Мінфін - Курси валют України

Встановити

Я не задоволений цим банком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
banazzoli 12 листопада 2018, 19:38
Доброго вечора всім. Кілька днів тому рахунок з яким я працюю був заблокований службою фін. моніторингу Приватбанку. Абсолютно без попередження і не пояснюючи ситуацію. Працівники банку порадили підкріпити чеки про купівлю товару, накладні, договори і тд. через Приват 24, що я і зробив, до того ж накладні про оплату товару і чеки про купівлю товарів є в моїй історії платежів, або, увага!!! перевести кошти з заблокованого рахунку на іншу карту, сплативши комісію. Але виходить цікава ситуація, рахунок заблокований, але сплативши додаткову комісію, я зможу зняти СВОЇ кошти. По рахунку велись як безготівкові розрахунки так і зняття готівки, тому я не розумію, якими критеріми керується банк, блокуючи рахунки. Я абсолютно не задоволений роботою цього банку, я несу збитки, через перешкоджання моїй господарській діяльносі з боку банку. Абсолютний не професіоналізм і байдужість, банк не зацікавлений утримати клієнта, до того ж мені теж говорили, що можливо, я фінансую тероризм ( Відділення на Відродження 1). Хоча я не розумію, яке право мають працівники банку, таке говорити клієнтам
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2018, 20:18
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2018, 21:32
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на16.11.2018).

Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Коментарі - 1

+
+15
7889
7889
14 листопада 2018, 1:04
#
«рахунок з яким я працюю був заблокований… перешкоджання моїй господарській діяльносі»

А по какой карте Вы занимаетесь хозяйственной деятельностью: Карта для выплат или Универсалка? =)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку