Мінфін - Курси валют України

Встановити

Непристосовані банкомати

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
36619677 14 лютого 2019, 10:50
Найгірші банкомати з точки користування. Якщо у всіх нормальних банкоматах спочатку видає карточку а потім гроші то в ПриватБанку навпаки.
І це неймовірно дратує, тому що так я сьогодні забрав гроші розвернувся і пішов.
А коли дзвоню на вашу гарячу лінію то мені робот каже що мій номер не зареєстрований хоча ВЧОРА мені тільки дзвонили пропонували якісь послуги.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2019, 11:32
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з незручностями при знятті коштів в нашому банкоматі, і хотіли б Вам пояснити чому саме так відбувається. Даний алгоритм створений для того, щоб наші клієнти не забували готівку після зняття коштів.
Що стосується Вашого номера телефону, то дійсно, він не зареєстрований в нашому банку.

Для заміни картки і підтвердження номера Ви можете звернутися до найближчого відділення ПриватБанку.
Якщо мова йде про карту іншого банку, рекомендуємо звернутися в службу підтримки банку, що випустив карту, для блокування і замовлення перевипуску.

Коментарі - 5

+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
14 лютого 2019, 11:17
#
Чтобы ее порезать и ты оформил новую
+
0
36619677
36619677
14 лютого 2019, 11:50
#
Гроші можна забути в будь-якому. Якщо ж Ви притримуєтесь цього алгоритму то потрібно скасувати підтвердження після зняття готівки. Для чого користувачу пропонувати ще один крок.

З точки користувача — клієнт приходить зняти гроші, відповідно він націлений на зняття а не на те щоб карточку не забути забрати.
+
0
corsww
corsww
14 лютого 2019, 13:15
#
Елементарнейшая невнимательность и надо бегом отзыв писать. Вы ещё потребуйте чтобы банкомат карточку и деньги выдавал одновременно и желательно чтобы они вместе были перевязаны резиночкой. Немного внимательности и все!!! Неужели так сложно?
+
0
36619677
36619677
14 лютого 2019, 13:38
#
Складно, якщо я гроші несу в цей банк і є клієнтом банку то маю право вимагати зручності використання.
Я вже не говорю про те що ці банкомати брудні і навіть зайвий раз руками не хочеться доторкатись.
+
Робота колл-центру орієнтована лише на зареєстровані номери. Це тобто якщо Вам потрібна допомога а відділення немає і у Вас номер змінився то Ви не маєте права на допомогу від колл-центру? Це так розуміти?
+
0
Алексей Клименко
Алексей Клименко
14 лютого 2019, 17:30
#
К сожалению вы правы, вы можете требовать удобства использования продуктов банка, просто это бесполезно — люди просто банально уже устали платить за некомпетентность, воровитость, наглость и т.д. банка и его сотрудников. При обращении в калл-центр вам раскажут что угодно, но не ответят на прямо поставленный вопрос — теряется смысл оращаться. Так что — считаю данное неудобство и грязные банкоматы наименьшим злом которое может принести приват.
А по хорошему Вы правы, не нами придуманно — «клиент всегда прав» но это никогда не являлось девизом привата и к сожалению не будет являться. (Лично моё мнение)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.15 45.15
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.15 45.15
USD 40.65 41.25
Всі курси банку