Зміна особистих даних клієнта працівником
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Працівник Палюх Евгеній вів надзвичайно НЕ ЧІТКУ бесіду.
Дуже рідко відповідав на ПРЯМІ питання чітко. Провокував своєю повільною роботою, ігнорував.
Також не хотів завершувати розмову, щоб я обрав іншого працівника.
В кінці, просто так, змінив моє ім«я на Николай, його ніхто про це не просив. Замість допомоги — нашкодив.
Ніколай — немає жодного до мене відношення, адже офіційно у мене ім»я при народженні МИКОЛА.
Таким чином поХерив (закреслив) мою РІЧНУ роботу стовоно українізації ДЕРЖАВНОГО банку.
УТОЧНЮЮ, що я був «Микола» в графі «Російскою мовою» згідно наданого закордонного паспорту, де вказано моє ім«я українською та англійською мовою. (Відповідно до моїх минулих звернень).
Прошу провести роботу із працівниками, щоб вони були зацікавлені у вирішенні клієнтських ситуацій, а не в тупих шаблонних відповідях.
Пояснити, що означає „бути чіткішим“, щоб на чіткі та прямі питання давали відповідні ЧІТКО та ПРЯМО.
Заборонити змінювати особисті дані без прохання та особистого звернення. Бо як просто змінити, то він може, а як повернути назад — відправляє у відділеня.