Свавілля Приватбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 47.8 | 48.8 |
| USD | 41.63 | 42.23 |
| Всі курси банку | ||
В період листопада – грудня 2018 р. спіробітники служби безпеки Приватбанку телефонували на мій особистий номер із питанням коли я буду повертати 93000 грн кредиту, який Приватбанк надав…… сусіду по будинку.
Мої запитання та відповіді:
1. Де ви взяли мій номер телефону.
Служба безпеки Приватбанку має право використовувати персональні данні клієнтів і залучати їх в своїй роботі. Ви будете платити?
2. Чому не дзвоните, тому, кому було надано кредит.
Кліент скривається і не бере трубку. Ви будете платити?
3. Чому маю платити я.
Це ваш чоловік, тому маєте платити. Ви будете платити?
4. Це не мій чоловік і платити я не буду.
50% будете платити?
Після розмови з спіробітниками служби безпеки Приватбанку я і мій чоловік (кожен зі свого номеру телефону) зателефонували до Приватбанку, оператор ретельно записував скарги, відповідав, що кредитні історії наші чисті, що ні я, ні мій чоловік кредитів не отримували і заборгованості в нас немає.
Через 3 дні знову дзвінок зі служби безпеки Приватбанку і та ж сама тема, ті самі запитання і відповіді і знову мій дзвінок оператору Приватбанку зі скаргою на службу безпеки Приватбанку.
І так…… 9 разів з регулярністю 1 раз в 3-5 днів на протязі листопада- грудня 2018 року.
Після чергового дзвінка служби безпеки Приватбанку, чергового мого відзвону оператору, я попередила, що всю цю історію з наданням кредиту сусіду, а борг маю сплатити я, розміщу в соцмережах, оператор сказав, що скарги розглядаються після 10- ї години ранку і мені дадуть відповідь.
Через 2 дні, дійсно, мені зателефонували і….УВАГА…. просто повідомили, що керівництво прийняло рішення видалити номер мого телефону з якогось там списку.
Питання:
Хто і з якої причини занесли мій номер в той самий список.
Відповідь:
Приватбанк має право використовувати персональні данні клієнтів і залучати їх в своїй роботі для вирішення питань.
Тобто, це не була помилка. Це цілеспрямований метод роботи Приватбанку.
АЛЕ.
Як виявилось, вилучення мого номеру телефону з якогось там списку було недовгим.
29.01.2019 р. мені знову зателефонував співробітник служби безпеки Приватбанку Ковальов Сергій Георгійович і сповістив, що мій родич брав кредит, не відповідає на телефон, тому відповідати маю за це я.
Ковальов Сергій Георгійович також відповів, що мій номер телефону взяв в базі данних Приватбанку.
На повторному дзвінку я повідомила Ковальову Сергію Георгійовичу, що розмову передала родичу, телефон родича дійсний, працює, тому дзвоніть і вирішуйте питання з тим, хто заборгував.
Але Ковальов Сергій Георгійович телефонував мені в цей день 28 разів, а потім…
30.01.2019 р. з невідомого номеру позвонив Павло Костянтинович ( так представилась дана особа), якому Ковальов Сергій Георгійович передав мої данні. На моє запитання, хто ви, назвіть свою посаду і місце роботи, Павло Костянтинович відповів ( привожу дослівно): «ти шо тупая, давай плати кредит за родича». Далі з даного невідомого номеру дзвінки відбувалися таким чином: 5 секунд йде дзвінок, відключається на 5 секунд і знову 5 секунд йде дзвінок. І так 498 разів.
Можно назвати це катуванням.
Тож висновок:
Приватбанк, в гонитві за легкими грошима, надає кредити неперевіреним особам.
Приватбанк, як володілець персональних данних своїх клієнтів використовує конфіденційну інформацію для втручання в приватне життя клієнтів.
Приватбанк навчає персонал, мотивує його для застосовання в своїй роботі методів катування.
Найближчим часом я переведу обслуговування своїх пенсійних надходжень до іншого банку, але нема ніякої гарантії, що Приватбанк знищить мої данні.
Як захиститись від свавілля Приватбанку.
Я розміщу цей лист на сторінках кожної області, міст і містечок відділень Пенсійного фонду України, щоб кожен українець при виборі банку обслуговування, знав, що Приватбанк може перетворити його з клієнта в об’єкт для катувань лише з тієї причини, що співробітники Приватбанку надали кредит вашому сусіду чи родичу.
Перепрошуємо від імені нашого банку за всі завдані незручності. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Повідомте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваш контактний номер, щоб ми могли розібратися в ситуації.