Оплата частинами, та миттєва россрочка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Почну спочатку, рішив змінити телефон так як старому уви вже нічим не поможеш.
Значить найшов телефон, подивився про россрочку та оплату частинами, рішив оформити карту ГОЛД, менеджер з яким я розмовляв коротко мені сказав « вам доступний ліміт 50 000, прийдіть заберіть карту в вашому місті», потопав я до банку а замість 50к получив 2 зі словами що це багато (посміявся в душі), спитав менеджера банку «як підвищити ліміт?» на що почув, що треба провести операцію від 100 грн, провів-непомогло, далі думаю (обіцянка — дураку радість) візьму россрочку, як говориться гуляти так гуляти (телефон в той час вже приїхав і чекав на мене), і знаєтет що? — знову лажа, пише помилка системи ітд (оправдовування без конкретної відповіді), но я рішив не здаватись так швидко і поповнив кредитку на сумму першого взносу (2000 грн) втратив проценти за перевід і попробував ще раз. Вгадайте що наш любимий приват мені відповів при тому що грошей на карті вже в 2 раза більше? — помилка системи, тепер я розумію що цей банк не настільки чесний як я собі думав, буду закривати карту бо смислу мені з неї нема, з таким ж успіхом я як ідеальний кредитор, можу позичити в манівео де на секундочку ліміт в 10 000, а кормити карту яка «мертва» бажання нема. Дякую за увагу, хто прочитав? — запамятай, шо би тобі не обіцяли в приваті — це всього «слова». Ви правильно виразили пункт «нав‘язування послуг»
Приносимо свої вибачення за спричинені незручності.
Направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.