Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не компетентність співробітниці

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Оксана Чорноус 8 лютого 2019, 17:14
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориса Гмирі, 17
Добрий вечір. Вчора, приблизно з 16:10 до 16:30, я звернулась в відділення Приватбанку, по вулиці Грмирі, біля Епіуентру, щоб співробітник мені допоміг в перерахуванні коштів. Зайшовши в відділення я побачила, що клієнтів крім мене немає. Я спитала, до кого можу звернутися, дівчата сиділи в телефонах, піднявши на мене очі, відповіли, що без різниці. Я присіла за перший стіл, пояснила мою ситуацію, вона зрозуміла, що це «на довго» (через 5 хвилин вона пішла додому), сказала, щоб я пересіла до іншої співробіьниці. Я попросила, щоб вона допомогла мені з реквізитами (я перераховувала кошти з картки іншого банку на кредитний рахунок (не кредитну карту) Приватбанку ). Вона довго розбиралась, зверталась за допомогою до приват-підтримки, сказала, що «можливо так». Я планувала ще зробити один перевод, але співробітниця не визивала довіри і я не наважилась ще на один перевод. І як наслідок добре що не зробила. Перевод здійснили. Гроші з картри іншого банку знялись. Мені сказали чекати на перевод до трьох банківських днів. Чекаю. Сьогодні гроші повернулись на картку банка, з якого я переводила. Звернулась до іншого банку, кажуть що всі операції успішні, а гроші повернулись з Привату. Телефоную на гарячу лінію, кажуть, що не правильно ввели реквізити. Всі ми люди, якщо б не «але», при перерахуванні була комісія! На жаль сума комісії не повертається. Із за цієї некомпетентної дівчини (Марина чи Марія ) я втратила кошти! Хто мені їх поверне?!
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2019, 18:18
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Дякуємо за сигнал: якісне обслуговування клієнтів є однією з наших пріоритетних завдань.
Інформацію передано в роботу профільним фахівцям для якомога швидшого його розгляду.
За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 1

+
0
Григорий П
Григорий П
17 березня 2019, 3:52
#
Примат-«зебест»! Просто в сложных ситуациях, не понимая что делать, сотрудники банка консультируются в онлайн-чате у своего же робота…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41.05 41.65
Всі курси банку