Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
fedorsumkin 4 серпня 2022, 10:56
Примерно 2 года назад с большой радостью закрыл все, абсолютно все счета в этом недобанке — и физические и ФОП. Ничего не должен, ничего не прошу.
Неоднократно просил и письменно и устно не звонить и не предлагать услуги. Мало того, просил удалить мои данные из их базы данных. Ибо надоедливость и упоротость сотрудников недобанка Приват доводила до того, что приходилось матом ругаться. Хотя я их сразу предупреждал, что одно упоминание об этом банке вызывает яркие отрицательные эмоции и если они будут упорствовать в донесении до меня какой-то афигенски классной «пропозиции» я, не взирая на личности буду посылать подальше.
Вроде успокоились. Но раз в полгода-год приходит СМС о том, что они разблокировали мой счёт ФОП и я могу им пользоваться. Попытки дозвониться по номеру 3700 и выяснить что это за фигня к успеху не приводят — видимо внесли в черный список.
И тут сегодня звонит девушка и начинает мне опять что-то впаривать. Я её спокойно и честно предупредил, что у меня Приват вызывает крайне отрицательные эмоции вплоть до словесных оскорблений. Она выслушала и стала настаивать на своём монологе. Я начал закипать и ещё раз предупредил. Но эта упоротая продолжала мне втирать ДАЖЕ НЕ СЛУШАЯ ЧТО ЕЙ ГОВОРЯТ! То есть тупо проговаривала текст. Попытка дозвониться по номеру 3700 опять не принесла успеха — они тупо не перезванивают.
Неуважаемые сотрудники недобанка, вы что там, решили меня пранковать? Или подставлять своих новых сотрудников?
@НБУ, если есть тут сотрудники, прошу считать это официальным заявлением.
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 13:03
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що для вирішення питання вам довелося вже публічно звертатися до банку.
Ми відключили для вас рекламні пропозиції, але, на жаль, технічно це можливо зробити тільки на пів року.
Якщо ви захочете продовжити блокування, ви зможете зробити це за зверненням до підтримки за будь-яким доступним каналом.
Проблема вирішена
Ihor2022 3 серпня 2022, 16:06
Пишу історію з початку — в травні була трамва, намагався створити заявку по страховій події — в он-лайн версіі це зробити не можливо — не заповнюються поля договіра та телефону, створили заявку через допомогу онлайн, зафіксували заявку для вирішення питання створення заявок — питання й досі не вирішено.
В липні настала страхова подія по страховці Страхування здоров*я. Знов теж саме — заявку створити не можу в приват 24, по чату створили заявки — в історіі іх не бачу. 10 дзвінків на 3700, безліч звереннь в чат — успіху 0. Потім потрібно прикрипити документи до заявки котрих я не бачу у своій історіі, звернувся знов до чату — надіслав, прикрипити в чаті теж не змогли та розповідають мені, що я це можу робити сам через приват 24, де функція не працює. Залишив заявку 5739243 від 29.07 щоб нарешті виписку передали до страховоі, бо страхова чекає тільки документи через приват, термін розгляду заявки не призначен, сьогодні 3.08 — норм ще в роботі, коли буде вирішене питання відповіді — 0, конатакти керівника напрямку в чаті не надають. 2 скани передати в страхову — це дуже важка робота, напевно місяць часу потрібен, я вже мовчу про вирішення питання з самостійним створенням заявок в приват 24 — з травня вирішення питання 0.

Загальний відгук — підтримка он-лайн «футбол», у операторів не має мотиваціі вирішити питання, а є тільки «відфутболити».

Страховкою користуюся всією сім*єю, після виряшення поточного питання — розірву договора, іх в мене 4, та більш нікому не рекомендую вестися. Добре продати функцію, якою потім у тебе не буде можливості скористатися! Оцінка обслуговування — ставлю 1 бо немає -1 чи -2!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 17:17
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Huchak 3 серпня 2022, 8:52
Працівники (зокрема окремий спеціаліст) на регулярній основі дозволяє собі підвищувати голос, грубити та без поваги спілкуватися з клієнтами.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:18
Вітаємо.
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 серпня 2022, 15:01
Відгук не зарахований (на 06.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bogir 3 серпня 2022, 8:24
Після «необгрунтованої» скарги третьої особи в мою сторону, Приват банк заблокував мою карту. Але при виясненні обставин, її в швидкому порядку розблокували, протягом робочого дня. Дякую за оперативність.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:16
Ми поруч 24/7 :)
Проблема вирішена
bogir 2 серпня 2022, 15:33
Заблокували карту фізичного рахунку без попередження і пояснення, де були мої кошти. Не можу зняти і перевести кошти на іншу картку.
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 16:01
Доброго дня!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. За результатом перевірки вам зателефонує наш співробітник.
lobach5 2 серпня 2022, 11:17
Необхідно було з Приват 24 проплатити рахунок за радіо плати з м. Харків. Зелена влада по всіх засобах інформує -зо потрібно оживляти бізнес та підтримувати людей та робочі місця. Приват банк дуже в лапках цьому сприяє. Так от щоб зайти в Приват 24 з компьютера я проходжу верифікацію з фінансового телефону й підтверджую згідно правил Приватбанку. Заходжу в особистий кабінет Приват 24 з компьютера формую платіжку на радіоплати й підтверджую оплату й тут починається сюр який вигадали працівники Привату. Помимо того що підтверджуеш проплату з фінансового телефону й браузер також просить дозволу місцезнаходження приват24 вивалює — Шалом Олег — щоб підтвердити платіж, а зателефонуй ка (щоб не було скучно) на номер 3700 щоб підтвердити те що уже підтверджено з телефону.Не забувайте що щоб зайти в приват24 Ви вказуєте номер фінансовий телефону й пароль й потім ще Вам телефонує папуга щоб Ви нажали одиничку. Телефоную на 3700 -відповідає сколопендра (автовідповідач по якому питанню Ви телефонуєте. Відповідаю що підтверджую платіж потім відповідає живий голос чи я підтверджую платіж. Відповідаю так підтверджую. До слова у них висвічується фінансовий номер телефону -з якогоя телефоную. Далі веселіше -для того щоб підтвердити Ваш платіж необхідно відповісти на декілька питань говорить голос. Ви нікому нічого у телефонному режимі не передавали дані картки та особисті дані -питає голос -відповідаю що ні не передавав. Вам не телефонували шахраї -відповідаю якщо таке станеться пошлю в телефонному режимі їх куди подалі. Далі голос каже Вам необхідно відповісти на декілька питань — питання місце народження дата народження ФІО реєстрація адреса — ФІО жінки -тобто те що Приват банк забороняє передавати в телефонному режимі Я відповідаю що це особисті дані й на деякі питання я Вам не буду відповідати по телефону. Як результат мене цей голос посилає у відділення Приват банку для проходження верифікації й блокує мій фінансовий номер телефону й рахунки. Мій стан …послати Приват банк услід за російським кораблем -це м’яко кажучи. Але потрібно діло робити. Добре -їду у відділення на Небесної сотні -заходжу — черга — а один працівник Приватбанку
приймає — три пенсіонера сидять чекають і чоловік з вісім стоїть чекає в цій же черзі на вході. на кожного клієнта мінімум 15−20 хв це мінімум. Я заміряв час. Почекавши хвилин 20 думаю діла не буде — пішов у інше відділення. Там такаж сама картина. Нічого не вирішивши телефоную на лінію Приватбанку й прошу надати телефон щоб поскаржитися на ситуацію що зробили працівники Приватбанку. Відповідь -ми не можемо надати Вам телефон для скарги.Ваш фінансовий номер телефону тобто з якого я працював заблоковано.Візьміть картку підійдіть до терміналу й розблокуйте фінансовий номер.Я відповідаю шановна яку картку мені взяти -якщо Ваш банк прапороносець заблокував усе. Ну тоді потрібно Вам звернутися у відділення. Коло замкнулося. Радіо плани вчасно не попадуть туди де вони зараз конче потрібні!!! Так хто робить шкоду країні більше ??? Шахраї чи Приватбанк ??? Коли Приватбанк був приватним -обслуговування було на європейському рівні. Зараз -на рівні нижче плинтуса. Не вірите -підніміть свої дупи -вийдіть на вулицю й запитайте у простих громадян перехожих. Від мене привіт!!! Де можливо буду робити Вам рекламу -самі розумієте яку. Оцінка обслуговування — 0 балів Як казав актор Абдулов у фільмі -країна не пуганих ідіотів. У цій ситуації повністю згоден з актором -царство йому небесне. Якщо десь у повідомлені помилка -вибачаюся -окуляри десь посіяв -бігаючи по відділенням цього банку. А відповідь банку буде наступна — типу усе це робиться для мого ж блага -для захисту особистих даних -а хто шахрай ??? — якщо я не можу користуватися своїми коштами -а в цей час банк користується цими ж моїми коштами. ???
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 12:44
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про вашу фінансову безпеку у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити розуміння необхідності в операції верифікації.
Якщо ви не згодні проходити верифікацію дистанційно — можете звернутися в найближче відділення, де наші фахівці з радістю вам допоможуть. Спеціально для того, щоб ви не витрачали свій час на очікування в черзі — на нашому сайті https://privatbank.ua/map можете ознайомитися з завантаженістю відділень, ця функція значно допоможе заощадити ваш час.
З повагою, ПриватБанк.
Johan 2 серпня 2022, 11:14
Карта Универсальная.
Дважды списали средства по одной и той же транзакции (покупал продукты в АТБ). 160 грн. сумма небольшая, видимо расчет на то что не заметят…

Связаться с поддержкой невозможно, я не готов целый день на ожидание тратить (и на это тоже у них расчет).

Что самое интересное если вы сразу не заметили — потом не докажите ничего, так как меняються цифры и всех предыдущих транзакций. А я вот скриншоты успел сделать, незнаю только куда мне теперь с ними…чисто из-за принципа хотелось бы наказать напёрсточников из Привата.
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 12:15
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
evr21 2 серпня 2022, 10:06
Допомога співробітниці Банку в чаті вирішила проблему, з якою я звернулася під час Інтернет-банкінгу, а саме: можливість переказувати кошти онлайн, як це було раніше. Термін дії картки сплив учора, 01.08.22. Мені були надані практичні поради, я зробила автоматичний увід даних у віртуальній присутності фахівчині й успішно провела платіж. Проблему було вирішено за десять хвилин. Щиро вдячна персоналу Банку. Респект і найкращі побажання.
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 11:12
Вітаємо!
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galina1956 2 серпня 2022, 1:45
В связи с тем, что последнюю актуализацию моих персональных данных проводило мое доверенное лицо в сентябре 2021 в Мариуполе, я не располагаю информацией, как были эти данные занесены банковскими работниками, но с тех пор у меня постоянно возникают проблемы с верификацией, и я до сих пор не могу получить доступ к моему счету. К тому же мне открыли карту, которая не числится в списке карт с которых можно осуществлять переводы (у нее не 16, а 19 цифр в номере и у нее нет CVV- кода), хотя в Приват24 она обозначена как активная карта для выплат.
К сожалению, работники банка не дают информации, какие конкретно данные не совпадают, прекращаают диалог и советуют явиться в отделение банка.
На мои вопросы, должна ли я при верификации заносить некоторые персональные данные в соответствии с тем паспортом (украинский внутренний), которого сейчас нет, но по которому открывался счет или по новому (загранпаспорт), нет единого мнения. На мой взгляд, в этих документах не совпадает место рождения. Место рождения для верификации я брала более подробно из украинского документа, а не коротко, как в загранпаспорте, где очень коротко, что не совсем верно. В любом случае, я обладаю всеми данными и готова их предоставить.
В связи с тем, что я нахожусь за рубежом и по состоянию здоровья не могу выехать в Украину, прошу мне помочь с актуализацией данных, так я не обладаю достаточными компьютерными знаниями, чтобы без подсказки преодолеть все шаги в онлайне. Хотелось бы также прояснить, почему я не могу делать переводы с этой карты.
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 13:26
Добрий день!
Вибачте, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування. Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Alina23568 1 серпня 2022, 19:14
Решила я значит возобновить приватбанк, друзья отговаривали, но я подумала, это же один из больших банков Украины. Восстановила карту, решила купить игру на иксбокс, провела платёж и мне блокнули карту, видите ли подозрительная активность. Думаю ладно, ждала утро, связалась с тех поддержкой, кучу фоток с паспортом, пошла я снимать деньги, вставила карту в банкомат, в банкомате начала светиться какая-то установка програмы, знак винды через 2 минуты мою карту проглотил банкомат и высветилось «вставьте карту» позвонила оператору роботу, попросила меня соединить с реальным оператором, она мне 10 минут задавала один и тот же вопрос «можете повторить вопрос» У меня случился нервный срыв, мне очень нужно было снять деньги, я пошла в ближайшее отделение, просить возобновить мне мою карту, мой старый номер, потому-что банкомат не по моей вине забрал карту, произошла ошибка в банкомате. Обратилась к главному, на что он ответил — можем только перевыпустить, но вы уже перевыпускали карту, предложил мне платную карту, я в шоке сижу, объясняю что я не виновата что ваш банкомат сломался, сказал подавать жалобу. Я позвонила на линию чтобы подать жалобу, оператор сказала что единственный вариант перевыпустить, объясняла что с ней тоже так было. Итог, карты нет, деньги снять не могу, меня не услышали и не слушали, Сервис 0, Обслуживание 0, на клиентов банка всем плевать, никому не советую этот банк
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 9:10
Добрий ранок!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та детальніше розібратися в ситуації.
Зверніть увагу, що ви можете зняти кошти в банкоматі без наявності фізичної картки. Для того, щоб скористатися послугою, вам достатньо в банкоматі вибрати меню «Зняття без картки», ввести ваш номер телефону, після чого вам на телефон надійде дзвінок з банку, на екрані введіть останні три цифри номера, з якого вам телефонують.
З повагою, ПриватБанк.
taibadp 1 серпня 2022, 16:24
Ситуація наступна: на 1.07.2022 на кредитці Універсальна Голд маємо ліміт 3000 грн і борг 1929,68 грн поза пільговим періодом. В продовж місяця на рахунок надходить загалом 5810 грн, з них за 15 та 21 число сумарно 3400 грн. Тобто більше, аніж кредитний ліміт. Проте в продовж місяця з картки також робляться витрати. Банк, замість погасити за FIFO минулі борги і оновити кредитну лінію на пільгових умовах вважає, що жодне погашення одночано не закривало весь борг, то картка так і залишається поза пільгового періоду, попри те, що «прокручено» було майже 2 кредитних ліміти.
До того ж оператор підтримки вперто відмовлявся розтлумачити що значить поновлювана кредитна лінія та навіть не зміг по Ctrl+F знайти на сторінці голд-картки https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold слова «Тип кредитної лінії».
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 17:44
Вітаємо!
Банк дає вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
У разі, якщо ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
% нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна.
Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було) буде списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість.
Окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
MaksY7 1 серпня 2022, 14:01
Обслуживание банка все хуже и хуже, появилась необходимость сменить магнитную карту на карту с nfc чипом, через онлайн поддержку уточнить этот вопрос не смог, так как через приложение приват 24 такого вопроса нет, а как выйти на оператора не знаю, видимо этот пункт спрятали очень далеко, через звонок 3700 тоже самое, добавили робота, на оператора тоже не получилось выйти, пошел в отделение банка и услышал что нет нужного пластика в наличии и самое не приятное что узнать наличии по горячей линии нельзя. Я должен бегать в отделение, тратить время в очереди просто что бы узнать, очень плохие отношение к клиенту!
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 15:25
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями.
Для підключення оператора телефонної лінії, якщо вашого питання немає в запропонованому меню, достатньо натиснути на відповідні цифри та символ (зазвичай це решітка), де потім наш віртуальний помічник з’єднає вас з профільним фахівцем. Також, ви завжди можете звернутися в нашу цілодобову підтримку чата на сайті: https://privatbank.ua/, де в полі « введіть повідомлення» вам потрібно описати ваше питання, та якщо його немає в запропонованому меню — обрати відповідний пункт в переліку та вам буде запропоновано підключення оператора.
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, в якому місті ви знаходитеся та ми з радістю підкажемо вам адресу відділення, де ви можете отримати картку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nik07 1 серпня 2022, 5:01
договор с Приватбанком на карточные счета (в том числе кредитные), согласно пункту 1.2.2.6.4 — Если обстоятельства форс-мажора продолжаются более 6 месяцев, то каждая из сторон может прекратить действие данного договора в отношении не выполненных до настоящего момента обязательств.

лист ТПП Украины 28.02.2022 № 2024/02.0−7.1 о признании форс-мажорных обстоятельств.

если до 28.08.2022 г. не будет отменено военное положение и соответсвенно форс-мажорные остоятельства, то все договора с Приватбанком можно разрывать в одностороннем порядке?
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 10:18
Добрий день!
Дійсно, лист ТПП визначає настання форс-мажорних обставин. Це означає, що скасовується відповідальність за невиконання зобов'язань — тобто штрафи, пені і т.ін. Згідно з цим, банк не нараховує ніякі штрафні санкції. Але настання форс-мажорних обставин не дає підстав для невиконання самих зобов’язань.
Проблема вирішена
Oleksandr1989 31 липня 2022, 18:39
27.07.22 в Самому відділенні не працюють (вимикаються) термінали. закидували необхідні на той момент кошти 14 000на свою голдкарту, щоб перевести їх в срочному порядку!!! вимкнувся термінал і все ---гроші зависли в повітрі…співробітники ні чим і не як не реагують …платиш по цій картці за обслуговування 20 грн …а вони кажуть це не до нас питання… подали заявку на повернення коштів одразу ж 27 … а вже 31ше і грошей по цей день не має!!! це не банк це **** --де співробітники відділення сидять і дивляться як люди мучаться з тими терміналами …Ганьба …
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 9:58
Вітаємо!
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та просимо перевірити виписку по картці. У разі додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
viskaria1986 31 липня 2022, 18:22
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 152
29.07.22 хотела снять деньги в пределах дозволенного — 230 евро чтобы заплатить водителю и вернуться домой в Украину из Ес. Деньги со счета списали, а автомат не выдал. При обращении в банк приняли заявку и сообщили что произошел сбой и деньги мне вернут через 10−11дней Я потеряла место в автобусе, а найти его теперь не легко бронируют уже на сентябрь.А мне нужно было срочно уехать, А жить это время за что пока я буду ждать свои деньги и искать водителя? Если вы сами видете что произошел сбой то вот эта инкассация это отмазка что бы мои деньги где-то крутить
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 9:42
Добрий ранок!
Банкомат, в якому ви проводили операцію, по якій відбувся збій, належить іншому банку, отже ми не можемо вплинути на перевірку даного пристрою та виявити можливі залишки коштів.
Зі свого боку, ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою. В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї. За результатом розгляду заявки ви будете сповіщені додатково.
Проблема вирішена
okanaivanovna 31 липня 2022, 16:06
Мені вже 2 місяці не сплачують заробітну плату, намагалась якось це вирішити з Приватбанком щодо відстрочки сплати до моменту виплат зарплати, але працівник по телефону відмовила мені в цьому сказавши, що у них зараз це відмінено і треба сплачувати. Як так може бути, коли в мирний час можно було домовитись, а у військовий час плати і все!!! Навіть коли тобі не сплачують зарплату і виживай як хочеш!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 18:46
Вітаємо.
Банк не нараховує подвійних відсотків у разі виходу на прострочення.
Всім клієнтам, яким розрахована можливість надання реструктуризації, надійде дзвінок від наших спеціалістів з пропозицією оформлення угоди.
Проблема вирішена
Світлана 1707 31 липня 2022, 15:15
30.07.2022 р. о 19.08 годині у банкоматі, який знаходиться у Ретровілі Київ, знімали 20.000 грн з картки.Дуже потрібна готівка, але банкомат цю суму не видав, але списав, начебто я гроші отримала. Зразу повідомила Приватбанк про цю ситуацію. Багато років є клієнтом цього банку. Чекаю реакцію. Прошу повернути кошти, які я НЕ отримала, а вони потрібні. Сьогодні 31.07.22 р. Скільки чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 16:51
Вітаємо.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Полезный комментарий
Світлана 1707 2 серпня 2022, 9:08
Дякую. Банк кошти повернув.
Проблема вирішена
Natalia444 31 липня 2022, 13:24
Сегодня ночью мне предстоит долгий, 4-х дневной перелет, переезд из другого континента в Украину. Рассчитано все до копейки, сколько нужно на оплату проезда, еды, ночёвок.
И вот так чудо: оказался минус по зарплатой карие!!! Как так?
В чате ответили, что: «извините, произошел сбой и деньги в резерве, вернутся через 1−3 дня». Это бинго. Так кидануть перед дорогой, и что я должна эти три дня есть, как платить за авто6и электричек и где спать?
Это просто мрак.
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 16:51
Вітаємо.
За неуспішною операцією кошти вже повернуті на картку.
Максим Вар 31 липня 2022, 12:57
В сентябре 2018 года я заключил договор о покупке в кредит авто. Сумма сделки 218 тыс гривен. Мой первый взнос был 100 тыс гривен. Сумма кредита 118 т. гривен. Все это время я оплачивал кредит в срок и без просрочек. На конец февраля долг был 44 тыс. гривен. С начала войны я как отец одиночка с двумя детьми выехал за границу. Выехал официально. Несмотря на то что я лишился работы я делал оплаты по кредитам с марта по июнь месяц. Выходил на связь с банком что бы не думали что я не собираюсь оплачивать задолжности. Устроился на работу, сообщил монобанку и привату что к концу июля началу августа начнут поступать платежи. Есть вся переписка с сотрудниками банка. 25 июля приват связался со мной с вопросом когда будут платежи. Я ответил что в конце недели получаю зарплату и начинаю оплачивать с 29 числа. На что мне сказали ХОРОШО и все. 29 июля приехав после работы и получив зарплату на карту я планировал сделать перевод средств в оплату задолжности. Но мне пришло сообщение от сотрудника банка что мое авто забрали на стоянку Сетам. И теперь я должен выплатить 46 900 гривен плюс эвакуатор. Где эта стоянка что бы проверить есть там машина или нет не говорят. Связавшись с охраной стоянки где стояло авто я выяснил что никаких документов приехавшие люди не предьявили. Показали ксерокс свидетельства регистрации авто. И ксерокс акта прима передачи без печати даты фамилий и т. д. Эти все показанные документы мне охрана прислала в вайбер. Так же имеется видео запись с камер наблюдения стоянки. Полиция ничего не сделала. Машину просто отжали заявив что приват является хозяином авто. С пятницы 29 числа вечера и по настоящий момент дозвонится на горячую линию не возможно. Играет музыка и просто подождите. Ждал 4 часа. Как итог: без предварительного оповещения об изьятии авто, без документов и понятых. При этом заявили что данное авто пойдет на службу ВСУ. Легковой семейный автомобиль.

Представитель банка сообщил что исполнительная надпись им не нужна. Хотя вот выписка:
Частью второй статьи 7 Закона Украины «О финансовом лизинге» предусмотрено, что лизингодатель имеет право отказаться от договора лизинга и требовать возврата предмета лизинга от лизингополучателя в бесспорном порядке на основании исполнительной надписи нотариуса, если лизингополучатель не уплатил лизинговый платеж частично или в полном объеме и просрочка уплаты составляет более 30 дней. Взыскание по исполнительной надписи нотариуса производится в порядке, установленном Законом Украины «Об исполнительном производстве».

Таким образом, любое принудительное изъятие банком транспортного средства без исполнительной надписи нотариуса и участия государственной исполнительной службы — априори является незаконным.

номер договора ODA8A!00000361
Мой кредитный менеджер привата в шоке от ситуации. Юристы собирают информацию.
Прошу представителя банка связаться со мной для разрешения данной ситуации.
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 15:29
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Romasm 31 липня 2022, 8:39
Банк подав в суд. Програв банк основний і апеляцію. Рішення суду для банку не ЗАКОН -слова їхніх юристів. Був перевод викрали 9тисяч зразу же. При розмові з гарячою лінією направили до юристів. Ті ви нам все рівно винні. Юристи хами і неадеквати, на закони начхати їм
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 15:17
Добрий день!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас і перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 серпня 2022, 8:52
Відгук не зарахований (на 05.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝