Безпідставне блокування картки.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Qwerty1999
- 20 серпня 2018, 23:13
- #
Не хочу показаться занудой, но:
1. вы давали в долг безналичным перечислением с карты Привата или наличными?
2. есть ли расписка на сумму долга?
Кстати, переводы денег в счёт оплаты товаров или услуг с формулировкой «возврат долга» применяются достаточно давно для сокрытия реальных доходов от налогообложения (вычитал в методичке ГФС).
1. вы давали в долг безналичным перечислением с карты Привата или наличными?
2. есть ли расписка на сумму долга?
Кстати, переводы денег в счёт оплаты товаров или услуг с формулировкой «возврат долга» применяются достаточно давно для сокрытия реальных доходов от налогообложения (вычитал в методичке ГФС).
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Звісно, ніхто про це не повідомив. З'ясувалось це після кількох невдалих спроб придбати квиток на потяг, і наступного зв'язку з гарячою лінією ПриватБанку.
Мені повідомили, що на мою карту надійшли платежі, що потребують додаткового підтвердження. І те, що з цього приводу буде проведене розслідування службою безпеки ПриватБанку протягом 5 днів. Під час візиту у відділення назвали вже інший термін: 5-7 днів, і вказали, що я підозрююсь у шахрайстві.
Деталей мені, поки що, ніяких не надали. Лише відмовки про те, що питання розглядається.
Чи правомірне таке блокування картки?
Чи справді банк не зобов'язаний повідомляти про блокування?
Добре, що це не єдина картка. І я зараз не закордоном, і не змушений бомжувати. Але після цього випадку (та після прочитання інших відгуків на Мінфіні) за свої заощадження стає страшно.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання знаходиться в роботі у профільних фахівців. Найближчим часом з Вами зв'яжеться співробітник банку для вирішення питання.
Не забудьте оцінити вирішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.