Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк безпідставно списує кошти з картрахунку і не повертає їх.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Антон Прищепчук 21 листопада 2018, 10:40
На відкритий мною у Приватбанк (далі — Банк) картрахунок (для виплат) було здійснено переказ.
Через вісім днів кошти, що надійшли, були списані Банком, і, нібито, повернені відправнику (що не відповідає дійсності).
На звернення до Банку про повернення безпідставно списаних коштів (ст. 1073 ЦК України), від Банку надійшла відповідь, що кошти списані внаслідок технічного збою, і повернути їх Банк не має можливості. Причиною відмови у поверненні вказано те, що Банк, згідно умов та правил банківського обслуговування, не несе відповідальності за ситуації, що знаходяться поза його сферою впливу.

Риторичні питання до Банку:
Чи усвідомлюють працівники Банку, що несення відповідальності і виконання обов'язку, передбаченого законом, — це не тотожні юридичні поняття?
Чи повинні клієнти Банку відповідати за «технічні збої», що стались у Банку (можливо, Банк вважає, що технічне забезпечення збереження коштів на рахунку та здійснення переказів — це сфера впливу власника картки, а не Банку?).

Скоріш за все, на ці питання доведеться відповідати вже суду.

Будьте обачні. Якщо у Вас у Приватбанк є дебетовий картрахунок (лише для виплат), може трапитись так, що кошти з Вашого рахунку будуть списані «на рівному місці», утовриться овердрафт. І замість повернення коштів, а також сплати передбаченої умовами та правилами банківського обслуговування пені за весь час з дня списання до дня повернення, Банк нараховуватиме Вам проценти на «овердрафт».
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2018, 11:15
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що у Вас виникла негативна думка про банк.
Будь ласка, надішліть на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
Не забудьте оцінити рішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 27

+
0
Антон Прищепчук
Антон Прищепчук
21 листопада 2018, 11:32
#
Вы вже офіційно мені відповіли на мою письмову заяву. (Відповідь від 19.11.2018 №20.1.0.0.0/7-181115/1475).
Цитую: «На підставі Ваше звернення Банком проведена перевірка та встановлено, що 18.10.2018 року у системі Банку відбувся технічний збій, у зв'язку з чим відправлений Вам платіж на суму _____ грн повернувся відправнику.
Повідомляємо, що у Банка відсутня технічна можливість зарахувати Вам на платіжну картку переказ, який був повернутий відправнику.
У разі необхідності в отриманні переказу рекомендуємо звернутися до відправника коштів для повторного ініціювання переказу.».

Ваші вибачення мені не потрібні. Вся необхідна інформація відносно ситуації, і моя заява-вимога з докладними поясненнями, у Вас наявна в письмовому вигляді.
Мені потрібно повернути мої кошти. І Приватбанк не залишає вибору, інакше, як звертатись до суду. Задоволення позову матиме наслідком втрату Банком вдвічі більше, ніж Банк відмовляється повернути.

Ну і, звичайно, коли мої порушені права будуть відновлені, мої відносини з Приватбанк будуть припинені.

+
0
MykolaA
MykolaA
21 листопада 2018, 12:47
#
Автор: «Скоріш за все, на ці питання доведеться відповідати вже суду.» Припустимо, що ми в залі суду:
Автор :. Через вісім днів кошти, що надійшли, були списані Банком, і, нібито, повернені відправнику (що не відповідає дійсності). -стверджує, що відправник кошти не отримав.
Банк:. Банком проведена перевірка та встановлено, що 18.10.2018 року у системі Банку відбувся технічний збій, у зв'язку з чим відправлений Вам платіж на суму _____ грн повернувся відправнику. — стверджує, що відправник кошти отримав.
Кожна із сторін має обгрунтувати своє твердження, т.б. підтвердити документально.
Ніяких документів суду не надано.
Засідання закривається. Всі вільні.
Нічого крім пустих балачок і погроз…
+
0
MykolaA
MykolaA
21 листопада 2018, 13:25
#
Доречі, банк, при потребі, надасть докази.
А про суд заводять розмову ті, хто там ніколи не бував.
+
+30
Антон Прищепчук
Антон Прищепчук
21 листопада 2018, 13:29
#
Шановний Микола.
Те, чи повернулись кошти відправнику, — взагалі не має значення для розгляду спору, предметом у якому є саме правомірність та законність їх списання.
Навіть, якби це мало якесь значення, то документально підтвердити факт неповернення коштів не складно. Є виписи з рахунку отримувача та відправника.
+
0
MykolaA
MykolaA
21 листопада 2018, 14:35
#
Місцеві «юристи» наполегливо порадять вам звертатися до суду.
Ви хоч раз подавали позов, або були відповідачем в суді?
З чим збираєтесь звертатися до суду?
Позовна заява закінчується фразою, «зважаючи на вище викладене ПРОШУ:»
Що будете просити у суда?
Використовуйте підказки: «допомога зали», або «дзвінок другу».
+
0
sanch ☺
sanch ☺
21 листопада 2018, 15:19
#
Из цитаты ответа, банк хитро не указывает, что платеж был зачислен на Ваш счет. Хотя это можно проверить при помощи выписки. Хотя подтверждает факт, что банк не выполнил платежное поручение, соответственно несет за это ответственность.
+
+15
Антон Прищепчук
Антон Прищепчук
21 листопада 2018, 16:17
#
To MykolaA.
Я прекрасно знаю, що таке суд. Це сама остання інстанція, яку краще уникати взагалі.
Але в мене договір банківського обслуговування, а не договір дарування банку коштів.
Добровільно банк їх не повертає. Звертатись до НБУ чи до Нацполіції? — взагалі немає шансів.
В такому випадку лише через суд можна добитись поновлення прав.
Досвід судової роботи і юридичної практики в мене достатній, якщо це Вас цікавить.
Про результати вирішення цієї ситуації, якщо не забуду, напишу.
+
0
MykolaA
MykolaA
22 листопада 2018, 15:38
#
То: Антон Прищепчук
Не намагаюся оцінювати ступінь вашої фаховості.
З усього тексту фактом вважаю лише твердження банку — 1. «відправник намагався зробити платіж», 2. «відбувся технічний збій», 3. «кошти повернуті відправнику. Крапка.
Шановний Антон в цьому ланцюжку ніяким чином не задіяний.
Відправник може висувати претензію, що його кошти протягом восьми діб були відсутні на рахунку.
Цитата:
»Те, чи повернулись кошти відправнику, — взагалі не має значення" — для Антона дійсно не має,
Вся ця 8-ми добова історія стосується відправника, але він претензій не має.
+
+15
Toxa David
Toxa David
21 листопада 2018, 16:59
#
Для того что бы двигаться в этой истории дальше необходимо уточнить кто является фактическим собственником денег на момент сбоя. Одна ситуация если деньги были перечислены но шли, шли, восемь дней шли и в результате тех.сбоя не дошли и вернулись отправителю, и на данный момент находятся на счету отправителя и совершенно другая ситуация если деньги были перечислены, распределились и зачлись на счет получателя лежали и фактически являлись восемь дней деньгами получателя, а потом в результате тех.сбоя списались и вернулись на счет отправителя, хоть получатель об таком перечислении банк не просил. Не маловажный вопрос где сейчас деньги? На счету отправителя или банка (версии разнятся). Только внимательно изучив документы можно делать правильные выводы (кто вор, где деньги, было или нет хищение денег банком?) а от сюда решать кто? обязан или нет? вернуть деньги получателю. Как ни странно во многом согласен с МиколаА.
+
0
MykolaA
MykolaA
22 листопада 2018, 15:53
#
«Для того что бы двигаться в этой истории дальше необходимо уточнить кто является фактическим собственником денег на момент сбоя.» — ТС не инициировал никаких действий со стороны банка. И не может обвинять банк в неправомерных действиях. ТС ожидал перевод. Была ошибка, которую исправили.
+
0
Toxa David
Toxa David
22 листопада 2018, 17:16
#
То есть вы склоняетесь к первому варианту. Тогда ТС необходимо решать все вопросы с отправителем. И только отправитель может предьявлять какие то претензии к банку, если конечно сам не допустил ошибок в оформлении перевода. Тогда ТС просто кинули, ну посудите сами ТС выполнил какие то действия на пользу отправителя фактически не получив денег, отправитель не сознается в в получении возврата денег и все сваливает на банк, отправитель не хочет повторно перечислить сумму ТС. Делайте выводы на кого ТС должен подавать в суд? Интересно что думает по этому поводу Антон.
+
0
MykolaA
MykolaA
22 листопада 2018, 17:43
#
Обычно такие истории имеют начало;
«Торговал я на олх много лет без проблем и вдруг.....».
Из всего поданного текста реальным фактом есть ответ банка «від Банку надійшла відповідь, що...».
Остальное слова и эмоции. Я уверен, что врать «в письменном виде» банк не будет.
К тому же, опыт показывает, что ТСы подают историю весьма субъективно, однобоко, ожидая от слушателей утешения и сочувствия. Согласитесь, что для юридической консультации и реальной подачи судебного иска есть достаточное количество профильных сайтов.
А здесь — разговор на юридические темы с бабушками на скамейке у подъезда.
Вот например, цитата;
«В такому випадку лише через суд можна добитись поновлення прав.»
Вопрос — каких прав? Что конкретно банк ущемил ТСу?
+
0
Антон Прищепчук
Антон Прищепчук
23 листопада 2018, 11:55
#
Для клієнтів банку, які потрапили в аналогічну ситуацію, що і я.
Факт 1: переказ було здійснено; у відправника грошові кошти списані, а на мій рахунок — зараховані; (наступила дата валютування); я вільно міг розпоряджатись коштами, що надійшли, і розпорядився.
Факт 2: через 8 днів після переказу Банк списує кошти з мого рахунку (яких фактично там вже не було) (опис операції: «отмена зачисления… списание с карточного счета», а причина: технічний збій у Банку), у зв'язку із чим на дебетовому картрахунку утворюється овердрафт.
Обидва факти підтверджуються випискою по картрахунку Банку, а причина списання — листом Банку.
Технічний збій не є законною причиною списання коштів з рахунку (це не договірне списання, не примусове списання, не моє розпорядження).
За таких обставин, списуючи кошти, Банк порушив умови договору обслуговування банківського рахунку (картрахунку), положення ЦК, Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті.
Безпідставне списання коштів, згідно Умов і правил надання банківських послуг (пп. 1.1.5.24), ст. 1073 ЦК, пп. 32.3.2, п. 37.2 ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», п. 2.38 Інструкції №22, п. п. 8.9 р. VI Положення №705, є підставою для їх повернення Банком.
На мою письмову заяву Банк відмовився повернути списане, і тим самим порушив свій обов'язок та мої майнові права.
П.С: те, чи повернулись кошти відправнику — не має значення. Але вони не повернулись. Цей факт п
+
0
Антон Прищепчук
Антон Прищепчук
23 листопада 2018, 11:56
#
… підтверджується випискою банку відправника.
+
0
MykolaA
MykolaA
23 листопада 2018, 13:26
#
То: Антон Прищепчук 23 ноября 2018, 11:56 #
Мої помилкові припущення є наслідком відсутності фактів. Визнаю.
Історія досить неординарна і цікавить її закінчення.
+
+15
Toxa David
Toxa David
23 листопада 2018, 13:04
#
Вот и пришло уточнение от Антона. Исходя из вышеперечисленного можно сделать вывод что ситуация развивалась по второму сценарию и тогда возмущение получателя вполне обьяснимы и законны (ведь на момент списания он являлся фактическим собственником денег и деньги списали с его счета без решения суда а в результате тех.сбоя). В таком случае банк обязан вернуть деньги на счет (независимо от например жалобы отправителя или по какой то другой причине которую банк назвал тех.сбоем). Так как банк отказывается вернуть деньги в добровольном порядке необходимо во первых подать оф.жалобу в управление банка, зарегистрировать, заказным письмом о вручении (или внимательно изучить уже полученный ответ банка на предмет оф.ответа, смысл, подпись, печать), а после получения оф.ответа обратиться в суд на неправомерные действия банка ведь факт ущерба зафиксирован и есть сумма ущерба и пострадавший которому принадлежали деньги. К суду нужно готовиться и собирать доказательства. Иначе ни как.
+
0
MykolaA
MykolaA
24 листопада 2018, 10:21
#
«факт ущерба зафиксирован и есть сумма ущерба и пострадавший которому принадлежали деньги.» — каким документом подтверждается каждое утверждение? Фото экрана монитора не учитывается.
+
0
MykolaA
MykolaA
24 листопада 2018, 10:33
#
Предлагаю желающим, как взрослым людям, сформулировать претензию к банку, коротко без копипасты. С указанием каждого подтверждающего документа. А затем, набросаем возражения по этим претензиям.
+
0
Toxa David
Toxa David
26 листопада 2018, 13:25
#
Обидва факти підтверджуються випискою по картрахунку Банку, а причина списання — листом Банку.
+
0
MykolaA
MykolaA
26 листопада 2018, 16:35
#
Это я читал. Вы уверены, что на бумаге с «мокрой» печатью банка?
Особенно интересует, как и в каком виде ТС получил выписку со счета отправителя (третьего лица).
+
0
Toxa David
Toxa David
27 листопада 2018, 14:48
#
«Банк списує кошти з мого рахунку» — это выписка со счета клиента сначала по зачислению суммы на счет, 8 дней нахождению на счету, а потом по списанию со счета по причине тех.сбоя и отправки куда то (возможно отправителю) денег. Почему ТС не может взять выписку со своего счета? Может и даже с печатью (если верить ТС).
+
0
MykolaA
MykolaA
27 листопада 2018, 19:13
#
Выписку со счета отправителя (третьего лица).
+
+15
Toxa David
Toxa David
28 листопада 2018, 10:24
#
Факт 1: «а на мій рахунокзараховані; (наступила дата валютування); я вільно міг розпоряджатись коштами, що надійшли, і розпорядився».
Факт 2: "Банк списує кошти з мого рахунку (яких фактично там вже не було) (опис операції: «отмена зачисления… списание с карточного счета» «на дебетовому картрахунку утворюється овердрафт».
Обидва факти підтверджуються випискою по картрахунку Банку,
Ни слова не добавил, все скопировал и выделил. Почему это выписка со счета отправителя (третьего лица)? Если это выписка со счета ТС как подтверждающий документ факта ущерба, зафиксирован и есть сумма ущерба и пострадавший которому принадлежали деньги. Почему ТС не может взять выписку со своего счета? Может и даже с печатью (если верить ТС). Выписка со счета ТС это уже не «Фото экрана монитора» — это уже документ. К суду нужно готовиться и собирать доказательства. Иначе ни как. А вот вернулись ли деньги отправителю — это уже другой вопрос.
+
0
Toxa David
Toxa David
28 листопада 2018, 10:39
#
«П.С: те, чи повернулись кошти відправнику — не має значення. Але вони не повернулись. Цей факт підтверджується випискою банку відправника». — может эта выписка выдана банком відправнику и відправник любезно поделился ей (да хоть фото по вайберу) с ТС в качестве доказательства что денег обратно он не получал (хоть выписку стоило бы и обновить — время прошло все может измениться и деньги стоит требовать с отправителя). Но это никак не влияет на факт самовольного принятия решения банком об отзыве денег со счета ТС.
+
0
MykolaA
MykolaA
1 грудня 2018, 19:52
#
To:Toxa David
Анатолий! Меня не надо уговаривать.
«Почему ТС не может взять выписку со своего счета? Может и даже с печатью» — я не могу за ТСа решать его проблему.
Если есть основания — пусть подает в суд. А иначе, он выглядит как бабушка, замешкавшаяся при посадке и грозящая судом вслед уходящему троллейбусу.
+
+15
Toxa David
Toxa David
3 грудня 2018, 12:23
#
Согласен. Все в руках ТС. Захочет решит.Основания и доказательства (со слов ТС) есть — пусть подает в суд. Больше сюда не смотрю, так как результат будет не скоро.
+
0
MykolaA
MykolaA
3 грудня 2018, 12:33
#
«Больше сюда не смотрю» — принято.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Приватбанк безпідставно списує кошти з картрахунку і не повертає їх.