Мінфін - Курси валют України

Встановити

Автореплай, або коли мені нема з ким порозмовляти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Olga Solgan 6 червня 2018, 10:38
Скільки разів потрібно писати до служби підтримки, щоб отримати хоч якусь адекватну відповідь, написала 3 листа.
У суботу я намагалась скористатись послугою зняти гроші без картки через скан QR коду. Банкомат видає повідомлення: код у процесі обробки 10 разів поспіль, після чого зависає, тож я маю стояти біля нього, наче охоронник, аби раптом, якщо все таки запит буде опрацьовано, чи виникне інша помилка, стороння людина таким дебільним чином не змогла скористатись моїм рахунком, після цього, коли банкомат нарешті приходить до тями і повертається на головну, я іду до іншого, оскільки все ще не змогла провести операцію, і вже там з 3-го разу пише, що послуга недоступна. А порозмовляти з представником служби підтримки за весь цей час не вдається, бо єдина інформація, якувдалось отримати під час дзвінка: що мені треба зареєструвати свій другий номер у банку.
Також затримки і неправильна інформація в приват 24, яка невідомо звідки береться і невідомо куди зникає, таке враження, що було б швидше якби я гроші зберігала в золотих злитках а не на рахунку приват банку
По-перше такий сервіс неприпустимий за умови, що банкомати так погано працюють, по-друге: якщо у вас проблеми у системі, то подбайте про те, щоб повідомити корисчтувачів.
По-третє: скільки часу я маю потратити на дебільні автоматичні відповіді, взагалі не беруть до уваги відгуки клієнтів?
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2018, 13:31
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Автореплай, або коли мені нема з ким порозмовляти