Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова у chargeback, халатність працівників Приватбанку у даному питанні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Анастасія Власюк 21 травня 2018, 17:52
Ставши жертвою брокера-шахрая зателефонувала на гарячу лінію Приватбанку щоб скористатися своїм правом на chargeback (оскарження транзакції). Були створені заявки по кожній транзакції і справа пішла в рух. Мені приходили листи з проханням надати документи, які підтверджують мою позицію, а також різноманітні повідомлення про етапи розгляду справи. Через, приблизно, два місяці мені зателефонувала менеджер, яка займалася моєю справою і повідомила про те що mastercard не займається поверненням коштів від брокера, а всі ці повідомлення це стандартні відповіді банку. Маючи намір передавати справу до суду, на наступний день я зателефонувала на гарячу лінію приватбанку з проханням звязатися з менеджером і надати мені письмову відмову по моїм заявкам, але дзвінка я чекала 2 тижні, неодноразово телефонувавши на 3700, а також два рази писала в чат. Коли все ж мені перетелефонували то повідомили про те, що банк не зобов'язаний надавати мені письмову відмову, адже такі справи взагалі не розглядаються mastercard. Після цього я звернулася на гарячу лінію mastercard де мені повідомили про те, що вони займаються поверненням коштів від брокера, а також те що у разі відмови банк в будь-якому випадку ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надіслати листа з вказаними причинами відмови. З вище сказаного можна зробити висновок, що банк або взагалі не займався моєю справою, або просто халатно віднісся до моєї проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2018, 18:31
Добрий вечір!
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 4

+
0
Анастасія Власюк
Анастасія Власюк
21 травня 2018, 19:23
#
Всі подробиці справи є у працівників, які мали б готувати документи для передачі на розгляд комісії мпс мастеркард. Мене хвилює те, що менеджер халатно віднісся до мого прохання і шляхом обману хотів закрити цю справу відмовивши навіть у проханні письмово повідомити мені про реальні причини відмови у поверненні коштів. Крім того через некомпетентність працівників у проведенні процедури чарджбек я втрачаю дорогоцінний час, адже не можу отримати однозначної відповіді на свої запитання.
+
0
7889
7889
22 травня 2018, 0:36
#
Ситуация очень неприятная, согласен.Но Вы не указали никаких персональных данных ( я не сотрудник, просто внимательный читатель ).Поэтому не стоит писать гневные ответы, на попытку представителя банка помощь.
+
+45
Алексей Клименко
Алексей Клименко
22 травня 2018, 9:17
#
Все свои требования, вопросы и претензии — заказным письмом в головной офис и дубликат на отделение где получали карточку. По другому ни как, они будут отмораживаться до последнего.
+
+13
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
22 травня 2018, 15:44
#
Как же вы хотите получить официальный письменный ответ, если не задали официальный письменный вопрос? :) Ваши устные переговоры с банком (телефон, чат и т.п.) не имеют никакой юридической силы! Согласен с Алексеем — нужно грамотно составленное заказное письмо с уведомлением и описью вложений, в котором будет понятно изложена суть проблемы со ссылками на законодательные нормы. Кроме того, если вы в обращении в банк будете требовать информацию, которая является банковской тайной, то такое письмо нужно будет сделать у нотариуса в виде заявления, чтобы заверить свою подпись. Если есть трудности с пониманием того, как нужно составить официальное обращение в банк, то лучше обратиться за помощью к толковому юристу.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Відмова у chargeback, халатність працівників Приватбанку у даному питанні