Мінфін - Курси валют України

Встановити

Постійно блокують платежі

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Міша Крутій 8 лютого 2019, 1:08
Зовнішні платежі від 50 000 до 150 000 постійно затримують на 3 робочих дні, на гарячі лінії це аргументуюуть тим шо в них така облікова політика при тому шо СЕП їх проводить їх за одну годину, напевно банк рішає ше деякий час ними покористуватися. Я майже на 100% впевнений що всі зовнішні комунальні платежі банк також затримує на 3 робочих дні шоб закинути їх на овердрафти в масштабах України це більше 100 000 000 грн. Таким чином банк може збагачуватись за рахунок фіз. осіб торгуючи на різниці в курсах валют на міжбанку, при цьому не укладаючи з ними ніякого договору а лиш прописавши дурну строку в своїй обліковій політиці.

Їхня служба безпеки рандомно блокують вихідні платежі фіз осіб. і мотивують це тим що це заблокувала їхня система і вони в цьому не винні і для розблокування потрібно назвати їхнє кодове слово і всяку іншу фігню. Був випадок коли я спеціально протестував Приват Банк на випадок блокування платежів, підготував 8 платежів в сумах >50 000, 30 000, 15 000, два по 8 000 і три по 2000 і 3000 грн, три з яких я здійснив через касу взявши в касира всі чеки на оплату маючи при собі паспорт. Через декілька хаилин до мене дзвонить служба безпеки Приват Банку і просить ідентифікувати тобто назвати дату народження, ПІБ, дівоче прізвище матері і т.д. з словами «Бажаєте розблокувати платіж?» на що я відповів «я знахожусь біля каси вашого банку касир ідентифікувала мене по паспорту видала мені чек проведіть платіж». На що мені відповіли «Цього не достатньо для підтверждення розблокування платежу» так питання чому його взагалі заблокували? Відповіді я не бажав очікувати через дурні поліфонії і «залишайтесь буль ласка на лінії я зараз запитаю в того хто знає». Так як це були тестові платежі на працездатність банку я рішив продовжити далі і звернутись до працівника відділення яка сиділа за столиком з проханням шоб мені розблокували той платіж один з трьох який я тільки що провів в касі (показую чек і паспорт) бо дурні працівники служби безпеки його заблокували а я не бажав з ними розмовляти бо то в них система винна шо заблокувала (могли би вже змініти алгоритм блокування а не поставити на рандом). Вона там трохи попрацювала і розблокувала на що я і сподівався. Я договорився шо посижу при ній і відправлю наступних пару (ще 5 тестових) платежів через приват 24 а вона буде дивитись і тут як сталось перший платіж на 8 000 пройшов, а другий також на 8 000 заблокували не чекаючи дзвінка вона його зразу знову розблокувала і сказала шо «таке буває шо деколи блокують пару платежів». Відправляю наступний платіж проходить і ще раз наступний блокують знову, ситуація повторюється але з скандалом «чому я маю кожен другий платіж підтверджувати дзвінками на гаячу лінію і казати їм дівоче прізвище матері і всяку іншу фігню і чому вони не можуть з першого разу записати собі це». Але пройшов деякий час я вже вийшов з банку і залишився один не відправлений тестовий платіж на 30 000 через годину я його відправив на фіз. особу і залишив не звертаючи уваги так як платіж був не терміновий хоть і тестовий. Станом на ранок наступного дня гроші не були переведені, я телефоную на гарячу лінію і мені сказали що «ваш платіж було відхилено так як ви не подзвонили на гарячу лінію і не розказали працівникам служби безпеки всю ту саму хрень шо я говорив попередніх три рази» і рахунок заблокований. Скандалів було багато, скарги вони не приймають так як в них на відділені немає печатки і вони не можуть її офіційно прийняти, вирішив закрити всі рахунки і нагадати їм про закон про банківську таємницю. Проте дзвінки від приват банку не припиняються.
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2019, 9:36
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Необхідність підтвердження платежу визначається спеціальним алгоритмом, який розроблений з урахуванням всього накопиченого досвіду проведення платежів, включаючи шахрайські операції. З метою безпеки деталі алгоритму не розголошуються.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 3

+
0
Alex Kolosov
Alex Kolosov
8 лютого 2019, 8:54
#
Интересен опыт с платежами более 150.
+
+1
Буква Ґ
Буква Ґ
8 лютого 2019, 14:31
#
Не секрет. Платіжним дорученням кидай. Когда ликвидность падает банка на 29** счете тогда он блочит все платежи. Когда крон упал у банка и не запустилось наново то чуть не вылетел он в трубу. От этого у него и долг пару миллиардов.
+
+1
Буква Ґ
Буква Ґ
8 лютого 2019, 15:03
#
Алгоритм там не секрет

if (( plat>crlim*rate) and (rah.4xxxxxxx>(rah.29xxxxxxxxx/client ) then n:=rand(rate*10)+1
case n of
1: normalno(trans, r1, r2, r3, r4, r5)
2: bllya()
3: nah(trans, plat, e)
4. blas2()
5:…
else blablabla(e);

end;
Ну и елка из кейсов rate на 0.1, 0.2 и т.д.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Всі курси банку