«Захист на кожен день»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Чоловік був застрахований у «ПриватБанку» за двома програмами страхування: «Захист на кожен день» та «Страхування кредитного ліміту», оплата вартості страхування вносилась регулярно.
Коли ми звернулись до відділу банку, стосовно компенсації страхового випадку, виявилось, що співробітники банку не компетентні у даному питанні та відправили запит до страхового відділу «ПриватБанку» з доданими фото усіх документів (паспорт, свідоцтво по смерть, документ про причину смерті). При цьому, співробітниця даного банку наполягала на тому щоб, ми самі погасили кредитну заборгованість покійного, не чекаючи рішення страхової.
Також, співробітниця повідомила що вже на наступний день на лінії 3700 нам нададуть інформацію чи являється цей випадок страховим.
Наступного дня коли ми телефонували на гарячу лінію спочатку нам взагалі відмовились надавати яку не будь інформацію (так як дружина померлого, тільки через пів року матиме право отримати відповідь, при цьому співробітники цього ж банку напередодні стверджували, що саме дружина має погасити кредитну заборгованість чоловіка не чекаючи рішення страхової).
Інший працівник відділу страхування повідомила що результат запиту ще невідомий, не уточнивши навіть ім’я особи про яку йдеться. На питання чи банк повідомить по рішення страхової, Відповідь НІ, мусите дзвонити кожен день самі. Розмовляла дуже грубо, не гарно, фамільярно…
ДУЖЕ НЕПРИЄМНИЙ ТОЙ ФАКТ, ЩО ОФОРМИТИ СТРАХУВАННЯ СПІВРОБІТНИКИ БАНКУ ПРОПОНУЮТЬ НАСТІЛЬКИ ВВІЧЛИВО ТА ПРИЄМНО, ЩО МОЖНА ДО РАНИ ПРИКЛАДАТИ ВАС, А ЯК ДІЛО ДОХОДИТЬ ДО СТРАХОВОГО ВИПАДКУ, ТАК ПІСЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ВІДДІЛОМ СТРАХУВАННЯ, ЛЮДИНОЮ СЕБЕ ПЕРЕСТАЄШ ВВАЖАТИ!!!
Так, будь ласка, дайте відповідь на єдине питання!
Смерть від анафілактичного шоку важаться страховим випадком чи ні? Якщо НІ, то як можна отримати від вас відмову у п
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли проверить информацию и помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.