Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не повертає кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Євген Лисогора 12 жовтня 2018, 21:25
01 вересня 2018 року з моєї зарплатної карти було знято кошти в розмірі 46 доларів, еквівалент у гривні 1311,36 грн. У СМС повідомленні що надійшло о 7.00 від Приватбанка було вказано, що гроші знято на оплату товарів/послуг через інтернет NADPK.COM. Операція була проведена без моєї фізичної участі та підтвердження. За допомогою онлайн чату банку я заблокував карту з якої відбулась виплата та звернувся за роз’ясненнями як таке могло статися. Співробітник Приватбанку повідомив мені, що їх банк отримає відповідь від банку який провів цю операцію через 90 – 120 днів. Номер моєї заявки на повернення коштів 718339. Окрім того 1 жовтня також намагались зняти ще 46,16 доларів, але операція не вдалася бо невірно введені реквізити картки. Вже пройшло майже півтора місяця за цей час я не отримав від банку жодного повідомлення чи дзвінка з приводу цього питання.
А якби шахраї зняли 50 000 грн з кредитної карти мені також потрібно було б чекати 3-4 місяці і платити відсотки за користування кредитним лімітом?
Прошу пояснити як відбулось зняття моїх коштів з карти та повернути кошти згідно п. 37.2 ст. 37 закону «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», потерпілому клієнту банк зобов'язаний повернути гроші за рахунок власних коштів плюс пеню. Крім того, п.п. 6.7 і 6.8 положення № 223 визначають, що якщо клієнт відразу ж повідомив банку про недозволену операцію, установа повинна відшкодувати йому суму такої операції. Власник картки не несе відповідальності за проведення платіжної операції, якщо карта була використана без його фізичної участі або електронної ідентифікації.
В іншому випадку буду змушений перейти на обслуговування в інший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2018, 19:18
Дозвольте нам докладніше розібратися в ситуації. Направте, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися