Грубость сотрудников при обслуживании, точнее при его отсутствии
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +9
- Филипп Филиппович
- 7 грудня 2018, 21:09
- #
Такое впечатление, что заняться нечем.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
В мене таке питання: як і де мені коректно та ефективно поскаржитись на співробітника банку?
Суть питання: моя мама — пенсіонерка. клієнт вашого банку, ПІБ: Козярчук Галина Борисівна. Нещодавно вона придбала через Приват24 два квитки на автобус і мала намір роздрукувати їх у відідленні ПриватБанку, щоб їх мати вже при собі в роздрукованому варіанті. Звернулась в одне з відділень ПриватБанку в місті Умань, Черкаської області, здається, відділення за адресою вул. Європейська, 53, я ще уточню номер та адресу відділення. Це була приблизно 14:00 за часом, дата: 07.12.2018. Там моїй мамі спеціаліст сказав, щоб вона пішла до терміналу і роздрукувала там свої квитки. А на прохання про допомогу і зауваження про те, що вона не вміє цього робити і їй потрібна допомога, спеціаліст відповів: «Як це так, що така крута бабка замовила квитки через Інтернет, а терміналом користуватись не вміє? Йдіть до терміналу, якщо в мене знайдеться час, я до вас підійду і вам допоможу, бо в мене обід через 10 хвилин починається». Весело, правда? Звісно, що обід у спеціаліста почався раніше, ніж зявився час підійти до моєї мами і допомогти їй. Ось таке ставлення до клієнта, який придбав уже продукт і просто хоче його забрати. Мою маму страшенно образили. У вас працюють спеціалісти, яким треба цигарки та пиво в кіоску продавати, а не сидіти в відділенні головного банку країни. Я прошу, щоб моїй мамі передзвонили на її номер телефону і попросили пробачення за цей інцидент. Прошу покарати спеціаліста, який так з моєю мамою повівся. І я ще не в одному місці залишу відгук, а ще не пошкодую часу, сходжу в одне з ваших відділень, і поцікавлюсь в чергового вашого спеціаліста, де моя мама може залишити офіційну скаргу на розгляд керівництва про цей інцидент. Я цього так не полишу, і скаржитимусь до тих пір, поки на мої скарги не буде адекватної реакції.
Нам дуже шкода, що дана ситуація мала місце при обслуговуванні нашого клієнта.
Будь ласка, дозвольте нам розібратись в ситуації, для цього вкажіть в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та контактні дані Вашої мами, котра зверталась до відділення.
З повагою, ПриватБанк.