Не повернули гроші
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Рекомендую викликати поліцію, фіксувати звернення, пояснення свідків і т.ін. Може хоч так банк можна буде привчити до порядку. А також скаржитися до НБУ.
- +
- +29
- Toxa David
- 23 квітня 2018, 11:01
- #
Как всегда поздно махать руками но на будущее. Крупные суммы денег лучше вносить через кассу банка. «вже дуже багато було випадків незарахування грошей саме в цьому терміналі»- и зная об этом все равно всовываем купюры в терминал. При не зачислении купюр необходимо писать заявление а не только полагаться на звонок 3700.«Але пройшла інкасація, кажуть не виявлено» — ну куда теперь это «кажуть» подшить. «але ж по камерах видно, що внесла 3900» — недумаю что разрешающая способность камер поможет подсчитать купюры, да и запись поди стерли за это время. «Невже так важко перевірити і віддати мої гроші!»- теперь уже важко так как эдинственным официальным документом для возврата денег является протокол инкассации банкомата и зафиксированный в протоколе излишек средств. Остается только надеяться на повторную проверку и просить показать протокол инкассации банкомата № за такоето число. Хорошо хоть чек есть где видно операцию, банкомат, время и число, сумму.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти.
З повагою, ПриватБанк.