карткою — незнаю.» — готівкою, як раніше.
МПС это то, что написано на пластике.
«Як надалі розраховуватись карткою — незнаю.» — готівкою, як раніше.
Мог бы и уточнить у самой Новой Почты или поинтересоватся да узнать что там траблы с расчетами и прочими коммиссиями.
Когда забирал шнур до ноута, сую карточку мне отвечают что не работает теримнал, благо читал минфин и взял на всякийй случай налички.
Когда забирал шнур до ноута, сую карточку мне отвечают что не работает теримнал, благо читал минфин и взял на всякийй случай налички.
А еще ОП. Если ты платишь универсалкой, то должен набрать 3700 и активировать лимит и оплату приматовской картой.
https://minfin.com.ua/2019/01/30/36544211/
https://minfin.com.ua/2019/01/30/36544211/
- +
- 0
-
- dmitriivip
- 16 лютого 2019, 20:19
- #
Такая же ситуация получилась, ждать придётся минимум 120 дней, так они решают вопросы своих клиентов
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.15 | 45.15 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |