Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не повернули гроші

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Ольга Помінчук 23 квітня 2018, 7:35
Доброго дня! Я 11.04.18 в с.Білокоровичі, Олевського р-ну, Житомирської обл. Я, Помінчук Ольга Іванівна попонювала, близько 15:00 в терміналі самообслуговування карту іншої людини (Потанін Сергій Д.) на суму 3900 + 30 грн комісії(комісія повинна бути менша, але так як банкомат не зарахував 500 грн, то забрав всі 30) і було не зараховано 500 грн!!! І на карту було зачислено 3430, а не 3900!!! Чек видало теж на меншу суму, але перед тим як вносити кошти, я всі перерахувала було 3930 і по камерах це видно!!! І до того ж свідки є, що була не зарахована 500. І я не перша, що банкомат не зарахував гроші, вже дуже багато було випадків незарахування грошей саме в цьому терміналі. Звернулась до Приват банку, зателефонувавши 3700, сказали, що при інкасації виявлять і закинуть на мою карту. Але пройшла інкасація, кажуть не виявлено, але ж по камерах видно, що внесла 3900. Невже так важко перевірити і віддати мої гроші! Зверталась знову і знову кажуть, що передали на більш високий рівень перевірки, але так довго тягнуть. Прошу Вас допомогти розібратися в цьому питанні! Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2018, 13:23
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 2

+
+15
224ng
224ng
23 квітня 2018, 10:14
#
Рекомендую викликати поліцію, фіксувати звернення, пояснення свідків і т.ін. Може хоч так банк можна буде привчити до порядку. А також скаржитися до НБУ.
+
+29
Toxa David
Toxa David
23 квітня 2018, 11:01
#
Как всегда поздно махать руками но на будущее. Крупные суммы денег лучше вносить через кассу банка. «вже дуже багато було випадків незарахування грошей саме в цьому терміналі»- и зная об этом все равно всовываем купюры в терминал. При не зачислении купюр необходимо писать заявление а не только полагаться на звонок 3700.«Але пройшла інкасація, кажуть не виявлено» — ну куда теперь это «кажуть» подшить. «але ж по камерах видно, що внесла 3900» — недумаю что разрешающая способность камер поможет подсчитать купюры, да и запись поди стерли за это время. «Невже так важко перевірити і віддати мої гроші!»- теперь уже важко так как эдинственным официальным документом для возврата денег является протокол инкассации банкомата и зафиксированный в протоколе излишек средств. Остается только надеяться на повторную проверку и просить показать протокол инкассации банкомата № за такоето число. Хорошо хоть чек есть где видно операцию, банкомат, время и число, сумму.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися