Про вирішення вашої заявки ви будете проінформовані через смс
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 40.25 | 40.85 |
Всі курси банку |
3 вересня поповнювала картку через термінал самообслуговування у м. Вінниця вул. 50 Років Перемоги, 14 при заході 9500 вимкнули світло і співробітники банку попросили нас покинути приміщення, і порадили з усіма питаннями звертатись на гарячу лінію. Одразу набрала 3700 і подала заявку на повернення коштів, сказали на протязі доби розглянуть і повідомлять. На наступний день 4.09.2018 я знову набрала 3700 і поцікавилась як вирішилось моє питання, так як смс не отримала, отримала відповідь «зарахування коштів на вашу картку буде на протязі 3 діб, так як треба дочекатись інкасації» (хоча всім відомо, що інкасація проводиться щоденно.
Сьогодні 06.09.2018 пройшло 3 доби повідомлення я так і не отримала і кошти не були повернені. При зверненні на гарячу лінію мені повідомили, що гроші поступили на картку одержувача, передзвонила уточнила, коштів немає.
При повторному дзвінку мені сказали, що моя заявка відхилена. Я пояснила ситуацію, на що мені сказали, що було оформлено не «термінал самообслуговування», а пост-термінал (задаюсь питанням, де там можна ввести гроші і як кожен оператор може надавати кардинально різну інформацію). Була оформлена повторна заявка і напротязі 30 хвилин я отримала повернення не 9500, а 9000, 500 гривень десь незрозумілим чином зникли. Подала чергове звернення, стомлена вже цими дзвінками. 3 дня вирішую питання, яке можна було вирішити в той самий день, завдячуючи некомпетентності персоналу.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту help@pb.ua опис ситуації і контакти для зв'язку, щоб ми могли розібратися і вирішити виниклі питання.
Не забудьте оцінити вирішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.