Мінфін - Курси валют України

Встановити

Якість обслуговування падає в прірву.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
SlvT 4 квітня 2018, 23:24
За багато років співпраці все було добре. За останні пару місяців було причеплено додаткові сервіси, яки прийшлося відключати особисто. Окрім того, зламався приват 24, оскільки раніше СМС справно приходили на фінансовий телефон. Апогеєм написання даного відзиву стала неможливість сплатити черговий кредит, хоча до того платежі йшли без питань. Тепер без пояснень мене було направлено до служби підтримки, де молода особа не дуже вічливо відправила мене за іншою адресою. Для чого оператори колл центру? Берете хто є з вулиці? За другою спробою дівчина (дякувати компетентна) вислухала і дала поради щодо подальших дій.
При цьому 2 питання: хто дав право банківській установі одностороннє блокувати платежі з фінансового телефону? При тому, що я надаю дані платіжної картки онлайн додатково. Рефінансувалися і стали безвідповідальними? Коли дзвонить клієнт з фінансового телефону Ваші службовці дозволяють собі скрите хамство, це теж державний префенс? Дякувати системі, що у вас ше лишаються кваліфіковані кадри. Ви втратили корпоративного клієнта. Додатково пояснень не потрібно.
Питання до онлайн обслуговування. Великі.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2018, 9:22
Шановний Клієнт!
Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам у його вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 3

+
+3
Qwerty1999
Qwerty1999
5 квітня 2018, 9:25
#
Потеряли так потеряли.

Другие банки подберут,
приголубят и обласкают…
+
+30
Toxa David
Toxa David
5 квітня 2018, 11:32
#
И обберут…
+
0
Toxa David
Toxa David
5 квітня 2018, 12:50
#
«Дякувати системі, що у вас ше лишаються кваліфіковані кадри». Если серьезно то соотношение спец/неспец у Привата 1/3 (по моим субьективным ощущениям). Обслуживаюсь и сталкиваюсь достаточно часто и с персоналом других банков. Соотношение 1/5-1/10. А иногда обойди все отделение — ноль. Полный ноль. И даже если знают как, то не хотят помочь. Оно им не надо, не хотят пошевелиться, а взять ответственнось за какое либо решение. Тоже и с горячей линией банков. Специалистов нет или затаились. Уважаю Ваше решение. Попробуйте. Сравните. Уверен вернетесь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Якість обслуговування падає в прірву.