Заблокировали деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
25 липня 2018 року ГУ ПАТ КБ «ПриватБанк» було заблоковано гроші на моїх карткових рахунках:
картка № 1 на сумму 64266,29 грн;
картка № 2 на сумму 190,71 грн;
картка № 3 на сумму 11,17 грн.
Це було здійснено без мого попереднього повідомлення, без мого відома и без моєї згоди.
За телефоном банку 3700 на мою законну вимогу, як клієнта банку, пояснити причину блокування моїх коштів мені відповіли, що сказати причину блокування не можуть, треба чекати дзвінка від служби безпеки ГУ ПАТ КБ «ПриватБанк», яка нібито проводить службове розслідування, протягом 15 днів.
Дзвінка я не отримав. Після наступного мого дзвінка в ГУ ПАТ КБ «ПриватБанк» і повторного запиту про причини блокування і проведення незрозумілого мені «службового розслідування», яке нібито без моєї згоди самоуправно може проводити банк, мені було відмовлено та сказано, що відповідь треба чекати не 15 днів, а 15 робочих днів!
В усній формі я також звертався до відділень банку з вимогою пояснити ситуацію та розблокувати карткові рахунки, але така вимога була проігнорована.
Після закінчення 15 робочих днів, протягом яких мені не дзвонили, я подзвонив знов сам. Робітник банку не зміг надати мені відповідь о причинах блокування моїх коштів та о сроках їх розблокування.
Я, Бовдур Андрій Олександрович, вимагаю в письмовій формі надати мені інформацію про причини блокування моїх коштів на моїх карткових рахунках.
Також прошу усунути перешкоду у користуванні моїми грошовими коштами, які вказані вище.