Замiна картки з магнiтною стрiчкою на чiповану
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Отзыв по делу.Нет сейчас бесплатных карт с чипом(если где-то еще остались в отделении, то 3700 этого точно знать не может).
Но, Анастасия, если Вы истратили свои последние нервные клетки (они кстати не восстанавливаются=)на дебаты с операторами, просто скажите «до свидания» и Вам не перезвонят.А так хоть и понятно что Вы бросили трубку, но по методичке последует перезвон.
Но, Анастасия, если Вы истратили свои последние нервные клетки (они кстати не восстанавливаются=)на дебаты с операторами, просто скажите «до свидания» и Вам не перезвонят.А так хоть и понятно что Вы бросили трубку, но по методичке последует перезвон.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Я отримала свою картку у квітні (з магнітною стрічкою), моя подруга — у вересні (видали чіповану). Вона не іменна, не Голд, а звичайна Універсальна картка, але з чіпом. Вирішивши, що ПриватБанк нарешті пішов у ногу з часом і тепер всі картки видає чіповані, я вирішила і свою змінити. Подзвонила на гарячу лінію, де оператор сказала: «Так, жодних проблем! Просто прийдіть до відділення з паспортом і кодом, і вам видадуть чіповану картку.» Сьогодні я прийшла до відділення за адресою Межигірська, 17, відстояла у черзі 40 хвилин тільки щоб администратор-хлопчик (вибачте на слові, але йому на вигляд дійсно років 18) сказав, що, нажаль, у їх відділенні такі картки вже закінчилися і я можу або оформити замовлення, або в іншому відділені отримати таку картку. На запитання «Як я можу дізнатися, в якому відділенні вони є? Адже мені потрібно її замінити до вихідних.» він відповів: «Зателефонуйте на гарячу лінію.» Виходжу з банку, дзвоню за номером 3700, пояснюю ситуацію, на що дівчина оператор(нажаль не запам'ятала ім'я) помовчала з півхвилини, а потім відповіла, що я можу замовити або картку Голд за 150 гривень, або іменну за 100 гривень. Я кажу: «Мені не потрібна ні іменна, ні Голд. Потрібна звичайна Універсальна, але чіпована. Бо я знаю, що в серпні людина її безкоштовно отримувала.» На це мені ввічливо повторили ту саму інформацію про платне замовлення. Мене цікавить от що — чому деякі клієнти отримують чіповані картки безкоштовно, а інші мають за них платити? І, якщо це була якась разова акція, то чому Ваші співробітники не можуть сказати про це одразу? Чому я маю витрачати свій час та нерви?
P.S. Поясніть, будь ласка, операторам, що, якщо клієнт завершує розмову і кладе слухавку, то не треба потім йому передзвонювати зі словами «ми з вами раніше сьогодні размовляли і я не договорила!» роздратованим тоном.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.