мошенничество или халатность?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Taisia Lokoshko
- 22 листопада 2018, 20:13
- #
Приват-Банк взагалі не виконує законодавства України.Довіряючи кошти цій установі ніколи не можна бути впевненим, що Ви їх не втратите. Як виходить з пояснень працівників банку, кошти були списані в терміналі торгового центру зовсім іншого міста з картки, яка в той час знаходилася у власника за декілька сотень кілометрів. До того ж кредитну лінію встановлював особисто на 0, а проте гроші списані в кредит. Таким чином, банк проявляє повну бездіяльність з питання повернення коштів. Більше того безпідставно звинувачує клієнта в шахрайстві, не перевіривши документ, який підтверджує незаконну операцію в торговому центрі, адже для здійснення оплати потрібно як мінімум карта і пін-код!
- +
- 0
- Taisia Lokoshko
- 22 листопада 2018, 20:14
- #
Банком проблема не вирішена!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.4 |
USD | 41.85 | 42.45 |
Всі курси банку |
Трубку взял оператор, который сообщил, что волноваться не стоит, это просто сбой в системе, через несколько часов деньги будут на счету.Поверил, потому что списания денег в Приват 24 не было.
однако 19.11.2018 в 9 часов утра позвонил оператор с Приватбанка и сообщил, что карта заблокирована, т.к. была попытка списания средств третьими лицами(такого содержания пришло СМС). В 10-10 пришло повторное СМС, что подана заявка на возврат 756 грн., решение до 120 дней.
К обеду опять пришло сообщение, что в рамках правил системы сумма не может быть возвращена.
Вечером по телефону оператор проинформировала, что нужно обращаться в полицию.Это как? Деньги отдал Приватбанку, никому реквизиты карты не сообщал, СМС код на списание средств не получал и не подтверждал! Считаю, что банку надо провести служебное расследование среди своих сотрудников.Все очень нелогично.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.