ПриватБанк знущається з пенсіонерів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 64
- +
- +38
- VladimirGold
- 20 березня 2018, 15:16
- #
Вашей маме не следует соглашаться с тем, чего она не понимает (если это действительно так), а вы не должны иметь доступов к её карте и заходить в онлайн кабинет.
- +
- +85
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 15:26
- #
Абсолютно згідний з вашим зауваженням за вийнятком:
1. Нема гарантії що саме вона підняла трубку… тобто по факту депозит могла відкрити і не вона, а будь хто хто взяв трубку. Для запобіганню цьому передбачено підпис і засвідчення особи при оформленні депозиту в адекватних установах
2. Доступ до її кабінетів має вона… а я лише надавав допомогу в технологіях які їй невідомі
1. Нема гарантії що саме вона підняла трубку… тобто по факту депозит могла відкрити і не вона, а будь хто хто взяв трубку. Для запобіганню цьому передбачено підпис і засвідчення особи при оформленні депозиту в адекватних установах
2. Доступ до її кабінетів має вона… а я лише надавав допомогу в технологіях які їй невідомі
- +
- +23
- VladimirGold
- 20 березня 2018, 20:26
- #
«Нема гарантії що саме вона підняла трубку… тобто по факту депозит могла відкрити і не вона, а будь хто хто взяв трубку».
По вашей логике нужно вообще отменить колл-центры и мобильный банкинг. Мало ли кто там со стороны клиента пользуется телефоном.
Во избежание подобных случаев банк звонит на финансовый номер телефона и проводит идентификацию клиента, задавая ему ряд уточняющих вопросов.
Ваша ситуация выглядела следующим образом: трубку взяла ваша мать, сознательно согласилась на депозит. Узнав об этом, вы её отговорили и решили сделать банк крайним. Возможно, вы имели на эти средства свои планы, а мать (как она могла!) согласилась на депозит без вашего на то позволения.
Итого:
— решение открыть депозит приняла мать;
— решение закрыть депозит принял сын;
— крайним сделали банк.
По вашей логике нужно вообще отменить колл-центры и мобильный банкинг. Мало ли кто там со стороны клиента пользуется телефоном.
Во избежание подобных случаев банк звонит на финансовый номер телефона и проводит идентификацию клиента, задавая ему ряд уточняющих вопросов.
Ваша ситуация выглядела следующим образом: трубку взяла ваша мать, сознательно согласилась на депозит. Узнав об этом, вы её отговорили и решили сделать банк крайним. Возможно, вы имели на эти средства свои планы, а мать (как она могла!) согласилась на депозит без вашего на то позволения.
Итого:
— решение открыть депозит приняла мать;
— решение закрыть депозит принял сын;
— крайним сделали банк.
- +
- +47
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 22:21
- #
Зважаючи на ваше зауваженння:
1. ідентифікеації небуло… (номер картки і кодове слово не запитували)
2. ситуація виглядає наступним чином:
2.1 оскільки власниця вирішила зняти свою пенсію… і недорахувалась суми на яку розраховувала, то попросила людину яка має рахунки в багатьох банкач (в тому числі і ПБ) розібратись в чому справа.
2.2 розяснивши що сталось вирішила самотужки піти у відділення і запитати розяснення в них на що отримала відповідь: В НАС ЗАВИСЛА СИСТЕМА
2.3 ваші закиди про те що я вирішив використати кошти людини яка посуті виживає на свою пенсію — просто смішні мало хто опуститься до такої низькості як працівники ПБ… Саме мені і випадає підтримувати своїх рідних коли їх кидають такі установи як ПБ
3. Крайнім виходить моя мама яка довірилась такій підступній фін установі як ПБ (працівником якої швидш за все ви і являєтесь)
4. Як працівник банку ви намагаєтесь захистити репутацію лохотрону під вивіскою ПБ (і я вас розумію… але чи варто захищати тих хто не встоює навіть перед мізерною пенсією самої незахищеної категорії людей)
5. Свої рахунки (в тому числі 2600) я вивів з ПБ після того як на дві доби банк заблокував всі ПП рахунки при націоналізації близько двох років тому… Рекомендую не звязуватись з ПБ оскільки тут клієнт — це лише засіб збільшення оборотів, а не жива людина якій потрібний якісний сервіс
1. ідентифікеації небуло… (номер картки і кодове слово не запитували)
2. ситуація виглядає наступним чином:
2.1 оскільки власниця вирішила зняти свою пенсію… і недорахувалась суми на яку розраховувала, то попросила людину яка має рахунки в багатьох банкач (в тому числі і ПБ) розібратись в чому справа.
2.2 розяснивши що сталось вирішила самотужки піти у відділення і запитати розяснення в них на що отримала відповідь: В НАС ЗАВИСЛА СИСТЕМА
2.3 ваші закиди про те що я вирішив використати кошти людини яка посуті виживає на свою пенсію — просто смішні мало хто опуститься до такої низькості як працівники ПБ… Саме мені і випадає підтримувати своїх рідних коли їх кидають такі установи як ПБ
3. Крайнім виходить моя мама яка довірилась такій підступній фін установі як ПБ (працівником якої швидш за все ви і являєтесь)
4. Як працівник банку ви намагаєтесь захистити репутацію лохотрону під вивіскою ПБ (і я вас розумію… але чи варто захищати тих хто не встоює навіть перед мізерною пенсією самої незахищеної категорії людей)
5. Свої рахунки (в тому числі 2600) я вивів з ПБ після того як на дві доби банк заблокував всі ПП рахунки при націоналізації близько двох років тому… Рекомендую не звязуватись з ПБ оскільки тут клієнт — це лише засіб збільшення оборотів, а не жива людина якій потрібний якісний сервіс
- +
- +15
- VladimirGold
- 21 березня 2018, 5:07
- #
Ерунду вы пишите, начиная с того, что Приват издевается над пенсионерами и заканчивая тем, что я сотрудник банка.
- +
- +94
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 7:21
- #
«знущання» в тому що вмовити людину віддати банку свої гроші ПБ може і телефоном… а от для їх повентення ні телефоном, ні кабінетом, ні навіть фізично (бо ЗАВИСАЄ система) нелегко.
Припущення про вашу пречетність до ПБ спонукає ваше щире бажання вигородити його перед читачами, звинувачуючи мене в видурюванні грошей пенсіонерки (хоча насправді саме це зробив оператор ПБ).
Сказати безпідставно «єрунда» — це не сказати нічого)
Припущення про вашу пречетність до ПБ спонукає ваше щире бажання вигородити його перед читачами, звинувачуючи мене в видурюванні грошей пенсіонерки (хоча насправді саме це зробив оператор ПБ).
Сказати безпідставно «єрунда» — це не сказати нічого)
- +
- +15
- VladimirGold
- 21 березня 2018, 17:01
- #
А что вы хотели — на безосновательное заявление получить основательный ответ?
- +
- +44
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 18:15
- #
«оснований» більш ніж достатньо… шкода що ви цього не розумієте… очевидно вам незрозуміле і без того важке становище пенсіонерів(
Щось я не вірю, що депозит можна відкрити по телефону. Брехня.
А зпрводу доступу до онлайн-банкінгу — хто як хоче так ним і розпоряджається — питання зовсім не в цьому.
А зпрводу доступу до онлайн-банкінгу — хто як хоче так ним і розпоряджається — питання зовсім не в цьому.
- +
- +67
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 15:41
- #
Нарахунок брехні… маю скрін переписки з кабінету з оператором банку http://prntscr.com/itsllz
Доречі після цього оператор в чаті перестав з нами переписуватись(
Доречі після цього оператор в чаті перестав з нами переписуватись(
- +
- +2
- Toxa David
- 20 березня 2018, 17:00
- #
Скины какие то левые. Не вижу переписки. Вопрос-ответ. Одни вопросы.
- +
- +106
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 17:14
- #
Вибрав тільки скріни на яких видно що для них так відкривати депозити це норма
Ось повний список переписки… там багато автоматичних повідомлен… але зате переписка повна
http://prntscr.com/itu5sd
http://prntscr.com/itu60n
http://prntscr.com/itu68c
http://prntscr.com/itu6hy
http://prntscr.com/itu6p8
http://prntscr.com/itu6vr
http://prntscr.com/itu72q
http://prntscr.com/itu77m
http://prntscr.com/itu7f3
http://prntscr.com/itu7k6
http://prntscr.com/itu7sx
http://prntscr.com/itu7yx
Ось повний список переписки… там багато автоматичних повідомлен… але зате переписка повна
http://prntscr.com/itu5sd
http://prntscr.com/itu60n
http://prntscr.com/itu68c
http://prntscr.com/itu6hy
http://prntscr.com/itu6p8
http://prntscr.com/itu6vr
http://prntscr.com/itu72q
http://prntscr.com/itu77m
http://prntscr.com/itu7f3
http://prntscr.com/itu7k6
http://prntscr.com/itu7sx
http://prntscr.com/itu7yx
- +
- +27
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 17:16
- #
Текст на білому фоні — це повідомлення оператора
На бузковому — набраний нами текст (запитання)
На бузковому — набраний нами текст (запитання)
- +
- +9
- Toxa David
- 21 березня 2018, 9:15
- #
Спасибо. Но вопросов гораздо больше чем ответов.
- +
- +25
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 10:45
- #
Нажаль, це все що є… Мабуть оператор образився і не захотів продовжувати чат
- +
- +35
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 15:50
- #
Маю скріншот переписки з працівником банку…
але незнаю як його сюди приатачити…
Але запевняю що це чиста правда… (це будьхто може перевірити подзвонивши на кол центр банку і задавши подібне запитання)
http://prntscr.com/itspza
але незнаю як його сюди приатачити…
Але запевняю що це чиста правда… (це будьхто може перевірити подзвонивши на кол центр банку і задавши подібне запитання)
http://prntscr.com/itspza
Можете не верить, но это правда-«Депозит безналоговый» для получающих соцвыплаты и зарплаты на карту Приватбанка.
Его можно оформить по телефонному звонку или в отделении. Ко мне тоже приставали.
Его можно оформить по телефонному звонку или в отделении. Ко мне тоже приставали.
- +
- +24
- Toxa David
- 20 березня 2018, 16:56
- #
Открытие депозита по телефону для меня новость. Интересно к каким правовым последствиям приведет такой депозит. При посещении отделения с подписью под договором понимаю, удаленно через приват24 понимаю, но с телефонного согласия не понимаю. А как же фото клиента на фоне карточки. И какой вид депозита открыли? А был ли депозит — чем докажут? Опрос или привлечение клиента по телефону, когда сотрудник банка видит большую сумму на карточке и звонит — не желаете ли открыть депозит и рассказывает условия — верю (у самого такое было). Но открытие депозита все равно в отделении. Неужели есть прецеденты?
- +
- +4
- Toxa David
- 20 березня 2018, 17:04
- #
Может навязывание услуги «Копилка»?
- +
- +101
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 17:09
- #
Депозит: «Послуга «Стандарт безподатковий» на 6 міс.»
Сам в шоці від таких дій банку… тому і написав цю статтю…
Копілка самособою була відкрита…
Говорив з знайомими банкірами з інших банків… так вони самі здивовані… вперше таке чують і теж не можуть точно сказати наскільки законною є така послуга банку
Сам в шоці від таких дій банку… тому і написав цю статтю…
Копілка самособою була відкрита…
Говорив з знайомими банкірами з інших банків… так вони самі здивовані… вперше таке чують і теж не можуть точно сказати наскільки законною є така послуга банку
- +
- +83
- misha fi3ik
- 20 березня 2018, 17:29
- #
По факту невідомо навіть ХТО і з ЯКОГО відділення відкрив цей депозит… на руках немає ніяких документів… просто пенсіонерка недорахувалась певної суми коли вирішила зняти готівку… а в кабінеті появився депозит… який з кабінету не можна закрити(
- +
- +14
- Toxa David
- 21 березня 2018, 9:23
- #
Чудны дела твои Господи! Попробую поинтересоваться. Встречаю впервые.
- +
- 0
- Ferrari Александровск
- 21 березня 2018, 20:40
- #
Не поверите, могут всЕ. Мне как то пытались это предложить, на что я ответила — какое они имеют права выписывать есть ли средства для депозита… лалула — потом звонили и извинялись за действия оператора, и сама оператор звонила и извинялась.
- +
- +60
- StarFighter27
- 21 березня 2018, 15:08
- #
То есть сотрудники банка открыли бабушке депозит без ее ведома, сняли ее пенсию и кинули на депозитный счет. Молодцы. И без подписи клиента, и экземпляра договора. Тут к прокурору надо обращаться.
Вы еще узнайте может есть лимит кредитный кинули под минимальный процент?
Вы еще узнайте может есть лимит кредитный кинули под минимальный процент?
- +
- +36
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 15:14
- #
Ну не зовсім без її відома… їй якби подзвонили… але не розуміючи що саме від неї хочуть… погодилась і без всякої думки положила трубку… а через деякий час виявилось ось те що описано в статті)
Лімітів не помічав… хоча слушне зауваження… думаю варто взяти її телефон і пролистати всі СМС з банку
Лімітів не помічав… хоча слушне зауваження… думаю варто взяти її телефон і пролистати всі СМС з банку
- +
- +60
- StarFighter27
- 21 березня 2018, 15:20
- #
Однажды бабушкину подругу вот так отблагодарили. У нее по состоянию на 2013 год была пенсия 1000 грн. Получала через Приватбанк. Пошли они с дочерью снимать деньги. Их кассир спрашивает: «остаток 800 грн. снимать», дочь спрашивает: «Что это за 800 грн.» В ответ наорали: «Откуда я знаю?». Начали разбираться. Оказалось ей кинули 800 грн. в качестве какого то гранта(убей не помню). То есть снимет все 800 грн. Потом в следующем месяце с нее снимут эти же 800 грн. но с минимальным процентом. Работники так и заявили. «А что тут такого? Там же процент минимальный».
- +
- +20
- VladimirGold
- 21 березня 2018, 17:34
- #
«То есть сотрудники банка открыли бабушке депозит…, сняли ее пенсию и кинули на депозитный счет. Молодцы. И без подписи клиента, и экземпляра договора. Тут к прокурору надо обращаться».
Данная ситуация из разряда гражданских правоотношений и регулируется Гражданским Кодексом Украины.
Стаття 1059. Форма договору банківського вкладу
1. Договір банківського вкладу укладається у письмовій формі.
2. У разі недодержання письмової форми договору банківського вкладу цей договір є нікчемним.
Уважаемый ТС!
Ваша мать может подать гражданский иск в суд о признании Договора ничтожным. Суд, наверняка, она выиграет. Но при этом лишится тех копеек, которые ей набежали за время действия вклада, заплатит судебный сбор (который можно будет потом попытаться возложить на ответчика), потратит кучу времени и нервов.
Вывод (повторно): не нужно соглашаться с тем, чего не понимаешь.
Данная ситуация из разряда гражданских правоотношений и регулируется Гражданским Кодексом Украины.
Стаття 1059. Форма договору банківського вкладу
1. Договір банківського вкладу укладається у письмовій формі.
2. У разі недодержання письмової форми договору банківського вкладу цей договір є нікчемним.
Уважаемый ТС!
Ваша мать может подать гражданский иск в суд о признании Договора ничтожным. Суд, наверняка, она выиграет. Но при этом лишится тех копеек, которые ей набежали за время действия вклада, заплатит судебный сбор (который можно будет потом попытаться возложить на ответчика), потратит кучу времени и нервов.
Вывод (повторно): не нужно соглашаться с тем, чего не понимаешь.
- +
- +36
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 18:23
- #
Я абсолютно з вами згідний…
Тому і написав статтю, бо посуті банк неправий… а страждає людина яка можливо розраховувала на суму яку банк заморозив (нехай навіть і зі згоди клієнта… який не до кінця розумів на що підписується)
Особисто мене обурило:
В телефонному режимі забрати гроші банк МОЖЕ
В телефонному, чи онлайн режимі користувач грошей повернути НЕМОЖЕ
В відділенніЧАСТО ЗАВИСАЄ СИСТЕМА
Ось і всі пункти обурення…
А те що «не нужно соглашаться» само собою зрозуміло. thanks CAP)
Тому і написав статтю, бо посуті банк неправий… а страждає людина яка можливо розраховувала на суму яку банк заморозив (нехай навіть і зі згоди клієнта… який не до кінця розумів на що підписується)
Особисто мене обурило:
В телефонному режимі забрати гроші банк МОЖЕ
В телефонному, чи онлайн режимі користувач грошей повернути НЕМОЖЕ
В відділенніЧАСТО ЗАВИСАЄ СИСТЕМА
Ось і всі пункти обурення…
А те що «не нужно соглашаться» само собою зрозуміло. thanks CAP)
А мне вот не понятно следующее:
«Коли ввійшовши в онлайн кабінет я спробував зняти відкритий депозит,».
Каким боком здесь сынок, если карта и счет матери-пенсионерки?
А оплатить покупку в инете, или снять деньги в банкомате сынку до этого всегда удавалось?
Да этот сынок уже давно запустил руку по самый локоть в карман матери.
А как красиво излагает -« PS: Бережіть ваших стареньких…» (цитата)
«Коли ввійшовши в онлайн кабінет я спробував зняти відкритий депозит,».
Каким боком здесь сынок, если карта и счет матери-пенсионерки?
А оплатить покупку в инете, или снять деньги в банкомате сынку до этого всегда удавалось?
Да этот сынок уже давно запустил руку по самый локоть в карман матери.
А как красиво излагает -« PS: Бережіть ваших стареньких…» (цитата)
- +
- +45
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 19:37
- #
Синок, який по вашому, «по самый локоть в карман матери» по всякому підтримує і забезпечує своїх рідних
Чи ви думаєте що на пенсію можливо вижити?..
Хоча звідки мені знати що ви думаєте… очевидно що в вас трохи інші цінності в житті… оскільки перше що вам спадає вам на думку: «снять деньги в банкомате сынку до этого всегда удавалось»
А припустити те, що пенсіонерці немає до кого звернутись по допомогу крім як до рідного сина в ситуації коли банк негарно повівся з нею, вам не дано
мені вас шкода(
навіть не вас… а ваших рідних які нікоил не зможуть покластись на вашу допомогу
У моей матери, к примеру, компьютера не было, на момент получения карты Приватбанка, не говоря уже об e-mail или использовании системы Приват24. Пришлось мне объяснять о лимите на покупки в интернете да самому устанавливать его в ноль, и также CVV-код на карте закрашивать, плюс всякие приватовские „Копилки” отключать. С её разрешения, вестимо.
Хотите сказать, не следовало всего этого делать?
Хотите сказать, не следовало всего этого делать?
Чтобы получать пенсию в пБ пенсионеру достаточно иметь телефон и карту.
Раз в месяц приходит смс о зачислении пенсии с указанием суммы.
Три шага либо в кассу либо к банкомату и деньги в руке у пенсионера.
Но на этом коротком пути обязательно появляется либо сынок либо внучек.
И долгожданная встреча не состоялась.
А виноват, конечно же банк.
Раз в месяц приходит смс о зачислении пенсии с указанием суммы.
Три шага либо в кассу либо к банкомату и деньги в руке у пенсионера.
Но на этом коротком пути обязательно появляется либо сынок либо внучек.
И долгожданная встреча не состоялась.
А виноват, конечно же банк.
- +
- +49
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 21:57
- #
Не судіть всіх по собі… Ваша бабця чи мама не заслужили такого ставлення яке є у вас до них… Залишіть їх з їх пенсіями в спокої, якщо не можете припустити що їм можна допомагати а не використовувати
„Деньги в руке у пенсионера” — пфф, как видите, сотрудница Привата, которая зачем-то подключила моей матери Копилку, с этим не согласна.
О достаточности трёх коротких шагов к ближайшему банкомату (со скиммером) расскажите людям, с чьих карт потом снимают деньги в банкоматах Малайзии.
О достаточности трёх коротких шагов к ближайшему банкомату (со скиммером) расскажите людям, с чьих карт потом снимают деньги в банкоматах Малайзии.
- +
- +18
- Алексей Клименко
- 22 березня 2018, 10:02
- #
Каждый судит о людях по себе, вы наверное уже даже и не догадываетесь, что в мире остались нормальные, которые пытаются помогать своим старым родителям, а не «засунуть руку в карман»
- +
- +20
- Ferrari Александровск
- 21 березня 2018, 20:50
- #
Зависла система- Не уже ли нельзя было немного задержаться и подождать пока система отвиснет.
И обратить внимание работает ли система на других столах. И сидеть и ждать рядом с умником специалистом, пока система не заработает-уверена -это хитрый маневр, который попал в цель. Мы же все куда то спешим -вот и результат. Зря сходили.
А у Привата всегда все зависает- Мне это до лампочки — нахожусь там пока не сделаю все дела свои и… И все хорошо
И обратить внимание работает ли система на других столах. И сидеть и ждать рядом с умником специалистом, пока система не заработает-уверена -это хитрый маневр, который попал в цель. Мы же все куда то спешим -вот и результат. Зря сходили.
А у Привата всегда все зависает- Мне это до лампочки — нахожусь там пока не сделаю все дела свои и… И все хорошо
- +
- +10
- misha fi3ik
- 21 березня 2018, 21:54
- #
Не у всіх є можливість чекати
У мами наприклад хвора дитина на руках
нема коли їй. займатись такими дрібницями… тимбільше що її вини в слабкому технічному забезпеченні немає.
ПБ — неправі 100 %
А його працівники тут його вигороджують… смішно)
У мами наприклад хвора дитина на руках
нема коли їй. займатись такими дрібницями… тимбільше що її вини в слабкому технічному забезпеченні немає.
ПБ — неправі 100 %
А його працівники тут його вигороджують… смішно)
Из общедоступных источников известно: Депо «безналоговый» не есть срочный — его можно расторгнуть в любое удобное время и деньги через пару минут будут доступны на карте. Но открытый в отделении нельзя расторгнуть заочно — только лично в отделении.
Картинка выглядит так:
Сынок забирает пенсию матери до копейки.
Чтобы себя защитить, мать открывает депо в отделении и часть пенсии стала уходить из рук сынка.
Попытки расторгнуть депо он-лайн — тщетны, отсюда такое «благородное» негодование и пафос.
Але яку бурхливу підтримку отримав «синок» на форумі, як активно «плюсують.»
Це ж скільки ще таких «синків» носить земля?
Картинка выглядит так:
Сынок забирает пенсию матери до копейки.
Чтобы себя защитить, мать открывает депо в отделении и часть пенсии стала уходить из рук сынка.
Попытки расторгнуть депо он-лайн — тщетны, отсюда такое «благородное» негодование и пафос.
Але яку бурхливу підтримку отримав «синок» на форумі, як активно «плюсують.»
Це ж скільки ще таких «синків» носить земля?
- +
- +22
- misha fi3ik
- 22 березня 2018, 11:27
- #
Я вже нераз писав… «не всі такі синки як ви». І підтримують вас на форумі також люди які розділяють ваші стандарти і життєву позицію альфонса — нахлєбніка…
Картина насправді така:
пенсіонерка прийшла знімати гроші і виявила що значної суми бракує…
звернулась до близької людини, якій довіряє по допомогу… щоб розяснив «де поділись гроші»
після цього вде і відбувалися: входження в кабінет, похід в відділення яке не працює а ЗАВИСАЄ… дзвінки до операторів, переписка з операторами в чаті…
Вам справді так важко сприйняти картину світу де рідні люди допомагають одне одному?) Чи це просто захисна реакція офісного червяка — жертви-раба піраміди ПБ???
Картина насправді така:
пенсіонерка прийшла знімати гроші і виявила що значної суми бракує…
звернулась до близької людини, якій довіряє по допомогу… щоб розяснив «де поділись гроші»
після цього вде і відбувалися: входження в кабінет, похід в відділення яке не працює а ЗАВИСАЄ… дзвінки до операторів, переписка з операторами в чаті…
Вам справді так важко сприйняти картину світу де рідні люди допомагають одне одному?) Чи це просто захисна реакція офісного червяка — жертви-раба піраміди ПБ???
- +
- +17
- Алексей Клименко
- 22 березня 2018, 12:54
- #
Николай, а здесь нельзя минусовать? Я бы вам минус сто-пятсот поставил. Вместе с приват банком. Контора просто уже все берега потеряла вместе со страхом и совестью.
- +
- +30
- Ferrari Александровск
- 22 березня 2018, 9:10
- #
Вы разберитесь, мелочи или не мелочи. Чего тогда Вы мелочитесь, или лишние 10 минут -это так много? Может Вы и на такси приехали, что бы быстрее? У Вас все что то не Слава Богу. И как же Вы там все пенсионерки доверили больного ребенка, коли она уже не ведает, что творит. Прекратить вешать ярлыки мамочке, которая уже бабушка, может мама сознательно согласилась накопить денюжку, и спрятать их подальше от такого заботливого сына.
- +
- +12
- misha fi3ik
- 22 березня 2018, 11:37
- #
Ніразу я не писав що пенсія ізза пенсійного віку… мати не стара… що вона робить — усвідомлює… але не завжди до кінця розбирається коли питання стосується депозитів-кредитів-банків і т д…
Якщо б вона «сознательно согласилась накопить », то не здивувалась би коли на рахунку недорахувалась значної частини грошей.
«мелочи или не мелочи» під словом дрібниці я маю наувазі тупу відмазку банку «зависла система»… тобто якщо ПБ такий безпомічний то нехай візьме письмову заяву про розірвання незаконного депозитного договору (якщо б я мав можливість з нею прийти у відділення, то книга скарг, і скарги на оператора що відкрив депозит були б написані однозначно)
Статтю я написав лише для висловлення обурення в тому що обмежання прав і видурювання в пенсіонерів грошей для ПБ — норма.
Якщо б вона «сознательно согласилась накопить », то не здивувалась би коли на рахунку недорахувалась значної частини грошей.
«мелочи или не мелочи» під словом дрібниці я маю наувазі тупу відмазку банку «зависла система»… тобто якщо ПБ такий безпомічний то нехай візьме письмову заяву про розірвання незаконного депозитного договору (якщо б я мав можливість з нею прийти у відділення, то книга скарг, і скарги на оператора що відкрив депозит були б написані однозначно)
Статтю я написав лише для висловлення обурення в тому що обмежання прав і видурювання в пенсіонерів грошей для ПБ — норма.
- +
- +5
- Toxa David
- 22 березня 2018, 10:16
- #
Формально все верно согласие получено, Юридически необходимо разбираться с формой открытия депозита, Практически (если есть необходимость закрыть) позвонили или подошли в отделение висит — не висит, взяли маму и в отделении расторгли, через 15мин сняли с карточки. Все. Больше ничего с этого яйца мы не наколупаем. Остальное мораль.
- +
- +41
- misha fi3ik
- 22 березня 2018, 11:43
- #
Як вирішити проблему з незаконно відкритим депозитом — зрозуміло ( треба просто прийти в банк коли вони не ВИСІТИМУТЬ) і вистояти чергу.
Стаття написана не для цього
цілі написання старрі:
— Застерегти людей які мають пенсію в ПБ щоб не погоджувалися на незрозумілі їм речі при розмові з оператором
— Звернути увагу працівників ПБ і людей які захищають цю фін установу на ВАШ фейл
— Викликати загорання пуканів людей життєві стандарти яких знаходяться на рівні («Сынок забирает пенсию матери до копейки.»). Я згідний… нажль такі випадки бувають (радий що не в нашій родині)… Призираю таких паразитів.
Стаття написана не для цього
цілі написання старрі:
— Застерегти людей які мають пенсію в ПБ щоб не погоджувалися на незрозумілі їм речі при розмові з оператором
— Звернути увагу працівників ПБ і людей які захищають цю фін установу на ВАШ фейл
— Викликати загорання пуканів людей життєві стандарти яких знаходяться на рівні («Сынок забирает пенсию матери до копейки.»). Я згідний… нажль такі випадки бувають (радий що не в нашій родині)… Призираю таких паразитів.
Misha fi3ik 22 марта 2018, 11:43
#Призираю таких паразитів* — а это по каковски?
Українською = зневажати.
#Призираю таких паразитів* — а это по каковски?
Українською = зневажати.
- +
- +1
- misha fi3ik
- 26 березня 2018, 20:00
- #
Опечатка *Презираю
http://sum.in.ua/s/prezyrstvo
PS Писав досить швидко… Хто читав то знайде ще з десяток помилок(
http://sum.in.ua/s/prezyrstvo
PS Писав досить швидко… Хто читав то знайде ще з десяток помилок(
- +
- 0
- misha fi3ik
- 27 березня 2018, 11:39
- #
Спеціально для малограмотних дублюю: http://sum.in.ua/s/prezyrstvo
Глянув [пелікан] з мукою й презирством На совиную породу (Леся Українка, IV, 1954, 189); Кинувши слово презирства зрадливим товаришам, я став вимагати свої документи (Степан Васильченко, IV, 1960, 41); Проти вікна на сірому тлі вечора темна незграбна Тихонова постать ледве помітно ворухнулась, і голос глухий, повний ненависті й презирства: — Ти, Гнидо, зубів не вишкіряй (Андрій Головко, II, 1957, 56); Робітнича партія з презирством повинна ставитися до звичайного ліберального прийому: залякувати обивателя привидами чорносотенної небезпеки (Ленін, 14, 1971, 213); Підростаюче покоління проникається повагою до творчої праці на виробництві, зневагою і презирством до ледарів і дармоїдів (Комуніст України, 8, 1963, 19).
Глянув [пелікан] з мукою й презирством На совиную породу (Леся Українка, IV, 1954, 189); Кинувши слово презирства зрадливим товаришам, я став вимагати свої документи (Степан Васильченко, IV, 1960, 41); Проти вікна на сірому тлі вечора темна незграбна Тихонова постать ледве помітно ворухнулась, і голос глухий, повний ненависті й презирства: — Ти, Гнидо, зубів не вишкіряй (Андрій Головко, II, 1957, 56); Робітнича партія з презирством повинна ставитися до звичайного ліберального прийому: залякувати обивателя привидами чорносотенної небезпеки (Ленін, 14, 1971, 213); Підростаюче покоління проникається повагою до творчої праці на виробництві, зневагою і презирством до ледарів і дармоїдів (Комуніст України, 8, 1963, 19).
- +
- +4
- misha fi3ik
- 27 березня 2018, 11:41
- #
Вам крім граматики і правопису немає вже чим крити основної суті пабліку?
Ok, «презирство» я бачу, а от «презираю» — нi. Це у вас, радше, калька з росiйськоï, на мою думку.
Хоч iз суттю вiдгуку я згоден, та й не сказав би, що до такоï «кальки» ставлюся з презирством, але таки трохи бiсить. Як, наприклад, нещодавно побачене на цiннику «iзюминка».
Хоч iз суттю вiдгуку я згоден, та й не сказав би, що до такоï «кальки» ставлюся з презирством, але таки трохи бiсить. Як, наприклад, нещодавно побачене на цiннику «iзюминка».
- +
- +2
- Ferrari Александровск
- 27 березня 2018, 18:59
- #
Давайте анекдот что ли бросьте в люд, для разрядки ситуации;
Кстати, что там с депо? Вам удалось его закрыть и вернуть пенсию?
Кстати, что там с депо? Вам удалось его закрыть и вернуть пенсию?
- +
- +3
- misha fi3ik
- 28 березня 2018, 13:24
- #
Ну при нагоді його закриють… А покищо капають просто «дикі» доходи по відсотках )
- +
- 0
- Ferrari Александровск
- 28 березня 2018, 23:16
- #
Минимум там пол года вроде как. Но и до срочно можно разорвать.
Кто или что снова тянет? ЕСЛИ открыли дистанционно, значит *типа* в Банке открыли, там же и нужно разорвать. А если уже *дикие* проценты, то месячишко точно прошло.
Чего ждете?
Кто или что снова тянет? ЕСЛИ открыли дистанционно, значит *типа* в Банке открыли, там же и нужно разорвать. А если уже *дикие* проценты, то месячишко точно прошло.
Чего ждете?
- +
- +4
- misha fi3ik
- 29 березня 2018, 10:57
- #
Нарахунок процентів… незнаю… то так, чисто теоретично… чекаємо щоб долар ще нижче впав в ціні… і при знятті депозиту можна було багато зелені в тому ж відділенні купити (це жарт)
Не знаю що там з депозитом…
Що від мене залежало я зробив:
— Розяснив що сталось, описав декілька варіантів що з цим можна зробити
— Підняв цікаву тему для користувачів minfin.com.ua
Подальша доля даного депозиту буде вирішуватись(чи вирішується, чи вже вирішилась) його власницею
Не знаю що там з депозитом…
Що від мене залежало я зробив:
— Розяснив що сталось, описав декілька варіантів що з цим можна зробити
— Підняв цікаву тему для користувачів minfin.com.ua
Подальша доля даного депозиту буде вирішуватись(чи вирішується, чи вже вирішилась) його власницею
- +
- 0
- Ferrari Александровск
- 30 березня 2018, 2:30
- #
Ага. Ну-ну. Понятно.
Как говорится, а поговорить;
Как говорится, а поговорить;
ТО: Алексей Клименко
22 марта 2018, 12:54# Николай, а здесь нельзя минусовать?
ТО: Алексей Клименко:
Свежесть пребывания здесь не дает Вам критически относиться к написанному ТС.
Лозунг в заголовке и зычный призыв в окончании, многословие и отсутствие фактов — почерк начинающего сказочника. Поберегите силы и время.
22 марта 2018, 12:54# Николай, а здесь нельзя минусовать?
ТО: Алексей Клименко:
Свежесть пребывания здесь не дает Вам критически относиться к написанному ТС.
Лозунг в заголовке и зычный призыв в окончании, многословие и отсутствие фактов — почерк начинающего сказочника. Поберегите силы и время.
- +
- +3
- misha fi3ik
- 31 березня 2018, 15:22
- #
Я так розумію МиколА що ви вже бувалий «сказочник» на повідку в «приват банку»?)
Факти які ви не замітили знаходяться в коментах:
— скріни переписки з оператором
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3375964
— дописи користувачів які мали аналогічний досвід контакту з приват банком
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376122
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376767
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376507
Крім того є ще гаряча лінія банку (3700), оператор підтвердить що банк практикує відкриття депозитів а телефонному режимі
Факти які ви не замітили знаходяться в коментах:
— скріни переписки з оператором
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3375964
— дописи користувачів які мали аналогічний досвід контакту з приват банком
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376122
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376767
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376507
Крім того є ще гаряча лінія банку (3700), оператор підтвердить що банк практикує відкриття депозитів а телефонному режимі
Misha fi3ik 31 марта 2018, 15:22 # « ви не замітили ».
Не утруждайся — переходи на привычный суржик.
Или обратись к училке — каникулы закончились, однако.
Не утруждайся — переходи на привычный суржик.
Или обратись к училке — каникулы закончились, однако.
- +
- 0
- misha fi3ik
- 4 квітня 2018, 17:39
- #
Шо коля, підгорає?)
- +
- 0
- Ferrari Александровск
- 5 квітня 2018, 2:38
- #
Имена то пишите с Большой буковки, даже, если это враг Ваш. Так круче будет.
А МykolaA, отдельное спасибо, Ваши коменты меня веселят.
А МykolaA, отдельное спасибо, Ваши коменты меня веселят.
- +
- 0
- misha fi3ik
- 5 квітня 2018, 8:54
- #
Та не ворог він мені… просто овоч) редиска)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Всі курси банку |
Для виконання планів по відкриттю депозитів працівники банку можуть зателефонувати пенсіонеру і відкрити депозит (людина необізнана в банківських сервісах навіть не розуміє на що погоджується)
Нещодавно це трапилось з моєю мамою — пенсіонеркою.
Про відкриття депозиту вона нічого не знала… лише згадала що недавно до неї дзвонили представники банку і щось «довго розказували».
Коли ввійшовши в онлайн кабінет я спробував зняти відкритий депозит, зявилось повідомлення: «Ваш депозит був оформлений у відділенні. Тому для розірвання зверніться, будь ласка, в будь-яке відділення банку.»
Тобто банк відкриває депозит пенсіонеру навязуючи непотрібний йому договір в телефонному режимі… а розірвати його пенсіонер може лише відвідавши відділення (і неодразу, а, як пізніше повідомили, через 5 робочих днів отримати свої гроші на картку).
Вишенькою на тортику стало те, що коли моя мати прийшла у відділення: воаля: У НИХ ЗАВИСЛА СИСТЕМА… і бідолашна пенсіонерка повернулась додому без своїх грошей (досить великої частини своєї і без того мізерної пенсії)
PS: Бережіть ваших стареньких… НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАЙТЕ ПЕНЦІЙНИХ КАТРОК В ПРИВАТ БАНКУ!!!