Проблема зовсім не вирішена
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Менеджером було надано недостовірну інформацію з приводу графіка роботи банку, і тому ми не змогли отримати карту, яку замовили, оплатили та чекали на неї декілька днів. Але всі ми помиляємось, плюс до того менеджер був стажером тому його я не звинувачую. Розізлило те, що після оформлення скарги зі мною зв'язались але у відповідь я почула знову вибачення і все, не було запропоновано ніяких варіантів вирішення. А просили ми лише переадресувати карту на інше відділення або доставити кур'єром.
Але відповідь одна: «Нажаль, карту можна забрати тільки за тією адресою, де вона знаходиться».
Дуже дивно і неочікувано, що саме про Приват банк я залишаю поганий відгук, але так склалося.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомоги у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.