Відношення до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Кроме «Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.» от Привата не дождетесь как и от других финучереждений.
НБУ закрывает глаза на произвол в банковской системе — клиент для банка только источник дохода, а обслуживание на уровне плинтуса и никаких рычагов влияния (финансовых санкций) при нарушении прав клиента.
НБУ закрывает глаза на произвол в банковской системе — клиент для банка только источник дохода, а обслуживание на уровне плинтуса и никаких рычагов влияния (финансовых санкций) при нарушении прав клиента.
«Відношення до клієнтів» — українською — «ставлення до кліентів».
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
(Документ «Общегражданский паспорт» не прошел проверку.
В паспорте должно быть вклеено фото по наступлению 45 лет. Вам необходимо обратиться в паспортный стол, для вклейки фотографии по возрасту. Вы предостаивли паспорт, есть сканкопия фото, но нет сканкопии страницы паспорта, в которой указана надпись паспортного стола о вклейке фото) У мене фотографія вклеєна 01.06.2018р.Знову постає питання як співробітники відносяться до своїх обовязків сканує документи і не дивиться на всі сторінки.Чому я за халатності працівників не можу отримати власні кошти?… Чому блокується картка, коли дані мої були взяті і в червні місяці 2018р коли робила заміну своєї картки по закінченню терміну придатності, і 14.11.2018р після отриманої смс про оновлення даних? Я дуже обурена діями працівників даного банку, відношенням до клієнтів.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Рішенням Вашого питання займаються наші фахівці. За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Не забудьте оцінити рішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.