Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приват вже не той. Про депозит і онлайн підтримку. Не змогла повернути свої кошти. Шкода , що не можна поставити банку 0...

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Оксана З 8 листопада 2018, 21:15
Розпочну з того, що хотіла розірвати депозит (бо термін закінчився), але виникло багато «але». Я проживаю в іншій країні і є невелика різниця в часі, тобто коли я повертаюсь з роботи, то депозит повернути вже не можу, бо видача тільки до 19:30, і от в останній день (видача коштів депозиту) я змогла виділити час вранці щоб здійснити цю операцію. І в цей момент я помітила, що мій фінансовий номер не є активний (але це стосується мого укр.мобільного оператора), Приват 24 майже ніколи не питає в мене підтвердження по смс, тому я розгубилася і почала писати в онлайн підтримку (вибачте, але де ви знаходите таких працівників?). Я описала свою проблему, наголосивши на тому, що хочу розірвати депозит, але в мене трапилася така халепа… Мені порадили змінити фін.номер і я одразу погодилася. Я зраділа і чекала на смс від онлайн підтримки для зміни номеру, але смс мені не надійшла. Через годин 6 я знову ж звернулась в онлайн підтримку, хлопчина-оператор написав мені що нічого зробити неможливо, він не знає чому мені не надходять смс для зміни номеру (у цього оператора я повторно робила заявку на зміну номеру) і що нічого зробити не можна і, взагалі, в мене було 5 днів на те щоб цю проблему вирішити, а так як вже було 19:30, то депозит я можу забрати аж через рік. Окей… Наступного дня було здійснено дзвінок до приват банку (дзвонив мій представник з ген.довіреністю ) пояснив всю ситуацію але йому відповіли що в банку немає ніяких чатів (повідомлень) і підтвердження того що я до них зверталася в той день і пояснювала свою ситуацію. Хоча, коли я робила заявку на зміну номеру у другого оператора, то в нього вже був новий номер телефону з першої заявки, а значить, що це якось фіксується. В мене є скріншоти чату з другим оператором і останні 2 речення першого оператора, де є зафіксована дата та час розмови. Я знаю, що то тільки моя вина, бо я добровільно вирішила відкрити депозит в цій… фін.установі. Я розраховувала на ці гроші, сума не велика (18,5 тис) але я не планувала продовжувати цей депозит. Дратує, що оператори нічого не могли порадити крім зміни номеру. А те як вони відповідають… Таке враження, що Приват просто рже з людей. Спочатку чекаєш хв 8 поки тобі хтось відповість, а відповідь типу «це оператор Оля, зачекайте 2 хз» через хв 5-10 Оля пише що «для вирішення вашого питання підключаємо профільного працівника» і хвилин через 10 пише вже профільний працівник, Саша (імена підібані випадково). Саша відповідає так повільно, що хочеться йому дати ляпаса і не факт, що Саша відповідає по справі. Але, якщо ви раптом запитаєте Сашу додаткове питання, то вас переключають на іншого профільно працівника. Отак! Я маю право говорити, що банк не захотів мені повертати депозит. Я запитувала про різні варінти вирішиння моєї проблеми, але нічого. На жаль, змушена бути клієнтом цього банку ще рік. Мої родичі та друзі вже змінюють банки (деякі вже є клієнтами інших банків), бо відколи приват став державним, то рівень сервісу знизився з 7 до -3. Жах. Дуже шкода, що банк так зіпсувався. І це я говорю не тльки через цю ситуацію, це спостереження за останній рік (може і більше).
П.С. Знаю, що все написано не дуже зрозуміло, але пишу і злюсь. Пам'ятайте, банк надсилає купу спаму, але попередити про закінчення строку депозиту — ні. (хоча я вчасно контактувала банк).
Якщо в когось є подібний досвід, то порадьте, що краще зробити в цій ситуації, кого контактувати? Чи просто почекати ще один рік і більше ніколи не звязуватись з приватом?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 9 листопада 2018, 9:27
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк.
Питання передане в роботу профільним фахівцям. Після його вирішення з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Не забудьте оцінити рішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 2

+
0
Петя  Васичкин
Петя Васичкин
8 листопада 2018, 21:47
#
Я вас не понимаю, как это вы не можете разорвать депозитный договор? Это ерунда, любой договор можно разорвать написав письмо на имя правления банка и потребовав разорвать договор в одностороннем порядке! Максимум что вы потеряете это проценты за прошедшие со дня пролонгации дни! Если вым принудительно пролонгировали депозит и совсем недавно то вы вообще ни чего не потеряете, ну может гривен 50 процентов! тАК ЧТО РАЗРЫВАЙТЕ ДОГОВОР И ВОЗВРАЩАЙТЕ ДЕНЬГИ!
У вас представник з ген.довіреністю не владеет ситуацией или ему начхать!
+
0
Оксана З
Оксана З
9 листопада 2018, 20:00
#
Дякую за підказку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Приват вже не той. Про депозит і онлайн підтримку. Не змогла повернути свої кошти. Шкода , що не можна поставити банку 0...