Оператори не знають про існування банківської таємниці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Вчора один із операторів Приватбанку у чаті видав мою банківську інформацію сторонній особі. Мені пощастило, що ця особа є моїм родичем. Проте я не думаю, що співробітники банку мають право повідомляти будь-яку інформацію про клієнтів без їх дозволу або постанови суду.
Зважаючи на той факт, що нещодавно я з«ясувала, що „оформила кредит“ в інтернет-компанії, про існування якої навіть не знала, подібна ситуація дещо насторожує. Тепер я розумію, що аби отримати мої персональні дані, достатньо просто слізно попросити якусь „милу дівчинку-оператора“.
Крім того, о 20:22 того ж 19.08.2018 на мій телефон прийшов пароль для входу на сайт Українського бюро кредитних історій. Я пароль не запитувала, але моя родичка саме в цей час з«ясовувала щось з Приватбанком. Тож я так розумію, цей запит робив оператор, щоб пояснити моїй родичці (що прописана на одній зі мною жилплощі, але проживає за іншою адресою), чому та не може отримати кредит. Оскільки пароль прийшов на мій телефон, оператор, очевидно, не мав права на доступ до цієї інформації. Очевидно, я повинна була сказати цей пароль своїй родичці (пропущений дзвінок від неї разом з смс-кою я побачила кількома годинами пізніше), а вже вона передала б його оператору. Але це, ясна річ, уже мої домисли.
Згадуються коментарі до всіх повідомлень про шахрайства і фінансові махінації: „Пам“ятайте! Співробітники банку НІКОЛИ по телефону не запитують у вас номери карток, паролі і т.д.» Очевидно, вони просять, щоб про це вас запитали родичі.
А коли я зайшла до кабінету Приват24, щоб на це наскаржитися, зрозуміла — перші і останні цифри номера мого віртуального рахунку (убий не пам»ятаю, коли і навіщо його оформила) лише однією цифіркою відрізняються від перших і останніх цифр номера картки, на яку було виведено мій псевдо-кредит. Оскільки останнім часом я стала якась недовірлива, то дуже сумніваюся, що це просто співпадіння.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка. на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.