Мінфін - Курси валют України

Встановити

про так звану систему безпеки приватбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Денисенко 31 травня 2018, 13:59
Вчора я намагався з роботи зайти в систему приват24 і кілька разів ввів невірний пароль. Сьогодні намагався зайти вдома — при введені номера телефона робот дзвонить на телефон і повідомляє що я замовив зміну пароля у приват24. Відмовляюся, бо не замовляв, повторюю — те саме. Дзвоню оператору — виявляється що мій аккаунт заблокований для моєї ж безпеки і потрібна повна перереєстрація (!!!). В нормальних системах блокування тимчасове на 1 годину, зрідка на 24год. Але аж до повної перереєстрації це нонсенс! Яка безпека порушується при тимчасовому блокуванні мені не зрозуміло, а вот які незручності для клієнта! До того ж повна відсутність хочаб якогось інформування про те що й чому відбувається — ненормально! Чому не вивести повідомлення на сайті? Або хай робот скаже що аккаунт заблоковано з таких-то причин і тому потрібна перереєстрація (хоча навіщо?!).
Скільки не стикаюсь з приватбанком, стільки він мене неприємно дивує дурними нюансами обслуговування. Зарубіть собі на носі, на лобі і ще де-небудь істину: банк працює ДЛЯ клієнта, а не клієнт для банка!!!
Ще трошки пройдусь по так званій безпеці:
1) введення пін-коду від картки в браузері порушує МОЮ безпеку! По-перше тому що браузер може цю інфу десь зберегти, або скрипт може перехопити і надати зловмисникам. По-друге співробітник банку може отримати цю інфу і, знаючи номер картки, зняти мої кошти. Взагалі це єдиний банк, в якому при реєстрації обов'язково потрібно вводити пін-код картки і ніхто так і не пояснив яким чином це додає безпеки. І взагалі з початки введення карток завжди казали «не повідомляйте НІКОМУ пін-код» — чому ваша система виняток?
2) пароль користувача у системі приват24 занадто короткий і заборонено вживати спецсимволи (!@#$%^&*) — обидва чинники суттєво знижують безпечність паролю.
3) особисто бачив як співробітник банку вставляв в свій компьютер флешку, отриманную від клієнта — він на ній приніс якісь документи. Думаю зайве казати скільки «гостей» при цьому може потрапити до системи банку?
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2018, 19:24
Шановний Автор!
Перепрошуємо, якщо ця ситуація завдала Вам незручностей.
У разі не вірно введенного пароля до Приват24 декілька раз поспіль, в ціялх безпеки Ваших коштів, дійсно, аккаунт блокується.
Для відновлення доступу до системи Вам достатньо пройти процедуру відновлення паролю, ввевши на сторінці https://privat24.ua логін та далі слідувати інструкціям на екрані.
Ще раз перепрошуємо за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 10

+
+48
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
31 травня 2018, 14:36
#
Улыбнула фраза: «хай робот скаже...» :) Ну, что же вы от бедного робота хотите?! Тут люди, работающие в банке, практически никогда не могут объяснить причины, а вы это от робота требуете! :)
«Скільки не стикаюсь з приватбанком, стільки він мене неприємно дивує дурними нюансами обслуговування» — и вам это не надоело еще? :)
+
0
Володимир Денисенко
Володимир Денисенко
31 травня 2018, 16:44
#
Мне этот банк «надоел» еще в 2014, когда они меня на «внешней» операции на 100$ кинули. Я тогда полностью порвал с ним. Но сейчас мой работодатель открыл в привате зарплатные карты и мне некуда деваться — приходится пользоваться. Сервисом приват24 я бы и не пользовался, но банк не рассылает смс при операциях по карте и мне непонятно сколько осталось — приходится серез сайт смотреть.
+
+6
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
31 травня 2018, 18:18
#
Так может попробовать с работодателем договориться? Тут закон на вашей стороне. Адекватные работодатели без особых проблем идут на встречу. Я так 1,5 года назад отказался от зарплатной карточки привата, когда понял, что в этом банке легко сливают инфу о своих клиентах и способствуют мошенничеству.
+
+15
svetlana1311
svetlana1311
1 червня 2018, 16:11
#
«но банк не рассылает смс при операциях по карте и мне непонятно сколько осталось — приходится серез сайт смотреть» — мне тоже смс через раз приходили. В «Приват-24» меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком» — «Налаштування і послуги» — «Повідомлення про транзакції» — «Управління комунікаціями» — «Ваш e-mail» — «Зберегти». Сообщения приходят на мейл с указанием остатка после операции.
+
+11
R Юрий
R Юрий
31 травня 2018, 16:37
#
Нормальная система безопасности. Вы ввели неверный пароль и система заблокировала ваш аккаунт. Вы считаете это не нормальным? Робот вам позвонил и вы его тоже в игнор кинули. Ответьте как банку определить что это вы так делаете, а не какие хакеры ломят ваш аккаунт? Банк защитил ваш счет от несанкционированных действий. Я бы на месте банка ещё более жестче ввел защиту, а то дыр у нее хватает.
+
+21
Володимир Денисенко
Володимир Денисенко
31 травня 2018, 16:50
#
Что нормального в полной блокировке за ошибку в пароле? Фактически аккаунт аннулирован и мне нужно заново регистрироваться.
Робота я игнорил потому что он мне предлагал то, что я не заказывал. Что за дела — я ввел телефон в поле и мне сразу звонят говорят что я заказал услугу смены пароля — разве не бредово выглядит? Потому внимательно читайте — я написал что обязательно должно быть разъяснение причин, а иначе не избежать гневных звонков в сервис.
Самая большая дыра в безопасности — работники банка. За последние годы, из того что я слышал, все случаи воровства со счетов людей были связано с сотрудниками банка. Но не с подбором пароля кем-то там.
+
0
svetlana1311
svetlana1311
1 червня 2018, 10:41
#
«Фактически аккаунт аннулирован и мне нужно заново регистрироваться» — ничего подобного. При звонке робота выбираете смену пароля, вводите старый пароль, подтверждаете его — и всё работает. Операция занимает буквально минуту — это гораздо быстрее, чем написать отзыв.
+
0
Володимир Денисенко
Володимир Денисенко
1 червня 2018, 15:34
#
Вы правда так делали или фантазируете?
Я не пробовал, написал со слов оператора. Мне сказали что для разблокирования учетки нужно снова вводить номер карты, пин-код карты и т.п. — как при первичной регистрации, что меня собственно повторно и возмутило (первый раз — когда узнал о блокировке учетки). Идиотизм какой-то. Почему нельзя просто выслать временный пароль по смс или на почту? Или, если уж так любят позаморачиваться, — на почту временный пароль, а смс с кодом подтверждения.
+
0
svetlana1311
svetlana1311
1 червня 2018, 15:55
#
Да, делала так, и не раз. На клавиатуре иногда глючит переключение языковой раскладки (по умолчанию у меня установлен русский) и вместо английских символов вбиваются русские — естественно, система такой пароль не принимает и блокирует вход.
«нужно снова вводить номер карты» — не нужно, система сама предлагает вам выбрать номер карты из списка (если карт несколько). За вами остаётся ввод пина и пароля.
+
+9
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
31 травня 2018, 17:57
#
А как по мне, так прежде, чем блокировать приват-24 СБ дает возможно войти введя четыре цифры с карты и звонок на телефон вроде, а потом блокировка. Что то Вы где то упустили
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / про так звану систему безпеки приватбанку