Мінфін - Курси валют України

Встановити

Поповнення карти ПриватБанка через термінал самообслуговування (вопрос решен 03.06.2018)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Client20180527 27 травня 2018, 19:58
25.05.2018 приблизно о 20:00 я попонював свою карту ПриватБанку через термінал самообслуговування за адресою Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 25(ЕКОмаркет). Під час поповнення я обрав опцію «поповнити свою карту», потім ввів карту в термінал, ввів пароль, термінал видав карту назад. Я ввів на екрані бажану суму поповнення — 1000 грн. Потім ввів відповідні кошти купюрами по 500 грн. Після чого дії терміналу були не звичайними, екран оновився і повернувся до головного меню. Кошти на мою картку не прийшли, чек я не зміг отримати. Телефонував на 3700 і пояснив детально ситуацію(більш детально ніж в даному відгуку-зверненні). Консультант запропонував мені оформити заявку «на повернення грошей» і повідомив, що результати заявки мені повідомлять по SMS протягом доби. Станом на 26.06.2018 о 21:06 жодних повідомлень від Банку я не отримав. Тому знову звернувся по номеру 3700. Мене знову вислухали і сказали, що я маю чекати ще добу. Станом на 27.05.2018 о 19:02 жодних SMS від Банку не було. Тому знову звернувся по номеру 3700. Мене знову вислухали і сказали, що я маю чекати тому що такі питання вирішуються протягом 14 днів. Я пошу працівників ПриватБанку звернути увагу на мій відгук і посприяти мені у якнайшвидшому вирішенні вищеописаної проблеми. Вірю у чесність та порядність ПриватБанку у відношенні до своїх клієнтів і сподіваюсь на якнайшвидше вирішенні мого питання.
Наперед дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2018, 16:31
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 22

+
0
Bobik7711
Bobik7711
27 травня 2018, 20:32
#
Нужно бы вам пойти в отделения.Звонари работают по схеме=°° больше клиент говорит, скорей робочий день пройдет ™)
+
+15
7889
7889
27 травня 2018, 22:04
#
Бобик, не перестаю удивляться Вашему профессиональному мнению)
Стоит включить то, что Вы носите на шее и поймете что от гар.линии ничего не зависит(возврат проведут после инкассации).
+
0
Bobik7711
Bobik7711
28 травня 2018, 7:34
#
Что то имеешь против имени бобик?
+
+15
7889
7889
28 травня 2018, 17:50
#
Нет, что Вы, Бобик.Прокомментировал я Вашу некомпетентность в вопросе, а не НикНейм.
+
0
Bobik7711
Bobik7711
28 травня 2018, 20:30
#
Семсятвосьмой, хочешь сказать что люди работающие в колл центре имеют другое мнение?
+
+26
7889
7889
28 травня 2018, 20:57
#
«Семсятвосьмой»
Не заморачивайтесь, можно просто — семь тысяч восемьсот восемьдесят девятый :)

Я не знаю что люди работающие в колл-центре думают о клиентах, но думаю для того чтобы долго проработать на такой работе, выслушивая таких как ВЫ, нужно иметь железный характер и выдержку :)
+
0
Bobik7711
Bobik7711
28 травня 2018, 21:09
#
Так в чем собственно некомпетентность?
+
+15
7889
7889
28 травня 2018, 21:20
#
“Звонари работают по схеме=°° больше клиент говорит, скорей робочий день пройдет ™) “

«от гар.линии ничего не зависит(возврат проведут после инкассации).»

Вы запоминаете что пишете?
Давайте не засорять эфир, если у Вас есть вопросы, Бобик, пишите в ЛС.
+
0
Bobik7711
Bobik7711
28 травня 2018, 22:20
#
Ещё раз повторю, что в моей фразе. ,,, Звонари работают по схеме=°° больше клиент говорит, скорей робочий день пройдет ™) “ не соответствует действительно
+
+13
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
27 травня 2018, 22:29
#
Гопники деньги вернут? Не верю…
Ни разу не видел, чтоб собака бегала и у неё колбаса на шее висела…
+
+15
7889
7889
27 травня 2018, 22:54
#
«гопники»?
Кто-то из представителей банка Вас обидел? Нанесение телесных повреждений это тяжкое преступление! :)
Вы раскидываетесь громкими словами, смысла в которых 0.
+
+34
Pasha2005
Pasha2005
28 травня 2018, 18:47
#
Например, отобрать у человека 240 тыс. гривен, с идиотским объяснением — это разве нельзя назвать гоп-стопом?
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/112590/#com3274793
+
+15
7889
7889
28 травня 2018, 19:13
#
Гопник — жаргонное слово русского языка, обозначающее представителей городской прослойки низкого социального статуса, малообразованной и не имеющей моральных ценностей, состоящей из агрессивно настроенной молодежи.
Pasha2005, не защищаю банк.Плохой, ужасный, дерьмо**й — не пользуйтесь! Есть еще 4 дюжины банков которые с радостью откроют Вам счет.
У «total corruption» что-то в пятой точке заиграло( наверное Приват имеет к этому прямое отношение ), а грамотно написать видимо ума не хватает :)
+
+30
MykolaA
MykolaA
28 травня 2018, 9:39
#
ТС повесил объявление на заборе в людном месте, искренне полагая, что его прочитают работники банка.
Дотепно!
А дойти до ближайшего отделения банка и подать письменно заявление как-то не с руки будет, папаха свалится.
Ну, ждите, звоните…
+
0
Client20180527
Client20180527
28 травня 2018, 16:49
#
Сьогодні 28.05.2018 о 10:03 прийшло повідомлення від ПриватБанка: К сожалению, по заявке на возврат 1000.00 UAH факт сбоя не обнаружен и мы вынуждены отказать в возврате. pb.ua/2377.
Сьогодні ж о 15:37 я передзвонив на 3700 і попросив пояснити чому мені відмовили в заявці на повернення 1000 грн. На що консультант мені повідомила, що дана відповідь була надана за результатами перевірки технічної служби наявності збою в роботі терміналу, якою Вони не виявили і тому мені відмовили. Консультант запропонувала мені оформити заявку на більш детальне вивчення моєї ситуації за результатами інкасації та запису камери відеоспостереження, яка буде розглядатися протягом 14 днів. Я пошу працівників ПриватБанку звернути увагу на мій відгук і посприяти мені у якнайшвидшому вирішенні вищеописаної проблеми. Вірю у чесність та порядність ПриватБанку у відношенні до своїх клієнтів і сподіваюсь на якнайшвидше вирішення мого питання.
Наперед дякую!
Всі подальші деталі справи буду описувати на даному сайті.
+
+42
Pasha2005
Pasha2005
28 травня 2018, 18:49
#
Вам MykolaA всё правильно говорит, разговоры по телефону — к делу в суде не пришьёшь.
+
0
Client20180527
Client20180527
28 травня 2018, 16:50
#
Главная
Поповнення карти ПриватБанка через термінал самообслуговування.
Client20180527
Client20180527 27 мая 2018, 19:58
3
25.05.2018 приблизно о 20:00 я попонював свою карту ПриватБанку через термінал самообслуговування за адресою Україна, м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 25(ЕКОмаркет). Під час поповнення я обрав опцію «поповнити свою карту», потім ввів карту в термінал, ввів пароль, термінал видав карту назад. Я ввів на екрані бажану суму поповнення — 1000 грн. Потім ввів відповідні кошти купюрами по 500 грн. Після чого дії терміналу були не звичайними, екран оновився і повернувся до головного меню. Кошти на мою картку не прийшли, чек я не зміг отримати. Телефонував на 3700 і пояснив детально ситуацію(більш детально ніж в даному відгуку-зверненні). Консультант запропонував мені оформити заявку «на повернення грошей» і повідомив, що результати заявки мені повідомлять по SMS протягом доби. Станом на 26.06.2018 о 21:06 жодних повідомлень від Банку я не отримав. Тому знову звернувся по номеру 3700. Мене знову вислухали і сказали, що я маю чекати ще добу. Станом на 27.05.2018 о 19:02 жодних SMS від Банку не було. Тому знову звернувся по номеру 3700. Мене знову вислухали і сказали, що я маю чекати тому що такі питання вирішуються протягом 14 днів. Я пошу працівників ПриватБанку звернути увагу на мій відгук і посприяти мені у якнайшвидшому вирішенні вищеописаної проблеми. Вірю у чесність та порядність ПриватБанку у відношенні до своїх клієнтів і сподіваюсь
+
0
Client20180527
Client20180527
28 травня 2018, 17:13
#
Лист на Вашу електронну пошту надіслав.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
29 травня 2018, 9:42
#
Ваша писанина здесь — это все равно как крик в пустыне. Вы пойдите лучше в отделение, навещайте их каждый день да побольше, чтобы почухались
+
0
Toxa David
Toxa David
29 травня 2018, 10:20
#
Похожая ситуация https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/116929/#comments
+
0
DCLXVI
DCLXVI
29 травня 2018, 20:07
#
А не было ли в действиях автора ошибки при пополнении карты. Как на меня довольно странная последовательность действий. Такая последовательность действий возможна при условии если кто то не закончил роботу на терминале и ушёл. Насколько я помню первичный экран-вставьте карту или введите номер. Возможен и другой вариант, автор неверно описал последовательность своих действий при пополнении карты. Одно можно сказать точно, программа когда карта возвращается сразу после идентификации а не после завершения работы не способствует безопасности клиентов. Возможно автор пополнил карту предыдущего пользователя терминала.
+
+30
Client20180527
Client20180527
3 червня 2018, 15:39
#
Дуже вдячний працівникам Приватбанку за те, що Вони були не байдужими і брали активну участь у вирішенні моєї проблеми. Кошти повернули за результатами детальної перевірки.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Поповнення карти ПриватБанка через термінал самообслуговування (вопрос решен 03.06.2018)