Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не повертає депозитні кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
13begemotow 7 травня 2018, 23:28
По закінченню терміну строкового депозиту, звернувся у вказаний в договорі термін у відділення банку з проханням видати кошти. Отримав відмову від працівниці (СОК) з аргументом, що вже пізно і депозит пролонгований на новий термін. На мою вимогу надати копію договору, щоб конкретно показати пункт договору про терміни звернення, отримав пропозицію щось підписати, з поясненням «так треба», звичайно відмовився підписувати. Копію договору мені не видавали потім ні після звернення до керівника центрального міського відділення, ні після письмових заяв, ні після дзвінків на службу підтримки. Допомогло лише звернення до НБУ. Після того, як отримав відмову у видачі депозиту, через кілька днів було написане письмове звернення з описанням ситуації і проханням все ж повернути мої гроші, але отримав відмову з аргументом, що заява була написана запізно. Подав другу заяву з наголошенням на те що, я звертався в усному порядку, в обумовлений в договорі термін, у відділенні банку. На що отримав відмову, бо Я ПІЗНО НАПИСАВ ЗАЯВУ! Факт звернення у відділення банк ігнорує! Змушений шукати альтернативний банк для збереження своїх коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2018, 19:11
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 4

+
+26
Qwerty1999
Qwerty1999
8 травня 2018, 0:04
#
Столько мучений, а ведь казалось бы чего проще — при заключении депозитного договора
сразу же отменить автопролонгацию и всех делов.

Но наши люди не ищут простых путей.
Да и «нормальные герои всегда идут в обход».
+
0
13begemotow
13begemotow
8 травня 2018, 10:12
#
Так, скільки мук всього-навсього через те, що банк ПРОСТО не дотримується умов договору.
Де гарантія, що коли б договорі була виключена пролонгація, банк би всеодно не пролонгував? Адже зараз він діє так само — не за договором
+
+54
7889
7889
8 травня 2018, 0:56
#
*Кнопка отменить пролонгацию появляется за месяц до окончания срока срочного депозита в П24
*Если Вы ознакомлены с договором и датой его окончания — зачем копия?(сотруднику распечатать гораздо проще чем спорить с Вами
*У Вас есть 5 календарных дней для получения своих денеж.средств.

Складывается впечатление что договор Вы и не удосужились прочитать…
+
+15
13begemotow
13begemotow
8 травня 2018, 10:08
#
1. Я не зобов'язаний за місяць відміняти. Прийшов термін — я пішов в банк
2. От і я про те — легше роздрукувати, ніж спорити. Але чомусь мені не роздрукували, а спорили.
3. І я про те — У МЕНЕ Є 5 ДНІВ, але по факту банк цього чомусь не визнає
Складається враження, що банку до спини той договір
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку