Приват вже не той. Про депозит і онлайн підтримку. Не змогла повернути свої кошти. Шкода , що не можна поставити банку 0...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Петя Васичкин
- 8 листопада 2018, 21:47
- #
Я вас не понимаю, как это вы не можете разорвать депозитный договор? Это ерунда, любой договор можно разорвать написав письмо на имя правления банка и потребовав разорвать договор в одностороннем порядке! Максимум что вы потеряете это проценты за прошедшие со дня пролонгации дни! Если вым принудительно пролонгировали депозит и совсем недавно то вы вообще ни чего не потеряете, ну может гривен 50 процентов! тАК ЧТО РАЗРЫВАЙТЕ ДОГОВОР И ВОЗВРАЩАЙТЕ ДЕНЬГИ!
У вас представник з ген.довіреністю не владеет ситуацией или ему начхать!
У вас представник з ген.довіреністю не владеет ситуацией или ему начхать!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
П.С. Знаю, що все написано не дуже зрозуміло, але пишу і злюсь. Пам'ятайте, банк надсилає купу спаму, але попередити про закінчення строку депозиту — ні. (хоча я вчасно контактувала банк).
Якщо в когось є подібний досвід, то порадьте, що краще зробити в цій ситуації, кого контактувати? Чи просто почекати ще один рік і більше ніколи не звязуватись з приватом?
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк.
Питання передане в роботу профільним фахівцям. Після його вирішення з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Не забудьте оцінити рішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.